innokas Lähetetty 26. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 26. maaliskuuta , 2009 Onkos porukkaa menossa Paimio-juoksuun kympille tai vitoselle 5. huhtikuuta? Itse olen vähän kahden vaiheilla, jospa aloittaisi tämän vuoden kisailun siellä. Minkälainen reitti on? Porukkaa kai on ollut aiemmin ihan mukavasti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jyrku Lähetetty 30. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 30. maaliskuuta , 2009 (edited) Tarkoitus olis aloittaa kisakausi Paimiosta. 10 on matka (tai 5). Muokattu 31. maaliskuuta , 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
innokas Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Author Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Tulipa käytyä vitosen lenkki. Kiva tapahtuma, upea sää ja hyvät järjestelyt. Kaiken lisäksi pääsin peräti viidenneksi - hölkkäsarjassa ;-). Aika 22.44 ja risat tyydyttää, kun ottaa huomioon, että reitillä on tuo terveyskeskuksen mäki, joka on aivan silkkaa murhaa. Rankka nousu tuli vähän yllätyksenä, kun en ole ennen Paimiossa juossut. Ensi vuonna tietää valmistautua siihen henkisesti... Ja onhan reitin alku ja loppu vastaavasti mukavasti rullaavaa alamäkeä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jyrku Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Ekaksi kisaksi tänä vuonna ok, paitsi että oikee pohje ärtyi. Uusi 10:n enkka 36:12, ja reitti ei ole helpoimpia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herra47 Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Ekaksi kisaksi tänä vuonna ok, paitsi että oikee pohje ärtyi. Uusi 10:n enkka 36:12, ja reitti ei ole helpoimpia. Hulppea aika, voititko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alle3h Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Ekaksi kisaksi tänä vuonna ok, paitsi että oikee pohje ärtyi. Uusi 10:n enkka 36:12, ja reitti ei ole helpoimpia. Loistavaa, onnittelut ! Toivottavasti pohje tokenee Maskuun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jyrku Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Olin yleisessä sarjassa 11/22. Oli kovia menijöitä Helstenin Juha, Annemari, Salmi muunmuassa. Kyllä pohje paranee jos vain malttais levätä ja hoitaa sitä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iida Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2009 Ilonpilaaja varmasti olen, mutta Paimion kýmppi on alimittainen, ainakin aiempina vuosina ollut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jyrku Lähetetty 6. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 6. huhtikuuta , 2009 Sitä minä aavistinkin. Garmin Forerunner GPS näytti 9,8km. Sen verran oli nousuja että tasaisella varmasti pystyy kympin pinkomaan samaan aikaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munamankeli Lähetetty 7. huhtikuuta , 2009 Share Lähetetty 7. huhtikuuta , 2009 Sitä minä aavistinkin. Garmin Forerunner GPS näytti 9,8km. Sen verran oli nousuja että tasaisella varmasti pystyy kympin pinkomaan samaan aikaan. Polar RS800+S3 näytti 9.85 km, joten muutama satanen jäätiin vajaaksi. Mutta kuten todettu, sen verran oli mutkia ja mäkiä matkassa, että oletettavasti tasaisella päässee samaan aikaan (~37.17). Hieno keli, kiva kisa ja makkaran kurssi kohdallaan, 1€. Jyrku taisi porhaltaa mun ohi heti ekan kilsan jälkeen. Kaveri pysyi liki koko matkan ajan näköpiirissä, mutta silti niin kovin kaukana. No, tein reilun 3 sekunnin parannuksen syksyn juoksuihin. Tästä on hyvä jatkaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts