Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 10


staM
 Share

Recommended Posts

Kova viikko paketissa. Hieman tuntuu, mutta niin pitääkin.

Ma Uinti 10*200m 48min

Ti 2km vr+ 5km kiihtyvä (4.10-4.10-4.00-4.00-3.34)+3km vr

Ke 11,5km Tv kevyt 5.38/139

To 1km vr + 10km kiihtyvä 4.55-4.22/km, 140-162+2km vr

Pe 7,1km Tv kevyt 5.21/km/137

La Retkiluistelu 50km

Su 23,8km 5.00/km (4km 5.30/km+18km 5.20-4.20/km+1,8km 5.30/km

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 38
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Juu, minun piti pitää Kevyt viikko 2 mättöviikon päälle, mutta ei se nyt ihan tarkoituksenmukasesti mennyt:

ma: TV 20.5 km 4.15/km, yht. 87min, avg. 140

ti: ap: TV 12km 4.40, aikaan 56min'

ke: ip. 4km ver. +E.ARena 5x200m 32s/200m ver.+5x1km (3.03,3.07,3.08,3.07 ja 3.04)/3min +4km ver. avg. tonneissa 152, maxmit vikassa oli 187, eli ihan täpöllä mentiin

to: ap. 5km 4.30 + spinning 42min

pe: ip. Spinning 56min + 2.5km ver.

la: ap. 4km ver.+ E.Arena TV kova 10km aikaan 35.03 + 4km ver. 10k avg. 173, max. 183.

su: TV 30km 4.24/km, eli 2h 12min, avg. 141, lopussa sykeet nousi, edellispäivä painoi.

yht. 9.5, josta 7.85h juoksu (104km) ja spinning 1.65h.

Määrät nyt ei ollu ihan hirveet, mutta varsinkin keskiviikon ja lauantain treenit olivat loistavia treenejä, mutta samalla myös hyvin kuormittavia. Tämän huomasin sunnuntain lenkillä: sykkeet pyyi kurissa, mutta jalat oli aika väsyneet.

Armoa ei anneta, vaan nyt aloitan 2 viikon määrärunttauksen. Sen kun kestän, on palkintona 3 viikon päästä kirmailua savanneilla, vai mitä Edwin?

Link to comment
Share on other sites

Seurakaverin esimerkin viitoittamana sitten ekaa kertaa viikko-ohjelmaa tänne:

Ma ap. 8km kevyt

ip. 5km vr + 12km reipas 3,36/km (avg 154, max 164) + 2km vr

Ti ap. 7km kevyt

ip. 6km kevyt + koord. + voimaharj. + 5km, jossa 5x200m "31,5-32,5

Ke ip. 20km kevyt

To ip. 12km kevyt

Pe ip. 5km vr + 5x2000m "6,24-6,16-6,16-6,12-6,02 /3min + 5x200m "28,2-29,2 /2min + 3km vr

La ap. 13km kevyt

ip. 4km vr + voimaharjoitus + 4km vr

Su ap. 26km kevyt

Yht. 144km

Link to comment
Share on other sites

vko 10:

ma: lepo

ti: VR 2,0 km + VK 0:54 - 10,1 km (5:21/km) - avg 167, max 181

ke: lepo

to: PK 1:20 - 12,0 km (6:41/km) - avg 142, max 156

pe: :pidu

la: :paistinpannu

su: PK 2:57 - 25,7 km (6:54/km) - avg 145, max 157

Yhteensä: 51,7 km

Hieman taitaa itselle runsaat treenikilometrit painaa jo jaloissa, viime kesänä ei tullut tehtyä kuin max 2 viikon putki yli 40 km, ja nyt tuli neljäs viikko putkeen välille 44-58 km. Ensi viikko on sitten ihan reilusti kevyt, tosin VK-painotteinen. Yritys on taas Aktiaan, jos vain muu aikataulu sen sallii - jos ei, niin sitten juostaan vastaava kova sunnuntaina omalla reitillä.

Link to comment
Share on other sites

Seurakaverin esimerkin viitoittamana sitten ekaa kertaa viikko-ohjelmaa tänne:

Jaaha, täällä on sitten muitakin tuttuja... Hyvät vauhdit sulla on ollu noissa 2-tonnisissa, mutta kunnossahan äijä onkin. Ainakin eräs mennyt kolmonen antoi sellaisesta viitteitä :kädet ...

Isellä on käynnissä vasta vauhtien ja tehojen nosto. Täytyy kyllä ottaa noi tehot varovasti tulevina viikkoina, niin paljon nyt jaloissa tuntuu.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Rauhallinen pitkä 114 min, ks. 124 ja max 134 -> 6:58 min/km

Ti: Koris 77 min, ks. 136 ja max 166. Kevyet harkat. Footpod näytti 4.7 km.

Ke: Koris 84 min, ks. 147 ja max 176. Vauhdikkaat harkat.

To: Reipas jouksu 33 min, ks. 143 ja max 167-> 5:25 min/km. Vedin 1+3+2, eli 1 km lämmittely, 3 km vauhdilla (4:40 min/km) ja 2 km jäähdytellen.

Pe: Korismatsi. Takareisi kipeytyi toisen erän lopussa -> eipä juosta muutamaan päivään.

La: Jalan parantelua.

Su: Jalan parantelua ja 3 tuntia rauhallista kävelyä.

Juoksua ruhtinaaliset 22.2 km, korista tuli noin 3 tuntia.

Link to comment
Share on other sites

Nyt oon päässyt aloittelemaan taas juoksemista ja yritin varovaisesti totutella liikkumiseen..

MA: 5km juoksua Keskivauhti 07:04/ksyke 78%maksimista + kuntopiiri ja venyttely

TI: 5,4km juoksua 07:07/77% +lihaskuntoilua ja venyttelyt

KE: 4km kävelyä kaunissa talvisäässä

Illalla kuntosalijumppa 1h

TO: 7,2km juoksua 07:09/76% + venyttelyt

PE: lepo

LA ja SU Laukaan SM-rallissa ja Keuruun Sm-rallisprintissä. Eli montamonta tuntia ulkoilua, metsäteillä ja metsässä kävelyä paksuissa toppavaatteissa. Kuumakin tuli!:) La-su yö sitten hotellissa-->hyvät ruoat ja vähän juomaakin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy