Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Forerunner 310XT

Arvostele ketju:

jerry
 Share

Recommended Posts

• Replies 1,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Räpeltelin kellon kanssa jotain ja ilmeisesti käynnistysvaiheessa painoin jotain muuta nappia powerin lisäksi. Paras veikkaus on enter-painike. Sain auki jonkun ihme valikon, jossa kerrottiin jotain tietoja laitteesta, mutta painoin sen vahingossa pois ennen kuin ehdin tarkemmin tutkimaan. Mikäköhän näkymä oli kyseessä ja onko siellä jotain oikeasti hyödyllistä tietoa?

EDIT: Jos jollain on joku listaus kaikista resetoinneista yms. jemmatuista näppäinkomboista, niin sekin olisi kiva. En pikagooglettelulla löytänyt.

Muokattu

Ihan mainiosti piirtää GPS-kuvaa FR610, vaikka kello on usein hihan alla piilossa. Pidättekö te matkapuhelimiannekin jossain läpinäkyvässä vyölaukussa paremman kuuluvuuden takia? :)

Totta, hihan alla itsekin yleensä 310XT:tä pidän talviaikaan. Hyvin toimii, kuten toimii autogepsikin vaikka lämpöeristetty ja laminoitu tuulilasi ja auton metallirunko luultavasti muodostavat paljon järeämmän esteen signaalille kuin juoksutakin ohut hiha.

Pitämällä Enter-näppäintä alhaalla samalla kun painaa Power-näppäntä kello menee huolto/testi-menuuseen. Sen ensimmäisellä ruudulla näkyy mm. kiteen lämpötila ja akun jännite. Huoltomenuun näyttöjä vaihdetaan painamalla Mode-näppäintä. Huoltomenusta poistutaan ihan sammuttamalla normaalisti kello.

Hard resetti (kaikki data häviää ja kello palaa tehdasasetuksiinsa päivään 1) tehdään pitämällä Mode-näppäintä alhaalla samalla kun painaa Power-näppäintä. Tämän jälkeen tulee vielä varmistuskysely.

Hard resetti ilman varmistuskyselyä tehdään (kello sammutettuna) pitämällä Enter- ja Mode-näppäimiä pohjassa ja samalla nopeasti näpäyttämällä Power-näppäintä. Enter- ja Mode-näppäimiä pidetään edelleen pohjassa muutaman sekunnin ajan ja sitten kun ne päästää kellon pitäisi bootata. Tätä kannattaa kokeilla jos kello on totaalisesti kuollut eikä normaalisti käynnisty.

Jos kellon korkeuslukemat ovat aivan pielessä kannattaa satelliittitietojen välimuisti tyhjentää. Tämä tapahtuu pitämällä Nuoli/alas -näppäintä pohjassa samalla kuin käynnistää kellon Power-näppäimellä.

Muokattu

Osaisko joku vihjasta miltä suunnalta näitä Garminin vehkeitä kannattais hinnan puolesta lähtee ostelemaan?

Halvin mihin itse olen törmännyt olisi Häijäästä 289 e sykevyöllä. www.haijaa.fi

Itse funtsin, että mitähän tämä maksais New Yorkissa, kannattaiskohan tuoda itselleen tuliaisina vai hakisko vaan Häijäästä.

Halvin mihin itse olen törmännyt olisi Häijäästä 289 e sykevyöllä. www.haijaa.fi

Itse funtsin, että mitähän tämä maksais New Yorkissa, kannattaiskohan tuoda itselleen tuliaisina vai hakisko vaan Häijäästä.

Minä toin Nykistä tuon vuonna 2009. En jaksa enää muistaa, mitä siitä maksoin. Tuo tieto saattaa löytyä tästäkin ketjusta taaksepäin selaamalla.

Yllätys oli se, että mittari osaa puhua suomea, vaikka on tuolta ison veden takaa tuotu.

Emporiolive kauppaa hintaan 254,- €:

http://emporiolive.com/product_info.php?products_id=141&osCsid=08c97b57bab5bd8fc99278f24f7eb41f

Kun tilasin tuolta, niin laitoin toimituksen työpaikalle ja pudottivat vielä alvin pois. 310 vs. 910 riippuu miten arvostaa niitä paria ominaisuutta mitkä 910 toisi tullessaa. Ymmärtääkseni 910:ssä olisi uintiseuranta/matkamittaus altaassa perustuen mittarin tulkintaan uimarin liikkeistä. Lisäksi korkeusmittaus on paremmalla tasolla kuin 310:ssä. Edellämainittu Haijaa myy 910xt:tä hintaan 425,-. Aikamoinen hintaero minusta, vaikkakin 910xt on huomattavasti paremman näköinen, vaikkeikaan kooltaan pienempi.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Huh huh, toista päivää kahlannut ketjua, ja vihdoinkin sain tingin täyteen :) Vaan vastausta kysymykseeni en löytänyt. Kun koitan siirtää SportTracksiin tietoja, herjaa carmin connect pluginista, haluttua komponenttia ei voitu alustaa, komponenttia ei ole ehkä asennettu oikein. Ja käskee mennä garminin sivuille.

Ja kun menen ko. sivulle, niin sanoo asennetun jo. Koitin myös siirtää kansiosta, mutta en löydä mitään history kansiota mistään. En vanhasta 305:n tietoja, enkä tämän uuden 310:n.

Enkä saa edes päivitettyä laitetta, kun sanoo ettei löydä laitetta. Ohjelmistoversio laitteessa 3.20, joten tahtoisin kyllä päivittää viimeisimpään. Eikös se ole 4.2?

Luulin olevani uuden laitteen onnellinen omistaja, mutta tässä ei nyt taida mikään mennä putkeen. Jaksaisiko joku kiltti vääntää vähän rautalankaa, että mitä mä teen väärin, ja mitä mun oikein pitäisi tehdä?

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy