Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
velmu67

Jauhojärvi on nyt KUNKKU!

Recommended Posts

Ens vuoden jäläkeen ei puutu ku mualiman mestaruus miehissä ;)

Toivottavasti näin. Siis jos verrataan Suomen tasoon näyttöjä ei puutu lainkaan, mutta jos verrataan uhoon ja puheisiin niin uupuvia näyttöjä paljonkin.

Mutta eiköhän tämä debatti ollu tässä. Molemmat toivovat Jauhojärvelle menestystä jatkossakin. Minä vaan toivon niitä näyttöjä ennen suunsoittoa ja Sinä ehkä toisinpäin. Ei kait tässä sen kummempaa. Mä lähden nyt sunnuntain pitkälle hölköttelemään.

Toivottavasti näin. Siis jos verrataan Suomen tasoon näyttöjä ei puutu lainkaan, mutta jos verrataan uhoon ja puheisiin niin uupuvia näyttöjä paljonkin.

Mutta eiköhän tämä debatti ollu tässä. Molemmat toivovat Jauhojärvelle menestystä jatkossakin. Minä vaan toivon niitä näyttöjä ennen suunsoittoa ja Sinä ehkä toisinpäin. Ei kait tässä sen kummempaa. Mä lähden nyt sunnuntain pitkälle hölköttelemään.

Voi olla että sponssin tykkää persoonista mediassa.

Hyviä pitkiä sinne:thumbsup:, täällä ollaan pitkällään ja toivutaan.

Heh, velemuki avautui. Itsekin jo fiilistelin eilen toisessa ketjussa ;) Velmu on tosiaan niinmaan perusteellisen oikeassa siinä, että Sami Jauhojärvi on kunkkujen kunkku. Oli jo aikaisemminkin, mutta kateelliset vaan pitivät uhoiluna. Kyllähän tuo Eviläkin aina uhoilee, ja on toki huima hyppääjä, vaikkei EM-halleissa ihan toivotulla tavalla onnistunutkaan. Molemmat heput tietää, mihin heistä on. Ja meriitit olkoon niistä todisteina :)

Kyllähän tuo Eviläkin aina uhoilee

Mietin tässä yhteydessä myöskin Evilää. Noinkin herkässä lajissa kuin pituushyppy saattaa se onnistuminen jäädä tulematta kokonaan urheilu-uran aikana. Hänelle se arvokisalätkä onneksi tuli. Mieshän ei ole puhunut muuta kuin asiaa.

Evilä pahempi suunsoittaja kuin Jauhis, joka jotenkin vaan liikuttavan touho ja ponteva, Evilä ei taida enää ikinä kunnolla pärjätä, taso on lajissa huima, liian vammaherkkä eikä perusominaisuudet riitä himmeille miehille(+ näille sattuma-arjalaisille).

Kovia ovat kumpikin! Evilässä ihmettyttää se vauhtien kansa kikkailu..sama kun itse en koskaan kokeilisi ennen kisaa omaa vauhtia...

Sami on taas kova jätkä, uhoa pitää olla, niin se o itelläki ku oon oon e-pohjanmaalta..jos naapuri ostaa 500:n mersun ni mulla o saatana huomenna 600s lang johdon pääs....;)

Kovia ovat kumpikin! Evilässä ihmettyttää se vauhtien kansa kikkailu..sama kun itse en koskaan kokeilisi ennen kisaa omaa vauhtia...

Sami on taas kova jätkä, uhoa pitää olla, niin se o itelläki ku oon oon e-pohjanmaalta..jos naapuri ostaa 500:n mersun ni mulla o saatana huomenna 600s lang johdon pääs....;)

Olen kanssa ihmetellyt, että miksei se voi harjotella niillä kisavauhdeilla enemmän, kun "aina" on mennyt käteen sitten kisassa? No, minähän nyt en pituushypystä mitään tiedä, mutta ihmetyttää...:conf: