Jump to content
Juoksufoorumi.fi

3 viikon tauko 2 vkoa kisaan..

LTH
 Share

Recommended Posts

Monenlaisia flunssia on porukoilla ollut kevään aikana. Itse olin parin päivän kuumeessa ja sen jälkeen jäi itsepintaista yskää + keuhkoputki ei tullut kuntoon. Kolme viikkoa meni huilatessa, ensin totaalilepoa, sitten muutamia uintikertoja, vähän kotivoimailua mutta ei askeltakaan juoksua.

Nyt onkin sitten enää 2 viikkoa HRC:ään, tänään kävin kokeilemassa varovasti kävelyä + juoksua. Ei paha, mutta varmoja johtopäätöksiä nykykunnosta on vaikea vetää. Vieläkin on vähän köhää, mutta 2 viikkoa ajattelin jollain ohjelmalla vetää. Onko neuvoa, miten tilanteeseen pitäisi suhtautua. Yleensä olen juossut 3-4 kertaa viikossa tavanmukaisella ohjelmalla, pitkää, tempoa yms. Tavoite oli 2 h tuntumaan, mutta taitaa karata.

Olen nyt peruuttanut osallistumiseni. Kysymykseni koskikin oikeastaan lähinnä pienessä köhässä harjoittelua. Onko teillä ollut tänä keväänä itsepäistä yskää, keuhkoputken ärsytystä tms. joka on kestänyt viikkokausia eikä tunnu menevän ollenkaan ohi? Oletteko harjoitelleet - minkälaisin kokemuksin?