Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lappeenrantalaiset Sepot(taret)

poppeli
 Share

Recommended Posts

Tiedoksi teille kaikille tiedonhaluisille, että lappeenrantalaiset Sepot ovat järjestäneet ensimmäisen alaosastokokoontumisen. Paikalla olivat kaikki kutsutut, eli kaksi ihmistä: korpirisukko ja poppeli.

Kävipä mielessämme ajatus, jotta josko pitäisi yrittää saadaa seuraavaan yhteistilaisuuteen useampikin veijari paikalle. Milltäs kuulostaisi?

Tiedoksi teille kaikille tiedonhaluisille, että lappeenrantalaiset Sepot ovat järjestäneet ensimmäisen alaosastokokoontumisen. Paikalla olivat kaikki kutsutut, eli kaksi ihmistä: korpirisukko ja poppeli.

Kävipä mielessämme ajatus, jotta josko pitäisi yrittää saadaa seuraavaan yhteistilaisuuteen useampikin veijari paikalle. Milltäs kuulostaisi?

Luin, että alastomuuskokoontumisen...olin jo menossa, mutta onneks luin uudestaan. Juu ei kiinnosta ja ei sinne varmaan sikoja huolittaiskaan?

ES on minullakin kalenteriin merkittynä, mutta mutta...

Samalla ja seuraavalla viikolla ei minulla oikein ole opintoja yliopistolla, joten saattaa sittenkin olla, jotta poistun syrjäseudulle - Helsinkiin. Espoossa olisi 3.5. Teboilin 1/2 marathon.

Pyydän lopuksi anteeksi kaikilta yhteisesti ja erikseen, että olen kirjoittanut otsikon todellakin väärin. Kuulun tähän reliikkiryhmään, joka pyrkii kirjoittamaan suomen kieltä siten, kuin sitä historialliseen aikaan rihvelitauluihin raapustettiin. Yhdyssanat yhdessä, isot kirjaimet kohdallaan ja jokunen välimerkkikin lauseiden välisssä. Tiedostan, että tämä ei ole enää maan tapa saati asiallista..:sad:

Kuulun tähän reliikkiryhmään, joka pyrkii kirjoittamaan suomen kieltä siten, kuin sitä historialliseen aikaan rihvelitauluihin raapustettiin. Yhdyssanat yhdessä, isot kirjaimet kohdallaan ja jokunen välimerkkikin lauseiden välisssä. Tiedostan, että tämä ei ole enää maan tapa saati asiallista..:sad:

Et ole yksin. Jos se yhtään lohduttaa :sad0126:

Itse asiaan: ehdoton ehkä Etelä-Saimaan puolikkaalle. Ilmoittautumisellahan ei ole vielä kiire.

No siis tuo lappeen Rannan kirjoitusasuhan on lähtenyt siitä liikkeelle, kun aikoinaan joku ei-niin-hyvin äidinkieltä taitava lappeenrantalainen teekkari kirjoitteli asuinpaikkansa moisella tavalla jollakin nettifoorumilla. Oletin sinun tämän tietävän, kun kerran siellä Skinnarilanniemellä koulua käyt :)

Mut siis joo... ES-puolikkaan yhteydessä olisi mahdollista järjestää joku miittinki. Itse en ole juoksemassa (tai jos juoksen, niin vain sen 7 km:n "hölkkämatkan"), joten luultavasti olen huutelemassa rivouksia juoksureitin varrella.

Onkos täällä muita LUM:n maratonkoulun käyneitä/koulussa parhaillaan olevia?

Tarkoitus on koko ajan ollut mennä laahustamaan se puolikas kun ei ees kauemmas tarvis lähteä mutta jotenkin on juoksut jääneet melko vähiin tässä lähiaikoina kun on pitänyt keskittyä opinnäytetyön tekemiseen. Mutta kai mie oon ainakin menossa. Kun ei oo todennäköisesti parempaakaan tekemistä :)