Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Uuden pyörän osto!

Zubrus
 Share

Recommended Posts

Heh iha maantiellä olisi tarkoitus ajella. Mietin tossa että jos hankkis auton intin jälkeen mutta tulin siihen tulokseen että liian kallista ylläpitää :) kesällä pyörällä ja bussilla tai kaverien kyydissä reissuun ja talvella bussilla.

tulee halvemmaks pyöräillä :) (ja kuntokin kasvaa)

pitänee lähteä liikkeisiin poikkeamaan ja testailla tota ja vastaavia luulis että tonki tinkimällä sais 850euroon :P

Todennäköisesti ne tarjoaa sulle etujousitettua fillaria, yritä pysyä tiukkana ja ole sortumatta myyntimiehen puheisiin. Kohtuullisen jousitetun etuhaarukan hinta alkaa n. 500eurosta, niin siitä voi miettiä millaista kamaa on kiinni alle tonnin pyörissä. Hybrideissä olevat joustohaarukat yleensä ovat täyttä bulkkia, jotka sopisivat parhaiten verkon painoksi, painoahan niissä on ihan hitosti.

heh mulla oli joskus täysjousitettu ja kerran osuin monttuun terve takajuosi paskaks ja sen jälkeen korjaus ois maksanu saman verran ku uus pyörä :D porukat sit osti city pyörän ja sillä ei ole mukavaa ajella :D

joku halppis pyörä se oli... sen jälkeen olin vain etujousitettu mutta siitä pettivaihteet ka taas korjaus olisi maksanu saman verran kun uusi pyörä

Muokattu

Jos asut Tampereen lähimaastossa niin Suomen urheilupyörästä kannattaa vilkaista tarjontaa. Esim. viime vuoden Cresentti hyvällä osasarjalla melko sopivaan hintaan. Tuossa tosin tuollainen naurettava "joustokeula".

Myös Bianchilta löytyy noi Cameleonte mallit ja Trekiltäkin jotain fitness fillareita samaisesta kaupasta.

Eli ei lopu fillarit ei.

Rookie

• 1 month later...

Itse olen lähipiirille sekä hommannut että vuolaasti suositellut Kona Dew Plus -mallista laitetta. Hybridi se kai on, mekaaniset levarit (talvella aivan pistoolit), jäykkä keula, 28" kiekot, vaihteistossa seassa myös deore-palikoita, jne. Ja kaikki tämä eräästä helsinkiläisestä maahantuojaliikkeestä kotiovelle toimitettuna alle 450€.

Kannattaa ainakin tarkastaa.