Jump to content
Juoksufoorumi.fi

10.3

jiivee
 Share

Recommended Posts

Tänään KV naapurin kanssa, Mäntsälän lumisilla metsäteillä.

Meinas vaan vauhti karata lapasesta.

Lokonaismatka 14,32 km aika 1:10:35 = 4:55 / km 156 bpm, alkuun kilometri löysää ja loppuun samoin..Tarkka tunti meni 4:48 / 12: 48 km. s 160 bpm

Vaan kyllä kulki, jotenkin mukavasti kone pörähti käyntiin tuossa 6 - 7 km jälkeen, ja sitten olikin sykkeet siellä 165 paikkeilla, mutta oli vauhtikin ihan hyvää

Korkeuskäyrääkin näyti ja tuntui olevan 75 - 110 m. Ja aika jyrkkää ylös / alas menoa.

Nyt saunaam ja Sakua tuulen suojaan

Hyvää viikonloppua Sullekin !

28 km 5.34/116. Jäykkää oli mutta niin pitikin olla eilisen sali-intoilun jälkeen. Huomenna pitäis mennä veekoota. Luulenpa että on vuorossa harvinaisen maltillinen vauhtikestävyyslenkki. Pitää ottaa sellainen rennompi ja pidempi.

Teskun kuntotestistä tuli paperit, ja yllätyin hiukan kun olin saanut hinattua anakynnyksen 156:een, eli 90 % max. Kynnysvauhti oli 4.00 min/km. Tosin tuo max (171) ei ole ihan todellinen, koska se viimeinen veto meni niin totaalisen v*tuiks kun vaan voi ihmisparalla mennä. Kahvikuppi ennen Myllyyn menoa ja p**kat housuun viimeisen vedon puolivälissä 1st.gif . Mutta en keskeyttänyt prkl

Saa kommetoida!

Joo, luisteluhiihtoa appr. 14 km. Aikaa en edes katsonut, kun alkoi ***tuttamaan mun luistelusukset. Pakko se on uskoa, liian löysät mulle eli täysin holtittomat kovalla alustalla. Luistokin oli kuin Viipurin kauppahallin asiakaspalvelu: nihkeä ja surkea.

Joopa, loppuhiihdot tänä keväänä pertsaa, se kun paremmin tukee juoksuharjoittelua. Länsiväyläjuoksukin kun alkaa jo siintää horisontissa.

Sunnuntaina tuliterien Asics Nimbusien neitsytlenkki.

Teskun kuntotestistä tuli paperit, ja yllätyin hiukan kun olin saanut hinattua anakynnyksen 156:een, eli 90 % max. Kynnysvauhti oli 4.00 min/km. Tosin tuo max ei ole ihan todellinen, koska se viimeinen veto meni niin totaalisen v*tuiks kun vaan voi ihmisparalla mennä. Kahvikuppi ennen Myllyyn menoa ja p**kat housuun viimeisen vedon puolivälissä 1st.gif . Mutta en keskeyttänyt prkl

Saa kommetoida!

Siinä on asenne kohdallaan. Näin minäkin kerran puolimaratoonilla kun eräs hieno naislääkäri veti viimeistä kilsaa ja sellainen ruskea vana valui kinttuja pitkin. Hyvän ajan hän juoksi ja se kannatti.

Itellä tämä päivä menee lepäilessä. Huomenna sitten vk:ta.

Teskun kuntotestistä tuli paperit, ja yllätyin hiukan kun olin saanut hinattua anakynnyksen 156:een, eli 90 % max. Kynnysvauhti oli 4.00 min/km. Tosin tuo max (171) ei ole ihan todellinen, koska se viimeinen veto meni niin totaalisen v*tuiks kun vaan voi ihmisparalla mennä. Kahvikuppi ennen Myllyyn menoa ja p**kat housuun viimeisen vedon puolivälissä 1st.gif . Mutta en keskeyttänyt prkl

Saa kommetoida!

Aikas mukavaa vauhtia anakynnyksellä. Tuolla Jääskeläisen anakynnyksellähän (vauhdilla) yleensä pistellään puolimaratonin mittainen pätkä.

Kovasti olis mukava, jos viittisit naputella dataa tänne:

http://www.seponkotisivut.dreamhosters.com/foorumi/viewtopic.php?t=81

Kyllähän noissa testeissä tulee niin harvakseltaan käytyä, maksavatkin aikalailla, eihän sitä kannata ihan pikku jutun takia vauhtia hidastaa.