Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Järveen!

Recommended Posts

• Replies 374
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Avovesiuintikausi avattu virallisesti tänään ja meressä ja ilman märkäpukua, merivesi 19-astetta. Olikin aikamoinen yllätys, kun hikisen lenkin jälkeen piti mennä virkistäytymään mereen, mutta sehän o

Tänään toinen kokeilu. Otin kaiken rauhallisesti, jopa ajomatkan järvelle (pientä 60km/h mutkaista tietä). Puku rauhallisesti päälle, tulpat korviin, ja hitaasti ja rauhallisesti uimaan. Fiilis oli ih

Minulla jää vapaaehtoisesti märkäpuku pois, kun veden lämpö on yli 25 C. Siihen on vielä matkaa tänä keväänä.

Posted Images

Hietsussa oli vielä tiistaina ylelliset 17 astetta, nyt näkyisi olevan 9,5... tämä vilukissa vaihtoi takaisin uimahalliin. Mitenköhän Kuusiksella, tarkeneekohan tiistaina rykäisemään?

Kuulostaa just mulle sopivalta avantouinnilta, ei tartte liian pitkään.. ;) Kyllä siellä Kuusiksessa on paljon lämpimämpää vaikka sekin lienee vähän jäähtynyt. Se on kuitenkin ehtiny jo lämmetä melkein pohjaa myöten.

Jos sinua yhteään lohduttaa, Peppi, oli meitä muitakin :garf4: Olin se, joka kävi hakemassa vastarannalta tukevaa maata jalkojen alle kesken uinnin.

Yritän kuvailla kisakokemuksiani vähän paremmalla ajalla omaan blogiini, mutta jos ihan totta puhutaan, hukkuminen oli aika lähellä...:huh:

Pyöräily ja juoksu sitten menivätkin paremmin.

Jälkeenpäin ajateltuna, erittäin mukava juttu, tämä tri-kisasystemaatti. 23.6.2009 lähden hakemaan parempaa ja rauhallisempaa kokonaissuoritusta. Tästä se lähtee.:thumbsup: