Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lohjanjärven ympäri

Holle
 Share

Recommended Posts

Olisiko kiinnostusta lähteä kesän 2009 aikana kiertämään Lohjan järveä?

Ajatuksena olisi kertää se valoisana kesäyönä kesä/heinäkuun aikana...

Matkaa tälle tulisi noin 70km ja sen voisi ajoittaa niin että "maaliin" Lohjan Neidonkeitaalla oltaisiin puoliltapäivin kun se avaa ovensa.

Eilisellä lenkillä spiros ehdotti myös Bornholmin viikonloppua 22-24.5 jolloin Lohjalla on pyöräilytapahtuma myös järven ympäri.

http://www.lansi-uusimaa.fi/Urheilu/Urheilu-Uutiset/Paauutiset/Lohjan-pyorailyt-tayttavat-pyoreita

Tarkoitus olisi tehdä tästä rauhallinen pitkä juoksuvaellus joka palvelee hyvin mm. MasU:uun meniöitä...

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kannatettava hanke! Jos satun heinäkuussa olemaan juoksuvaelluskunnossa, niin kiinnostaa! Kesäkuu mennee Suomi-juoksun satasen sulattelussa, sikäli mikäli osallistun siihen. Länsi-Uusimaan linkkiä en saa jostain syystä auki, näkyisikö mahdollista reittiä muualta?

Linkissä ei ole karttaa mutta reitti on mainittu :

70 kilometrin reitti kulkee Sammatin, Karjalohjan ja Mustion kautta takaisin Lohjalle.

Eli kun katselin enirolla reittiä niin aika selkeä tuo on. Eipä tuossa paljoakaan oikaista voi... (Karjalohjan ja Mustion välillä voi hiukan)

Mukavaa kun heti syntyi kiinnostusta... kun saadaan riittävästi porukkaa niin varmasti saatais samankuntoisia ryhmiäkin aikaan.

Huoltokin saadaan varmasti järjestymään.. ja voihan sitä lähteä myös omin eväin liikkeelle esim. juomarepun kanssa.

Tuo on todella kaunis reitti teillä siellä. Täällä Lappeenrannassa on kanssa vähän samanlaisia teitä mitkä polveilee hauskasti ja maisema vaihtuu mukavassa rytmissä.

Aiemmin sai parina vuonna treenailla Lohjan maisemissa jonkin verran.

Siinä ehti Neidonkeitaastakin tulla hyvä tukikohta.

No niin. Ei mitään asiaa. Mukavia mietteitä vain heräsi. Aurinko paistaa tuossa ikkunan takana...

Mä olen halukas osallistumaan yöaikaiseen vaellukseen. Ajankohtaa olisi hyvä ruveta pähkäilemään jo nyt. Tietäisi sitten justeerata työvuoronsa oikein. Viikonloppuna tässä on varmaan tarkoitus vaellella. Tänne siis mennään Mari T. Mulle olisi paras ajankohta vaellukselle kesäkuu tai heinäkuun 2 ekaa viikkoa.

Juoksuvaelluksen ollessa kyseessä - tai no - omaan tahtiin kai siellä saa jokatapauksessa taivaltaa - jos ajankohta olisi tuo kesä-heinäkuun vaihde niin mukana ollaan täältäkin. Pitänee nyt kuitenkin jutella isännän kans josko se suostuu mun vauhdilla etenemään vai jättäneekö tuo minut itekseni eksyksimään oudossa ympäristössä. Laitatteko jotain yksinkertaisia opasteita siltä varalta, että joudun omaan tahtiin etenemään peräpään pitäjänä?

Kesäkuun kaksi ensimmäistä viikkoa menee moottoripyöräillessä ja vaellessa Alpeilla, mutta kesäkuun loppu käy meille tai heinäkuussa mikä aika vaan...

Muokattu

Toukokuun loppuna en pääse. Suomi-juoksu on mulle silloin jo liian lähellä. Ja Kesäkuun lopulla, heinäkuulla minun pitäisi jo aloitella maratreeniä. Ja olla vieläpä mitenkuten palautunut Suomi-juoksusta.

Mutta kesäöinen lönkötys kuulostaa kyllä mukavalta, itsekin joitakin järvenympäryksiä nettikartalta mittailleena. Osallistumiseni on siis varsin varsin epävarmaa, mutta jos kumminkin toiveen saa esittää, niin jos homma jää toukokuulta, niin mieluummin vaikka juhannuksen jälkeisenä viikonloppuna kuin enempi heinäkuulla. Ehtis sitten loppukesästä kehittää sitä vauhtiakin.

Toukokuun loppuna en pääse. Suomi-juoksu on mulle silloin jo liian lähellä. Ja Kesäkuun lopulla, heinäkuulla minun pitäisi jo aloitella maratreeniä. Ja olla vieläpä mitenkuten palautunut Suomi-juoksusta.

Mutta kesäöinen lönkötys kuulostaa kyllä mukavalta, itsekin joitakin järvenympäryksiä nettikartalta mittailleena. Osallistumiseni on siis varsin varsin epävarmaa, mutta jos kumminkin toiveen saa esittää, niin jos homma jää toukokuulta, niin mieluummin vaikka juhannuksen jälkeisenä viikonloppuna kuin enempi heinäkuulla. Ehtis sitten loppukesästä kehittää sitä vauhtiakin.

Huhtikuun lopulla tai toukokulla voitais käydä kiertämässä se Savon lenkki, eikö?

öh, käyn tänään hitaalla, Savon lenkki? Leppäveden kierros vai mikä (aloitushan lähtis tuosta SAVONmäen kupeesta)? Vai joku aivan muu? Mitäs mä olenkaan taas aiemmin hölissyt?

Kyllähän lenkki aina kiinnostaa, lenkkiseuralliset lenkit erityisesti haarukassa 25-35-(45) km tässä maaliskuun lopun, huhtikuun aikana. Viikko pari pitää kyllä vielä vahvistella ja varmistella tuota polvea. Tuntuu onneksi kestävän jo normilenkkeilyä.