Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
velmu67

Jauhojärvi on nyt KUNKKU!

Recommended Posts

Sami on taas kova jätkä, uhoa pitää olla, niin se o itelläki ku oon oon e-pohjanmaalta..jos naapuri ostaa 500:n mersun ni mulla o saatana huomenna 600s lang johdon pääs....;)

Näin on. Asennetta ja tervettä uhoa pitää löytyä jos haluaa pärjätä. Musti on suomihiihdon kiistaton kunkku.

Mietin tässä yhteydessä myöskin Evilää. Noinkin herkässä lajissa kuin pituushyppy saattaa se onnistuminen jäädä tulematta kokonaan urheilu-uran aikana. Hänelle se arvokisalätkä onneksi tuli. Mieshän ei ole puhunut muuta kuin asiaa.

Evilä vs. Jauhojärvi onkin mielenkiintoinen case. Molemmat ns. "elvistelevät" mediassa, mutta minua ei ota sitten yhtään pattiin Evilän kommentit. Kuten kirjoitat, mieshän(Evilä) puhuu pelkkää asiaa. Tommi on piirun verran sen yläpuolella, että kommentit alkaisi nyppiä millään lailla. Hiuksen hieno ero siinä on ja mielestäni Evilä tämän homman osaa, Jauhojärvi taas ei.

Evilän kommentit ovat mielestäni värikkäitä, uudistuvia ja terveellä tavalla itsevarmoja.

Jauhojärvellä taasen on sama raita soinut pian kymmenen vuotta. Vähän sama kuin vaikka armeijan kapteeni ilmoittaisi tavoitteekseen puolustusvoiman komentajan pestin ja tuo sitä kovaan ääneen julki aina kun joku kysyy ja tuo silti julki vaikka ei kukaan kysyisikään. Välillä menee jo niin huonosti, että alennetaan alikessuksi, mutta sama levy pyörii silti. Tätä hissiliikettä jatkuu vuosi toisensa jälkeen, mutta sama kiekko pyörii vaan.

Mielipide-eroja nämä vaan ovat ja näin minä tämän koen.

Heh, velemuki avautui. Itsekin jo fiilistelin eilen toisessa ketjussa ;) Velmu on tosiaan niinmaan perusteellisen oikeassa siinä, että Sami Jauhojärvi on kunkkujen kunkku. Oli jo aikaisemminkin, mutta kateelliset vaan pitivät uhoiluna.

Pantse parka - olet pahasti pihalla. Kateudella ei ole tässä mitään tekemistä.

Evilä pahempi suunsoittaja kuin Jauhis, joka jotenkin vaan liikuttavan touho ja ponteva, Evilä ei taida enää ikinä kunnolla pärjätä, taso on lajissa huima, liian vammaherkkä eikä perusominaisuudet riitä himmeille miehille(+ näille sattuma-arjalaisille).

Mistä veto? Evilä ottaa vielä ison pystin urallaan. Sanokee miun sanoneen.

Mistä veto? Evilä ottaa vielä ison pystin urallaan. Sanokee miun sanoneen.

Mikä on iso pysti?

MM-kisoissa ja Olympialaisissa ei 820 tai maksimissaan 830 tuloksilla olla kuin korkeintaa himmeämmillä mitalaleilla.

Toki mitään ei koskaan kannata sanoa varmaksi....

http://www.youtube.com/watch?v=DEJAZHsEkb4

Ja Olympiakultaa Australiaan..

Pääsi muuten välieristäkin vastaavalla tavalla jatkoon, muistan hyvin tuon.

Niin ja vielä kommenttia itse topikkiin.

Sami on Torniolaakson kasvatti, kuten palander, isometsä, mäntyranta..

Kaikilla kova itseluottamus ja myös kovia puhumaan.

Itsekkin sieltä "pois" enkä ole vetänyt hernettä nenään kenenkään puheista. Toki ylilyöntejä on kaikille joskus tullut, mutta parempi niin kuin että "kauden parasta suoritusta lähdetään te........ plää plää"

Miulla savolaisena ei ole Pohjois-Pohjanmaalta muuta kuin vaimo ja anoppi, joten tuosta uhosta en mittään tietäne...

Mutta Samista muistelen joskus lukeneeni/kuulleeni hänen omina sanoinaan, että hänkin tietää omat puheensa joskus "hassuiksi", mutta että hän tarvitsee eräänlaista julkista painetta menestyäkseen (olisko se tietoista uhoa?) - ja nythän se näyttää onnistuneen. Joku muu pääsee samaan tulokseen erilaisella eli omalla tavallaan.

Miulla savolaisena ei ole Pohjois-Pohjanmaalta muuta kuin vaimo ja anoppi, joten tuosta uhosta en mittään tietäne...

