Guest Tuulitukka Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Elämäni ensimmäinen pitkis takana: 18,4 km, aika 1 h 51 min sisältäen yhden tankkaustauon. Olen ihan tyytyväinen, tuli uskoa siihen, että HCR saattaisi mennä alle 2 h tai ainakin lähelle sitä. En ottanut tänään kaikkia koneesta irti, joten reserviä jäi pikkaisen kiristää vauhtia. :running: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aztec Lähetetty 7. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 7. huhtikuuta , 2009 Siitä se hei lähtee Nimittäin siksi uskallan sanoa, kun itse vetäisin parisataa metriä pitemmälle, 6 minuuttia vähemmän männäsunnuntaina. Tällä menolla 2h tavoitetta kohti, ja ensimmäinen HCR (ja ylipäänsä mikään kisa) edessä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajo Lähetetty 8. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 8. huhtikuuta , 2009 Viime syksynä juoksin esimmäisen ja toistaiseksi ainoan puolikkaani 1.53 ja sitä ennen olin yhden pitkän lenkin (16km) tehnyt. Juoksua en ollut harrastanut kuin keväästä asti. Tapahtuma tempaisi mukaansa ja hyvällä fiiliksellä tuli tuo lopputulos itsellekkin yllätyksenä. Tsemppiä Tuulitukka ja aztec, varmasti onnistutte tavoitteissanne! Nähdään HCR:n maalissa, tulen siis teidän perässänne...:running: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vemmelsääri Lähetetty 11. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 11. huhtikuuta , 2009 Jos 10km menee 52 min., niin voiko siitä päätellä mihin aikaan puolikas voisi mennä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjh Lähetetty 11. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 11. huhtikuuta , 2009 Jos 10km menee 52 min., niin voiko siitä päätellä mihin aikaan puolikas voisi mennä? Jos tuo 52min on juostu kisassa täysillä, niin puolikas voisi mennä välille 1:55-2:00. Jos taas tuo oli joku oma harjoituslenkki muun ohjelman puitteissa, niin sitten puolikas voisi mennä vaikka 1:40-1:50. Link to comment Share on other sites More sharing options...
innokas Lähetetty 11. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 11. huhtikuuta , 2009 Jos 10km menee 52 min., niin voiko siitä päätellä mihin aikaan puolikas voisi mennä? Veikkaan samoihin kuin pjh. Jos tuo on täysillä juostu, niin puolikas voisi mennä 1.55-2. Riippuu vähän siitäkin, minkälaista harjoittelua taustalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jyrki49 Lähetetty 12. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 12. huhtikuuta , 2009 Kas kummaa itse juoksin tänään 18.6 km 1,46 min keskisyke 128 meni yllättävän kevyesti vasta parin viikon juoksujen jälkeen. Talven aikana hiihtokilsoja 2400 mutta juoksut unohtui talvella. jyrki49 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts