Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Matinkylän lähistön juoksijat

Seppo
 Share

Recommended Posts

Löytyskö tästä Espoon, Matinkylän lähistöltä porukkaa juoksemaan yhteislenkkejä satunnaisesti? On alkanu tulemaan nämä maisemat niin tutuiksi, ettei lenkit enää vilahtele itsestään ympäristöä ihmetellessä :) Vauhtihaarukka lenkeistä riippuen 4.00-6.30/km. Juoksun lisäksi myös rullaluistelu kävis etenemismuodoksi.

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tämähän alkaa näyttämään jo hyvältä. Hegemånian kanssa käytiin jo sunnuntaina heittämässä pitkä lenkki. Tosin hegemånialle olis varmaan muuten tullu kylmä ellei aurinko olis paistanu :) Lisäksi mulle tuli yks yv tähän liittyen, niin meitä olis nyt yhteensä neljä. Vois vaikka joskus vetää koko porukallakin yhteislenkkiä tai jotain kovempaakin.

Seurataan miten tilanne kehittyy.

Tämähän alkaa näyttämään jo hyvältä. HegemÃ¥nian kanssa käytiin jo sunnuntaina heittämässä pitkä lenkki. Tosin hegemÃ¥nialle olis varmaan muuten tullu kylmä ellei aurinko olis paistanu :) Lisäksi mulle tuli yks yv tähän liittyen, niin meitä olis nyt yhteensä neljä. Vois vaikka joskus vetää koko porukallakin yhteislenkkiä tai jotain kovempaakin.

Seurataan miten tilanne kehittyy.

Juoksitteko muuten joskus 15.30 maissa Lehtisaaressa/Kuusisaaressa päin - ja sitten joskus reilua tuntia myöhemmin Merituulentiellä Tapiolasta päin? Juoksin omaa pitkääni noilla suunnilla ja olin näkevinäni erehdyttävästi Seppoa muistuttavan juoksijan, vasta myöhemmin tajusin, että taisi olla legendaarinen Seppo!

Hei mä oon täällä kanssa! (matinkylässä)

Mielelläni minäkin lähtisin kokeilemaan josko teidän matkassanne pysyisin. Mulla tuo perhe hidastaa menoa ja meininkiä aika ajoin, mutta jos kalenteriin sopii niin mukana ollaan.

Mä jättäsin tuon perheen ny ensalkuun lenkin ajaksi kotiin ni keskivauhti paranee:thumbsup:

Mä meen juoksemaan mattotestiä perjantaina, että tämän viikon lenkit on siihen asti juostu. Mitä nyt vähän paikkojen aukasua. Mutta sunnuntaina vois koitella pitkää lenkkiä.

Olisko tuo Matinkylän vanhan ostarin lähimaasto sopiva paikka lähtöpaikaksi. Ihan vaan vähän koitan vetää kotiinpäin kun asun siinä vieressä.

Jogger: Kyllähän me noita reittejä juostiin. Että havainto oli oikea :)

Mä jättäsin tuon perheen ny ensalkuun lenkin ajaksi kotiin ni keskivauhti paranee:thumbsup:

Ajoittain roudaan kyllä kahta tyttöä mukanani ja yleensä silloin tapaan kovasti paljon hymyileviä ihmisiä!

Täältä ostarin nurkilta voisin mukaan yrittää jos vain kehtaan... Mutta jos reippaampaa lenkkiä olette menossa vetämään niin voin suosiolla jättäytyä matkasta vauhdin kiityessä liian kovaksi.

Mä kyllä olen niin vihreä näissä hommissa eli mistä seppolainen itse Sepon tunnistaa?

Mutta sunnuntaina vois koitella pitkää lenkkiä.

Kuten jo totesinkin, niin mulla on nuo viikonloput aika täynnä kesäkuun loppuun saakka, joten tämä jää väliin.

Viikoilla kuitenkin tilaa, joten tätä ketjua voisi käyttää jatkossakin yhteislenkkien 'synkronointiin'.

Ja vanhan ostarin lähistö on oikein hyvä paikka lähteä liikkeelle - siitä voi sitten suunnata helposti rantaraitille Haukilahteen/Westendiin tai Suomenojalle tai sitten Länsiväylän toiselle puolelle Friisilään/Olariin/Puolarmetsään.

Mulle käy myös yhteislenkit/treenit Matinkylän urheilukentällä. Siellä tosin vain kolme rataa ja pinta huonossa kunnossa ja aina välillä saa väistellä jalkapalloilijoita, mutta kyllä siellä harrastelijana käy ihan hyvin intervallit tekemässä.