Jump to content
Juoksufoorumi.fi

kurppa

Juoksu-unia

Recommended Posts

Aika mielenkiintoista, että todella monella tuntuu olevan samankaltaisia juoksu-unia kisoista; reitti hukassa tai kulkee jossain rakennusten keskellä. Tuo että muut juoksijat katoavat on itsellekin hyvin tuttu. Itse olen taas usein tullut maaliin ja vielä voittajanakin, vaikka jossain vaiheessa porukkaa painaa ohitse vaikka kuinka paljon. 😄

• Like 2

3 tuntia sitten, Umpimähkä kirjoitti:

Aika mielenkiintoista, että todella monella tuntuu olevan samankaltaisia juoksu-unia kisoista; reitti hukassa tai kulkee jossain rakennusten keskellä. Tuo että muut juoksijat katoavat on itsellekin hyvin tuttu. Itse olen taas usein tullut maaliin ja vielä voittajanakin, vaikka jossain vaiheessa porukkaa painaa ohitse vaikka kuinka paljon. 😄

Se on se hirveä loppukiri. 

• Like 2
  • Haha 1

Reitti hukassa tai varusteet hukassa tai ei löydä lähtöpaikalle tai varustesäilytys ei löydy. Monesti olen käynyt sellaista kisaa epätoivoisesti unessani, jossa olen lähtenyt matkaan 10 minsaa muiden perään. Yleensä tuollaiset unet ovat merkki kilpailun lähestymisestä. En näe niitä unia, jos ei ole kisaa tulossa.

Ei ole kauhean pitkä aika siitä kun näin unen, jossa saavuin maaliin Ultrakisassa. Järjestäjillä oli maalissa tarjolla boolia, jota tankkasin reippaasti. En tullut känniin, joten mielestäni juomasta puuttui alkoholi. Sitä sitten selittämään seuraavalle maaliintulijalle, joka oli erään koillis-helsinkiläisen perheyrityksen nykyinen toimitusjohtaja. Hänkin oli sitä mieltä, ettei juomassa ole viinaa...

Unen jatkuessa päädyinkin kouluun ja luokassa oli myös Mercury-leffan autistinen pikkupoika. Aivot a vot!

• Like 3
  • Haha 1

Varo, ettet päädy unessasi aikakoneeseen joka vie sinut grigorin tipaton 2016 projektiin. Siinä ei sitten naurata, kun Puskan Pekka tulee sanomaan sinulle: ei tipu, kun pyydät viiniä hanhenmaksapalleroiden kanssa. Se on punaista maitoa vain sinulle nyt tästä eteenpäin. 

Ennen näin stressiunia liittyen matkustamiseen. Näissä unissa oli aina kiire lentokoneeseen tai junaan.

Nyt stressiuneni on saanut uuden teeman: maraton.

Näen unia, joissa minulla kiire maratonin starttiin. Viimeisimmässä unessa olin jättänyt ilmoittautumisen viime tippaan, mistä seurasi kaikenlaista huolta: Ehdinkö maksaa osallistumismaksun, vaihtamaan vaatteet ja olenko muistanut ottaa kaiken tarvittavan mukaan? Tällä kertaa olin unohtanut energiageelit. Lisäksi ehdin viivalle vasta kun hitaimmat juoksijat olivat matkaan lähdössä. Juoksuni tuntui olevan tuomittu epäonnistumaan.

Tämä uni oli kuitenkin kehitystä edellisiin: Nyt sentään pääsin maratonille!

• Like 4

Joskus samantyyppisiä olen minäkin nähnyt. Juuri ennen starttia puuttuu jotain ja näyttää, ettei ehätä starttiin. Yksi oli onneksi sellainen, että maratonin loppupuolella vilkaisin kelloon ja se näytti 2:55 ja matkaa tuntui olevan enää jäljellä 3-4 km. Toivottavasti tämä oli enneuni.👍:running:

• Like 1
  • Thanks 1

Aika hassua, että maratoonarilla voisi puuttua jotain lähdöstä. Kengät ei oo vai jalassa? Katsokaa joskus triathlonistin tarvikelista läpi ja ajatelkaa, että pahimmassa tapauksessa ne kamat pitää ripotella kolmeenkin eri paikkaan säilytykseen ennen kisaa. Tuosta vois jonkun painajaisen kyllä nähdäkin!

Itse tulee nähtyä todella paljon unia. Ehkä tämä kuntoilu ei ole niin vakavaa, että ei tule kyllä urheilusta nähtyä unta. Nuorempana kun kilpaurheili, niin se oli ihan viikottaista nähdä erilaisia unia siihen liittyen.