Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Positiivisen palautteen ketju

ForrestG
 Share

Recommended Posts

Tässä ketjussa on tarkoitus antaa positiivista palautetta muille palstalaisille. Jos joku tuntee, että jossain oli kiva tai kannustava postaus, niin antaa palaa palautetta. Tänne voidaan koostaa niitä...

Muutenkin jos joku ihminen tuntuu nyt läheisemmälle tai muuttaneen paremmaksi tapojaan, niin kannattaa antaa positiivista palautetta.

En ole Marco B, enkä KOSKAAN halua muuttua Marco B:ksi. Oikeasti en tykkää mistään naminami halihali meiningistä 24/7. Haluan vain että tämä meidän HYVÄ palstamme pysyy hyvänä - ja jopa voisi muuttua vielä paremmmaksi(jos se nyt on mahdollista).

Tämä postaus on varmasti viimeisinpiä mitä odotitte minulta...

VITTUMAISIN terveisin -FG-

Muokattu

Itseoikeutettuna ketjun aloittajana annan positiivista palautetta jäsen JTG:lle.

Olen lukenut monta JTG.n viestiä viimeisen vuoden aikana. Melkein jokaisessa viestissä on ollut PALJON sellaista maalaisjärkeä -mitä minä ARVOSTAN.

Negatiivisena puolena sanoisin, että jäsen JTG on ilkkunut ja provosoinut muita palstalaisia. Varsinkin, jos on löytänyt jotain ilkkumista ja provosoimisen aihetta(ja totta vitussa on PALJON löytänyt, sillä vissiin omaa nopeat sekä fiksut hoksottimet, höystettynä lahjakkaalla ulosannilla (ainakin näin tekstimuodossa)).

Viimeisten viikkojen aikana olen huomannut, että jäsen JTG on laittanut fiksuja, kantaa ottavia sekä maalaisjärjellä mietittyjä postauksia ilman minkäänlaista provoa -verrattuna aikaisempiin postauksiin. Joten pakko on antaa positiivista palautetta tälle "muutokselle". Toivottavasti ei ole tilapäistä...

Tämä teksti ei missään nimessä tarkoita sitä ettekö(JTG) voisi läsäyttää tunteita pihalle -kun siltä tuntuu. Anna palaa vaan -niin miekin ja varmasti kaikki muutkin tehdään.

Hienoa oli saada sut meidän palstalle.

Hatunnosto PeräBerberiasta lähtee jäsen JTG:lle.

VITTUMAISIN terveisin -FG-, PeräBerberiasta (ei vittuilua kummiskaan).

Muokattu
lukihärösten kirjoitusvihreitä korjasi.n...

1. Joskus asian voi sanoa lyhyesti (ja joskus se on myös paras tapa), mutta itse arvostan ketjuissa usein niitä kirjoituksia, joihin on oikeasti paneuduttu, asiaa on mietitty, asia on jäsennelty ja viestin kirjoittamiseenkin on mennyt oma aikansa - ts. ei ole kirjoitettu vain yhtä tai kahta riviä ja laitettu viestiä menemään ilman oikolukemista. Tämä tietty koskee viestejä asiaketjuissa.
  2. Ja kuten Herra47 jo totesi (JH:n osalta), niin myös itse arvostan niitä henkilöitä, joilla selvästi on paljon kokemusta juoksuun liittyen ja jotka tuovat tuota kokemusta esille. Herra47:n sanoin: "Kaveri jaksaa kannustaa positiivisesti eri ketjuissa, moneen kertaan samat asiat, väsymättä, selkeästi, juurtajaksain tarvittaessa, aloittelijalle, konkarille yms. Henkilökohtaisestikin." Kaikki, ketkä tuntevat tekevänsä noin: :thumbsup:

Kiitos Anittalle ja Koivulalle hyvistä blogeista. Elämänmyönteisiä ja positiviisella mielellä, pilke silmässä kirjoitettua. Ilman niitä ei taitaisi palstalla enää paljon tulla käytyäkään.

Niin ja sirpoksen vitsit käyn myös aina bongaamassa kun katson mitä viestiketjuja on tullut viimeisestä käynnistä.

Asia ei tänne kuuluisi, sillä onhan se ketju juoksija-lehden tarpeellisuudestakin, mut enpä jaksa sitä ehtiä. Olen kritisoinut lehteä niin useasti, että pakko laittaa väliin positiivistakin, sillä sitäkin löytyy. Ei aina vain muista julki tuoda.

Ostin Juoksijan irtonumerona, ja nyt oli monta asiallista tarinaa mm vedoista, Toivolan Pekasta ja Holmenhan on aina hyvä. Kokonaisuudessaan hyvä paketti tällä kertaa...

Kiitti hyvästä lehdestä.

Muokattu