Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kehä I - 19.5.2009

met
 Share

Recommended Posts

Toinen kierros Espoon ratajuoksusarjaa.

Päivä: Tiistai 19.5.

Aika: 18:30

Paikka: Otaniemi/Leppävaara (ilm. myöhemmin)

Huom. Uusi ketju koska tapaamista aikaistettu päivällä (helatorstain takia) ja vanhan ketjun otsikkoa ei pystynyt muokkamaan.

Muokattu
polli jäi pois

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuun luultavasti paikalle. Tälläkään kertaa en kykene maksimisuoritukseen, kun ois tarkoitus kisata saman viikon torstaina ja/tai sunnuntaina.

Jonkinlainen jänistys tai improvisoitu toistoharjoitus (ja karkit) ok:-) En siis äänestä mitään matkaa.

Ritsa on vielä hankintalistalla. Herneet mieluiten vasta ratahauskuuden jälkeen, etteivät ilmavaivat karkoita heikkohermoisimpia...

Minulla on tällä hetkellä aika paha keski-iän kriisi tai ehkä jopa pahempaa - aikuisiän diibadaaba, eikä juoksu kulje yhtään mihinkään.

Tulen joka tapauksessa katsomaan Pepin ja Geoeläimen 1500m:n otatusta ja jos diibadaaba hellittää niin juoksen 1500m itsekin.

Ja jos aikuisiän diibadaaba ei ole mennyt ohi niin aina voidaan ottaa houkuttimeksi laatuaudi.

Ennen kuin zeta tuon spekulaation ilmaan edes heitti, olin jo päättänyt juoksevani 1500m. Peeeeeppiiiiiii!

Varovainen ehkä, 5000m voisin tulla vääntää. Täytyy vielä katella saanko sovitettua sen hyvin tulevaan ohjelmaan. Oisko 15.59 jänistä ees johonkin saakka?

Mä voin jänistää jos tulen paikalle eikä muuta hauskuutta ole tarjolla. Mutta se on sitten kallista Sqyllan aloitaman perinteen mukaisesti...

Vielä parempi ehdotus. Otetaan testijuoksu jossa on tarjolla eri vauhteja. 3.10 min/km juna olisi sellanen että moni juoksija saisi siinä tehtyä ihan mahtavan testijuoksun. Porukka vaan jonoon ja pisimpään matkassa aikova jonon kakkoseksi jne. Lyhin tavoitematka voisi olla vaikka 100m ja jänis olis ohjelmoitu 6 km työhön. Tuollasen avulla olisi hauska seurata kehitystään.

Tempest voisi tulla tuonne jänikseksi kun se on ilkeesti naureskellut mun 4:25 min/km anakynnyksille...

Jos sovitaan "vakiopalkka" että jänis saa jokaiselta vaikka kylmän oluen, suklaalevyn, porkkanan/km tai jotain mille on perso olisi jänistäminen isommalle porukalle vieläpä oikeesti hauskaa hommaa.

Muokattu

3.10 vauhti ... Mitäköhän sitä jaksaisi keikkua mukana? Toki ei voi tietää ennen kuin testaa, mutta taitaisi olla aika lyhyt keikkuminen.

Mitäs muut ovat mieltä? En viitsisi lähtä yksin tippumaan parin kierroksen jälkeen, vaikka kuinka tiedän että jatkossa samaa vauhtia testaamalla voisi verrata näpsäkästi päivän kuntoa. Tosin pseudomasokistina voisi räpeltää kovan startin jälkeen 12minuuttia loppuun ja ihmetellä alkoiko tulos kakkosella vai nelosella. :conf:

Varovainen ehkä, 5000m voisin tulla vääntää. Täytyy vielä katella saanko sovitettua sen hyvin tulevaan ohjelmaan. Oisko 15.59 jänistä ees johonkin saakka?

Polkupyörällä jaksan tuota vauhtia 10 min, sitten saat juosta itse...

Totta puhuen, tuota 3:10 vauhtia jaksisi max 1 km, tuskin sitäkään. Ehkä meidän pitää järjestä jänistys viestin muodossa.

Itse olisin mieluiten mukana perus cooperissa, se on kuitenkin vertailukelpoinen ja helppo toteuttaa missä vain milloin vain ja millä porukalla tahansa. 3400 olisi tähtäimessä, vaikka hyppäys 1:30 --> 1:25 kierrosvauhdeissa tuntuu todella isolta harppaukselta.