Jump to content
Juoksufoorumi.fi

3.3

Lanttu
 Share

Recommended Posts

Tänään oli vuorossa tämän talven upein juoksu (tähän mennessä, toivottavasti tulee lisää... ) :innostunut .

Ihanassa pimenevässä illassa, tuuleton, -10, vahvoilla jaloilla juostu 10.5km.

Kyllä se on sitten ihanaa, kun kaikki toimii kun ajatus, ja ylämäet tuntuu melkein alamäiltä..

Kaikille ihanaa viikonloppua :heilutus

Hiihtoa vapaalla Wassulla 15 km ( 4,20 / 154 ).

Pääsin juuri tehdylle baanalle ensimmäisenä. Hienoa oli! Mutta, hetken päästä baanalle tunki joku sauvakävelijä, jonka kengistä jäis syvät montut. Onneksi se lähti pois ennen kuin sain kiinni. Näin vai selän. Olisi urpo saattanut kaatua sauvaani ja loukata siinä rytäkässä itsensä niinkuin HIFKin nyssekuski. Hyvä Tony Halmelainen! :paistinpannu

Tämä lenkki minun on kyllä pakko kertoa teille.

Töistä tultua pistin lenkkivaatteet päälle. Mutta siinä ajattelin hetken pelata lasten kanssa muuttuva labyrintti peliä.

Kas kummaa, siinä hurahti jokunen tunti.

Sain kengät jalkaan ja musiikit päälle ja painelin ulos. 500 metrin päässä tajusin, että pakkanen oli ehtinyt kiristyä rutkasti ja otti henkeen, joten kipitin kiltisti kotiin ja kuittaan lyhimmän lenkkini.

500m. Aika ja syke jäi mittaamatta.

Muoks. Minulla alkoi kahden viikon LOMA!!!!!! :kädet

Tämä lenkki minun on kyllä pakko kertoa teille.

Töistä tultua pistin lenkkivaatteet päälle. Mutta siinä ajattelin hetken pelata lasten kanssa muuttuva labyrintti peliä.

Kas kummaa, siinä hurahti jokunen tunti.

Sain kengät jalkaan ja musiikit päälle ja painelin ulos. 500 metrin päässä tajusin, että pakkanen oli ehtinyt kiristyä rutkasti ja otti henkeen, joten kipitin kiltisti kotiin ja kuittaan lyhimmän lenkkini.

500m. Aika ja syke jäi mittaamatta.

Muoks. Minulla alkoi kahden viikon LOMA!!!!!! :kädet

Mukavaa lomaa... ja paljon kipittelyä. Ja kiitos hauskasta tarinasta!

Reepun lenkki on olematon. Body pump tuli tehtyä, huomenna sitten lenkkipolulle.