Jump to content
Juoksufoorumi.fi

La 7.3.09

tuku
 Share

Recommended Posts

Lauantai aamuun porukkalenkki 15km pk avg 160 6,28/km. Mun osalta tämän kertainen oli selviytymis taistelu. Miten ihmeessä tota räkää voi olla noin paljon. Viiminen 5km tuli välillä kävellen. muille ois tullut kylmä jos ois jäänyt mun mukaan. avg normaalisti noin 145-150 kilometri aika normaalisti 6,00. Ei ole päivät veljeksiä vaikka lenkillle lähtiessä ei ollut mitään vikaa havaittavissa ja virtaa riitti. tästä on ainaski helppo parantaa.

PK 11,1 km; @ 5:18 min./km, ave 159 (eka 5:45 min./km). Huippua! Koko lenkki paljaalla asvaltilla. Saa kerätä hiekat pois! Kolmen päivän lepo toimi. Jalat iskussa, kuten matkaväsynyt mieskin. Tuntuu hassulta, että voi melkein juosta "maravauhtista" PK-sykkeillä. Pitäisikö tarkistaa maratavoitetta? Hulppea fiilis :)

10,55 km/1:14:30/149 keskisyke/610 kcal/7:04 min km vauhti

Kumma väsymys vaivasi koko lenkin aikana, tuntui kuin olisi juossut unissaan ja missään vaiheessa lenkkiä ei edes herännyt. Ei kyllä huvittanut juosta neljännesmaraa pitempään.

Ekan kerran 3 kuukauteen lähdin lenkille ilman nastoja; tiet olivat melkein sulat, ainoastaan kolmessa kohdassa oli jäätä ehkä noin yhteensä 500 metrin alueella. Senpä vuoksi kiersinkin tänään Koisotien kautta koko Vantaan Vanhan Maran, kun tiesin reitin viime viikonlopusta sulaksi.

Juoksin myös pitkästä aikaa Nikeillä (pronaatiotuetut) ja pitkän tauon jälkeen eivät tuntuneet hyviltä jaloissa. Näin lyhyellä lenkillä alkoi jo polvia särkeä, lisäksi luultavasti leveän lestin vuoksi askellan enemmän kantapäillä kuin muilla tossuilla. Kyllä edelleen New Balancet (neutraalit) ja kahdet vanhat Asicset (pronaatiotuetut) tuntuvat paremmilta jaloissa.

..ja huomenna oli se naisten päivä.

Tänään juoksentelin alla olevan lenkin 33,77km aikaan 3:00:34. Olkais oleen kyllä niitä lenkkejä, kun pitäis raahata sitä juotavaa mukaan. No, seuraavaksi sitten. Nokka, eli flunssa on selvästi päällänsä, mutta eihän toi mittää kun sitä varovasti vaan hiippailee. Sieltä muuten löyty yllättävän korkeita mäkiä tuolta Rehakka-Linnatuuli välistä..

fr305_07032009.jpg

Lisäys:

Sitten kun Peksu (viesti alla) laittaa osoitteen ja kertoo mistä numerosta voi tilailla matkajuotavia, niin homma helpottuu kyllä kieltämättä =). Tuo Vähikkälä-Rehakka väli tulee juostua lähes viikottain; joskus jopa useampaan kertaan.

Muokattu

..ja huomenna oli se naisten päivä.

Tänään juoksentelin alla olevan lenkin 33,77km aikaan 3:00:34. Olkais oleen kyllä niitä lenkkejä, kun pitäis raahata sitä juotavaa mukaan. No, seuraavaksi sitten. Nokka, eli flunssa on selvästi päällänsä, mutta eihän toi mittää kun sitä varovasti vaan hiippailee. Sieltä muuten löyty yllättävän korkeita mäkiä tuolta Rehakka-Linnatuuli välistä..

Aika poika oot, jos tollasen reissun juokset ilman juotavaa. Lieneekö kovin terveellistä. Minä hyytyisin kyllä jo täysin moisesta. Mulla olisi yksi sukulaistalo tuolla Rehakassa. Pitäisikö mun soitella sinne, että tarjoaisivat sulle juotavaa, kun seuraavan kerran saman lenkuran heität :thumbsup:

Oman perus-pk-lenkkini juoksin heti aamusta. Reitti oli sama kuin eilen illalla lopun lisälenkuraa lukuunottamatta: 13 km, 5:05/km, avg 133. Reitistä n. 10 km oli sulaa. Kun tossu piti, niin vauhti meinas nousta ihan itsestään.

Tänään tuli juoksu heitettyä juoksumatolla reilu 50 min tuntinopeus n.9km vauhtia. Lihaskuntoharjotteita siihen päälle. Se täytyy myöntää et kun juoksumatolla juoksee yli 40 minutin, niin ei oo ihan samaa pontta tehdä voimatreenejä. No hyvä olo tuli kuitenkin kun sain lähdettyä liikkeelle, aamulla kun olo pikkasen tuntu tukkoselta kun heräs. Huomenna ajattelin tehdä pitkän lenkin n.20km(naistenpv:n kunniaksi),

katotaan miten kuntosalipäivä siihen taas vaikuttaa. Oon huomannut aika useasti et jos oon käynyt edellisenä päivänä kuntosalilla niin lenkki ei tahdo kulkea hyvin.:hali_knuffl_rein: