Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Aulankojuoksu


Recommended Posts

Oli kyllä hieno tapahtuma aivan upeassa säässä ja kauniissa maisemissa. Reitti oli rankka kuin mikä (korkeuseroa mittarini mukaan yli 70m), mutta nousut olivat aika juostavia ja jotenkin tuo vaihteleva hiekkareitti oli ainakin minun mieleeni.

Sain sitten revanssin jahasta Pyynikin loppukiritappion jälkeen vaikka tiukalle se meni. Tuloksissa on jotain häikkää. Oma aikani on oikein, mutta ei jaha kyllä noin paljon minusta jäänyt. Olisikohan hylkeen ja jahan ajat menneet sekaisin... Hylje veti kyllä aivan käsittämättömän kovan lopun, kun hän oli jo jäänyt kauas taakse, mutta ei hän sentään ihan noin lähelle päässyt...

En minä nyt sitten ihan varma tuosta jahan ja hylkeen järjestyksestä ole, kun maalissa ei ajatus oikein kulkenut;-) Mutta kyllä mielestäni jaha tuli heti minun perässäni maaliin.

Ensi vuonna uudestaan!

Link to comment
Share on other sites

Tuli myös käytyä Aulangolla kirmailemassa. Reitti oli odotetun haastava (omassa mittarissa kokonaisnousu 115m) ja maisemat upeat. Mun vauhdilla ei palkintosijoja hätyytellä, mutta oli erittäin hyvä kova treeni ennen Yyterin puolikasta kahden viikon kuluttua.

Onnittelut hienosta juoksusta pjh:lle!

Link to comment
Share on other sites

Oma aikani on oikein, mutta ei jaha kyllä noin paljon minusta jäänyt. Olisikohan hylkeen ja jahan ajat menneet sekaisin... Hylje veti kyllä aivan käsittämättömän kovan lopun, kun hän oli jo jäänyt kauas taakse, mutta ei hän sentään ihan noin lähelle päässyt...

En minä nyt sitten ihan varma tuosta jahan ja hylkeen järjestyksestä ole, kun maalissa ei ajatus oikein kulkenut;-) Mutta kyllä mielestäni jaha tuli heti minun perässäni maaliin.

Kyl nuo tulokset on ihan OK. Mulla loppu veto sinne 8km paikkeille. :(

Hylje tuli kyllä kovaa takaa, kun päästiin pois sieltä "vuoristosta".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy