Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 18


Recommended Posts

ma: lepo

ti: 10*800 ka. 3.35 /800m yht 13.35km@5,49, ave 149

ke: pk-7,01km@5.48, ave 131

to: lepo

pe: rattailu pk-9,1km@6.35 ave 125

la: vk-10km@5.03, ave 157. yht 13.6km@5.20, ave 147

su: pitkis 21.11km@5.49, ave 138. sis vk-4.11km@4.58-5.18.

Yht: 64.17km@5.48, ave 138 (74%).

Elämäni ensimmäinen viikko jossa ave vauhti on alle 6min/km. Ja keskisykekkin vielä pk-ylärajoilla.

Ensi vko onkin sitten hulia

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Viikko meni aika mönkään torstaina tai perjantaina alkaneen taudin takia, mutta täytyyhän sitä kerran vuodessa olla vähän kipeä.

Ma: 13,3km (4.18/km) - TV-kova

Ti: 16,2km (4.35/km) - TV-rennonreipas

Ke: 8,6km (4.46/km) - PK

To: lepo

Pe: 10km (4.48/km) - PK

La: pakkolepo

Su: pakkolepo

= 48,1km (4.35/km)

Link to comment
Share on other sites

Meikäläisen mittapuussa edelleen varsin raskas viikko.

  • Ma Juoksu: 8km PK. GPP-treeni, 30min ajan settiä: 5x leuanveto + 5x40kg työntöpunnerrus + 15x istumaannousu. Meni vain 12 rundia.
  • Ti Juoksu: 8km PK. GPP-treeni, takakyykky: 5×40kg, 5×50kg, 5×60kg, 5×65kg ja 5×70kg.
  • Ke Juoksu: 8km PK. GPP-treeni, "Wapputreeni": 20x leuanveto + 30x etunojapunnerrus + 40x istumaannousu + 50x kyykky + 10x42,5kg voimatyöntö + 21x leuanveto + 250m soutu + 30x24kg heilautus kahvakuulalla + 12x leuanveto.
  • To Juoksu: 15km PK.
  • Pe Juoksu: 15km VK-VL; sis. 4km maastossa isoin korkeuseroin.
  • La Juoksu: 11km PK.
  • Su Juoksu: 29km PK.

Juoksua n. 94km ja kolme GPP-treeniä (yht. n. 12h treeniä). Toinen kova viikko perään; etenkin alkuviikosta jalat aika väsyneet, vaikka olo oli muuten ihan pirteä. Alkava viikko on tarkoitus toteuttaa kevyenä vähemmillä kilometreillä päättyen kuitenkin HCR:iin.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Mäkiveto 6*300m/HR 115, nousu 3,5%, Kurrenkierroksen 7 km:n kohdalla. Kolmesti ylämäkeen 4:24/km, loppusyke 171 (95%), 181/min ja sama alamäkeen 3:40/km, 166 (92%), 190/min + vr 7.8 km.

Ti: TV Kevyt 10.0 km, 6:06/km, 123 (68%). Käytin vaihteeksi nenähengitystä.

Ke: TV Rento 14.0 km, 5:06/km, 144 (80%), 177/min, + vr 2*2km, Kihara. Maravauhtinen, en olisi jaksanut koko matkaa tätä vauhtia.

To: TV Kevyt 10.0 km, 5:48/km, 128 (71%), nenähengitys.

Pe: Lepo

La: TV Reipas 10.0 km, 4:40/km, 157 (87%) + vr 2*3km.

Su: Pitkis: 2:58, 26.0 km, 6:52/km, 123 (68%), 175/min, nenähengitys, Oittaalla käynti + 40 min pp vaimon kanssa.

Yht. Juoksua 89.6 km + 0:40 pp. Kova viikko.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Viime viikkojen sekoilu fillarin kanssa pisti sitten aloittamaan juoksuharjoittelun, kun mitään muutakaan ei oikein voi enää tehdä.

Ma: A: 4,5 km kevyt, I: lepo (kylkiluut tosi kipeät)

Ti: A: 5,5 km kevyt, I: 15,2 km sekalaista juoksentelua purulla. Kylki kesti jo paremmin.

Ke: A: 5,5 km kevyt, I: 5,5 km kevyt. Takareiden kipu palasi, eli se miksi pidin juoksutaukoa.

To: A: 5,5 km kevyt, I: 13,5 km kevyt. Juoksutuntuma palasi hetkittäin.

Pe: A: 5,5 km kevyt, I: 10,8 km kevyt. Nyt rullasi jo välillä hyvin. Joku helvetillinen hermokipu ilmaantunut polveen.

La: A: Mäkivetoja 8x300/2,5min. Ei ehkä ihan viisainta tähän väliin, mutta minkäs teet.. Yht. 15km. I: lepo

Su: A: lepo. Vatsalihas lievästi kai revähtänyt. I: 16km kevyt. Polven hermokipu ajoittain jo niin kova että muut ongelmat peittyvät. Hyvähyvä!

yht. 102km.

Lisäksi vielä joka päivä niin paljon erilaisia takareisi/pakara/mitälienee jumppaliikkeitä niin paljon kun vain jaksaa. Aamuin, illoin. Tästä se lähtee liikkeelle, näin mä olen päättänyt. Kesä lähestyy ja kuntoon pitäisi päästä.

Link to comment
Share on other sites

Ma aamu: 11,2 km, 5:34/km, TE 2,3, 142(73%)164.

ilta: Kävelyä 1:00. +Kuntopiiri.

Ti: 9,2 km, 4:55/km, TE 3,7, 160(82%)178. Pururata.

Ke: Pyöräilyä 42,3 km, 2:15, TE 1,7, 116(60%)156.

To: Suunnistus, A-rata 6,8 km, 14,14/km, (gps: 9,8 km, 9:55/km), TE 3,4, 154(79%)178. Pyöräilyä 1:10. +Kuntopiiri.

Pe: Lepo.

La: Pyöräilyä 55,5 km, 3:12, TE 2,1, 119(61%)165.

Su: Kuntopiiri.

Yht. 20,4 km, 1 h 48 min.

Tiistaina pitkästä aikaa reippaampi lenkki ja siitä koipi turposi ja kipeytyi uudelleen. Torstain suunnistus ei tietenkään ollut järkevä veto. Nyt tuntuu jopa flunssakin iskevän (nyt olisikin sille sopiva hetki).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy