Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tehokkuutta Treeneihin


werneri
 Share

Recommended Posts

Kumpikohan tyyli olisi parempi. Eli harjoituksen kannalta tehokkaampaa

tähtäimessä puolimaraton hiukan alle 1.30

1. aamulenkki 20-35 min ja illalla pyöräily 45-60 min

2. pyöräily 45-60 min ja heti perään juoksu 20-35 min heti töiden jälkeen

Treenin monipuolisuus näyttäisi olevan tavoiteltava arvo. Täten molempaa treenitapaa kannattaisi käyttää mieluummin kuin vain jompaa kumpaa.

Saman treenin teho loppuu noin kuuden viikon jälkeen. Lisäksi elimistöllä on taipumus hakeutua mukavuusalueelle. Alussa kannattanee tehdä sitä, mistä tykkää enemmän, koska sekin tehoaa ja lopussa sitä, mistä tykkää vähemmän, koska vain se tehoaa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy