Jump to content
Juoksufoorumi.fi

HCR.lle

Satkus
 Share

Recommended Posts

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai niin tuolla blogissa kerroin että vikana biisinä soi tätini kunniaksi biisi Kultainen nuoruus Tapio Rautavaaran esittämänä, jossa on hiukan enemmän karismaa kuin tässä Olavi Virrassa. Niin ja kun tämä biisi kajahtaa napeista, pitäisi olle jo maalissa ja lähettää tädille onnittelut. :viheltely:

Social butterfly on musalistan 5 biisi ja aloittaa mukavan letkeän rytmin kun ekat 4 biisiä on hissuttelua.

Anitta, tuo Long Distance Runner on hauska. Mulla on itselläni tuollainen kahlekuninkaan olo siinä 16 kilsan kohdalla.

Lauantaiksi on ilmeisesti luvattua hellettä. Oletko varma, ettet halua tätä mukaan?

http://www.youtube.com/watch?v=59G67qq19e0&feature=related

Tää voisi osua siinä 4 - 5,5 km kohdalla kun tullaan Pitkänsillanrantaa kohti Kaupunginteatteria, ei varjon varjoa.

Anitta, tuo Long Distance Runner on hauska. Mulla on itselläni tuollainen kahlekuninkaan olo siinä 16 kilsan kohdalla.

Lauantaiksi on ilmeisesti luvattua hellettä. Oletko varma, ettet halua tätä mukaan?

Tää voisi osua siinä 4 - 5,5 km kohdalla kun tullaan Pitkänsillanrantaa kohti Kaupunginteatteria, ei varjon varjoa.

Ai tulee siis hellettä ja mä kun toivoin ettei tulis! Tää nopeutettu remixaus on aika sopivalla biitillä. Mähän otan tän ilman muuta! Ku ei vaan nyt kulkis jo liiankin lujaa sillä kohtaa...:viheltely: