Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Efhidas 9-10.5 09 Kreikka

spiros
 Share

Recommended Posts

Ari Moustala sijoitus 3. kaljumies-juoksussa 10h48min ja palkinnoksi pesäpallomaila. hyvät juoksut jatkuvat kreikassa

Onnea Arille hyvästä juoksusta, mitalisijasta ja erityisesti mailasta! Mä luulenkin, että Suomen hitaimmalle pesäpallo on vesijuoksun ja voimaharjoittelun ohella ihan ässälaji. Ehkäpä ensi kesänä Suomen pesiskentillä nähdään yllättävä, lupaava lyöjäkuningas! Vai olisiko Ari - korkeasta rasvaprosentistaan huolimatta - sittenkin parhaimmillaan salamannopeana, kärkkyvänä ykkösetenijänä?

Minkäslainen EU-hidas-juoksun (ei siis Suomen...) reittiprofiili on? Lienee varsin vaativa?

Muokattu

• 5 years later...

Efhidas-juoksu on jälleen juostu Kreikassa viime lauantaina. Startti oli 107,5 km:lle edelliskerroista poiketen tasan keskiyöllä. Suomalaisista olivat mukana Tuula Ahlholm, joka sijoittui naisten sarjassa hienosti toiseksi ja Hannu Anttila, joka oli miesten sarjassa 27. Itse olin mukana jo edellispäivänä klo 9 alkaneessa 215 km:n kilpailussa. Valitettavasti matka piti lähes koko ajan hyvin menneen juoksun jälkeen lopettaa 94,5 km:n kohdalla. Katson, että oli kyllä vähän huonoa onneakin tällä kertaa matkassa.

Tuloksia: http://www.euchidiosathlos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=23%3A-15-215-a-1075-&catid=6%3Aresults&Itemid=16&lang=el