Mutta Samista muistelen joskus lukeneeni/kuulleeni hänen omina sanoinaan, että hänkin tietää omat puheensa joskus "hassuiksi", mutta että hän tarvitsee eräänlaista julkista painetta menestyäkseen (olisko se tietoista uhoa?) - ja nythän se näyttää onnistuneen. Joku muu pääsee samaan tulokseen erilaisella eli omalla tavallaan.

Tuommonen pikkunen leikkimielinen hevostelu on ihan OK, mutta sitten kun ruvetaan kanssakilpailijoita mollaamaan niin ottaa ainakin minun korvaan. Esim. tämä Aikun "syön pikkutyttöjä iltapalaksi" kommentti oli minun mielestäni typerämmin sanottu, kuin mitä olen Jauhojärven suusta kuullut.

Esim. tämä Aikun "syön pikkutyttöjä iltapalaksi" kommentti oli minun mielestäni typerämmin sanottu, kuin mitä olen Jauhojärven suusta kuullut.

Niin se vain on, että kaikkia ei voi miellyttää ja on vaikea arvata kuinka julkisiin kommentteihin suhtaudutaan. Minun mielestäni tuo Aikun kommentti oli tuossa tilanteessa ihan hieno ja "oikealla" huumorintajulla varustettu. Minulle jäi sellainen tuntuma, että päinvastaisessa tilanteessa Aikulle olisi ollut ihan sopivaa norjalaisen vastaava kommentti "mummon rökittämisestä". Kyllä tuollainen "vanhempien" ja nuorempien urheilijoiden nokittelu kuuluu asiaan.

Mutta toisaalta minun mielestäni Jauhojärven kommentit ovat kaikki olleet myös ihan OK, eli kovassa tavoiteasetannassa ei ole mitään vikaa. Ihan turhaa on ottaa pulttia toisten puheista, kun ei ole itse asiassa osallisena ja ei oikeasti ymmärrä kontekstia.

Esim. tämä Aikun "syön pikkutyttöjä iltapalaksi" kommentti oli minun mielestäni typerämmin sanottu, kuin mitä olen Jauhojärven suusta kuullut.

Mulla taas on sen verran outo huumorintaju, että tuo Aikun kommentti ns. osui ja upposi. Työkaveireden kanssa tulee harrastettua samankaltaista huumoria, kuulostaa pahemmalta kuin todellisuudessa on.

Niin se vain on, että kaikkia ei voi miellyttää ja on vaikea arvata kuinka julkisiin kommentteihin suhtaudutaan. Minun mielestäni tuo Aikun kommentti oli tuossa tilanteessa ihan hieno ja "oikealla" huumorintajulla varustettu. Minulle jäi sellainen tuntuma, että päinvastaisessa tilanteessa Aikulle olisi ollut ihan sopivaa norjalaisen vastaava kommentti "mummon rökittämisestä". Kyllä tuollainen "vanhempien" ja nuorempien urheilijoiden nokittelu kuuluu asiaan.

Mutta toisaalta minun mielestäni Jauhojärven kommentit ovat kaikki olleet myös ihan OK, eli kovassa tavoiteasetannassa ei ole mitään vikaa. Ihan turhaa on ottaa pulttia toisten puheista, kun ei ole itse asiassa osallisena ja ei oikeasti ymmärrä kontekstia.

Juu, ei mullakaan mitään traumoja tuosta kommentista tullut. Enkä pidä Saarista minään suurisuuna nyt enkä jatkossa.

Juu, ei mullakaan mitään traumoja tuosta kommentista tullut. Enkä pidä Saarista minään suurisuuna nyt enkä jatkossa.

Näinhan se on, Aikulla oli todellakin varaa sanoa tuo ja sehän teki sen täysin huumorimielessä. Kävin muuten samana iltana lukemassa norjan yleisradioyhtiön NRK:n nettisivuja, siellä vedettiin herneitä palkoineen ja tukikeppeineen nenään oikein joukolla kun joku ilmeisesti suomalainen kävi tämän lauseen sinne keskusteluketjuun kääntämässä.

Jauhis on myös hyvä persoona vastakohtana suomalaiseen "menen tekemään parhaani ja katson mihin se riittää vai riittääkö mihinkään"-tyyliseen kommentointiin.

Hienoa että Suomi on taas hiihdon suurmaa!!!

Vaikkakin SAK:n Ihalainen on kuulemma kieltänyt Vanhasen Matilta hiihtämisen :kapa:.

Juu ei, mulla ei oo poliittista kantaa mihinkään päin...tsoukki.

Mikä on iso pysti?

MM-kisoissa ja Olympialaisissa ei 820 tai maksimissaan 830 tuloksilla olla kuin korkeintaa himmeämmillä mitalaleilla.

Toki mitään ei koskaan kannata sanoa varmaksi....

Varsinkin jos kyseessä on pituushyppy, yleisurheilulajeista ehkä kummallisin. Siitä nähtiin näytä taas EM-halleissa...