Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Elijas

Märkäpuku

Recommended Posts

Aiheeseen tai ohi aiheen..Tilasin wigglestä,UK.sta orcan märkäpuvun.14.5..Aloin sitten ennen Helatorstaita ihmettelemään että missähän on kun ei mitään kuulu..kunnes sitten ystävällinen naishenkilö parcelforcelta ilmoitti sähköpostin välityksellä että pukuni on häviksissä..Sähköpostin olin saanut hetkeä aikaisemmin että sen pitäisi olla suomessa,seurantakoodit ja kaikki itellan trackeriin..Aikamme selviteltyämme selvisi että puku on edelleen "jossain" terminaalissa Englannissa..Mukavaa..!! :character00256:

Muilla vastaavia kokemuksia??

Märkäpukuja tullut katseltua netissä ja kokotaulukkoja tutkiessa, en ole onnistunut löytämään kokoa joka tuntuisi "omalta".

Mittani:

paino 75kg

pituus 175cm

rinnanympärys 114cm

vyötärö 82cm

Kun koko taulukkoa katsoo, niin painon ja pituuden osalta kun on passeli, niin rinnan ympärys on sitten reilusti liian pieni. Onko jokin valmistaja/malli joka sopisi parhaiten yllämainituille mitoille??? Tällähetkellä en ainakaan ole löytänyt passelia kokoa jota olisin uskaltanut lähteä netistä tilaamaan.

Pitää ajoittaa Baby-oil ostosreissu samaan kertaan sitten kun ostaa spärdäreitä... Voi olla kassan ilme tallentamisen arvoinen kun mies tulee ostoksille. :ashamed0001:

Miksi kassa ihmettelisi asiaa?

Siksikö, että ostajalla on vauva (baby oil) eikä hän halua vaimonsa (?) kanssa heti lisää lapsia (kondomit)? Synnytyksen jälkeen hormoonivalmisteet eivät ole kaikille mieleen, eivätkä muutenkaan.

Vaiko siksi, että ostaja on seksisuhteessa henkilöön, jonka kanssa on tapana nauttia myös anaaliseksistä? :love0034:

Vai siksi, että ostaja on triathlon- harrastaja, jolla on myös seksuaalisia haluja? :character00256:

Ei, en ole naivi. En vain pidä julkituomisista, joissa voi olla vähemmistöjen pilkaamiiseen liittyviä viittauksia.

Märkäpukuja tullut katseltua netissä ja kokotaulukkoja tutkiessa, en ole onnistunut löytämään kokoa joka tuntuisi "omalta".

Mittani:

paino 75kg

pituus 175cm

rinnanympärys 114cm

vyötärö 82cm

Kun koko taulukkoa katsoo, niin painon ja pituuden osalta kun on passeli, niin rinnan ympärys on sitten reilusti liian pieni. Onko jokin valmistaja/malli joka sopisi parhaiten yllämainituille mitoille??? Tällähetkellä en ainakaan ole löytänyt passelia kokoa jota olisin uskaltanut lähteä netistä tilaamaan.

Mulla on saman tyylinen ongelma, käytössä Orcan 3.8. Rintakehästä ja kainaloista äärettömän tiukka ja vyötärön seudulla hölskyy vesi. Joten Orcan pukuja en ainakaan sinulle suosittele omien kokemuksien perusteella.

Joku on tässä aiemmin ollut sitä mieltä että Blue Seventyn puvut sopii paremmin meijän tyylisille vartalonmitoille. Itse en ole päässyt vertailee pukuja. Mutta innolla odotan että suomeen tulee noi Speedon puvut nii pääsis sovittelee.

Joo, saas nähdä.

Olen neljä vuotta käyttänyt Orcan pukua (predator2) ja nyt laitoin tulemaan Blueseventyn Synergien.

Kokotaulukon mukaan pitäisi olla passeli (olen aika kivasti noiden raja-arvojen keskivaiheilla) mutta uintihan sen sitten vasta näyttää kuinka se sopii.

Kavereilta on kehuja tullut ko. puvusta...

Eilen tuli sitten testattua kuusijärvellä Blue Seventyn sprint pukua. Hyvin meni päälle ja tuntui sopivalle. Ensi kertaa pukua käyttäneelle lievä yllätys, kelluvuus ja nopeus uidessa. Omistan itse notkoselän, joten pieni pussi jää alaselän kohdalle. Ei haitannut uimista juuri yhtään. Pussinkin saa varmaan pois, kun vetää puvun kunnolla päälle. Puvun pois pukeminen edelleen hidasta. Huomenna kuusijärvelle babyoil purkin kanssa, rasvaamaan itsensä ennen pukuun hyppäämistä.

Mulla on saman tyylinen ongelma, käytössä Orcan 3.8. Rintakehästä ja kainaloista äärettömän tiukka ja vyötärön seudulla hölskyy vesi. Joten Orcan pukuja en ainakaan sinulle suosittele omien kokemuksien perusteella.

Joku on tässä aiemmin ollut sitä mieltä että Blue Seventyn puvut sopii paremmin meijän tyylisille vartalonmitoille. Itse en ole päässyt vertailee pukuja. Mutta innolla odotan että suomeen tulee noi Speedon puvut nii pääsis sovittelee.

Kiitos vinkistä. Taidan odotella noita Speedon pukuja, josko niitä pääsisi kokeileen oston yhteydesä. Ja jos jollain sattuu nurkista käytettyä löytyyn meikäläisen mitoilla, niin vinkata saa...

Eilen tuli sitten testattua kuusijärvellä Blue Seventyn sprint pukua. Hyvin meni päälle ja tuntui sopivalle. Ensi kertaa pukua käyttäneelle lievä yllätys, kelluvuus ja nopeus uidessa. Omistan itse notkoselän, joten pieni pussi jää alaselän kohdalle. Ei haitannut uimista juuri yhtään. Pussinkin saa varmaan pois, kun vetää puvun kunnolla päälle. Puvun pois pukeminen edelleen hidasta. Huomenna kuusijärvelle babyoil purkin kanssa, rasvaamaan itsensä ennen pukuun hyppäämistä.

Minulle yllätys oli se että uinti ei tuntunut nopeutuvan yhtään. Muuten puku tuntui hyvältä mutta yläkropan osalta jopa ahtaalta. Vaikka olen painon osalta puvun rajojen alaosassa. Lihasta kyllä on hieman mutta en usko että se nyt niin paljon vaikuttaa. Lieneekö vain totuttelua alkuun? Käsivarsien kohdalta hihojen saaminen paikalle oli jopa tukalaa, ilman öljyä. Tuloksena mukavat mustelmat haukkareissa.

Tähystäminen on ihan mysteeri. Nyt teen niin että joka kolmas hengitys tapahtuu päätä etukautta nostamalla ja samalla tarkistan suunnan. Onko jotain parempaa tapaa.

Tämän hetken arvio on että Nokialla tulee uinti olemaan säästellen noin 1´20-1´30 välillä. Kovempaakin voisi päästä mutta ajattelin ottaa varmanpäälle. Ensiviikolla tilipäivänä ilmoittautuminen ja maksu :thumbsup:.