IhraLisko Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Tietääkö kukaan onko 6.3. mennessä = tänään pitää ilmoittautua? Vai pääseekö vielä huomenna ko. hinnalla? nimim. Eikö nää vapaaehtoisharrasteiden aikataulut voisi edes joskus selvitä ajoissa, keles... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinuliinu Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Tänäänhän on 5.3. Jos sanotaan 6.3.mennessä, huomenna on vielä sama hinta. Nim. Ilmoittautuu aina viime tipassa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
IhraLisko Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Author Share Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Kiitos, onneksi ei tarvinnut arpoa muutenkaan. Sain just sen vaihtoehtoisohjelman aikataulun ja onneksi olivat siirtäneet ko.tapahtuman viikkoa aiemmaksi, siellä pitää olla hommissa molemmat päivät. Nyt kun vielä pääsis edes joskus lenkille tai sulais ees noi tiet tai jotain. Pää pehmenee täysin, kun tolla melkein 9kk on pahin kitinä/eroahdistus-kausi. "Äiti, äiti, täti,täti..." 24/7, plääh kuinka ihanaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 5. maaliskuuta , 2009 Tätä vois harkita, jos sais itsensä siihen mennessä edes tyydyttävään juoksukuntoon. Hyvä testijuoksu. Piikki ajoitetaan kuitenkin syksyksi vasta :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
backlund Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 Minäkin ilmottauduin jo länsiväyläjuoksuun, on ollut jo muutaman vuoden perinne osallistua siihen. Juoksijakortilla muutaman euron etu osallistumismaksusta.Ensimmäinen kevään juoksutapahtuma meikäläisellä.Toivotaan et ilma hyvä!:hali_knuffl_rein: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hietsu Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 Piikki ajoitetaan kuitenkin syksyksi vasta No johan nyt jotakin, Pantse:-) Pysy nyt vaan kaurapuuro & ruisleipä -linjalla. Juoksemallakin kehityt vielä, ei tarvi mennä Martin keinoihin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marakatti Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 Tonne voisi kyllä muutaman vuoden tauon jälkeen mennäkin. Yritän saada duunipaikalta muutaman lenkkeilyä harrastavan mukaan tapahtumaan. Hyvään aikaan ja kiva matka. Joudun kyllä maksamaan sen 30 euroa, kun olen hitaamman puoleinen ilmottautuja. toivotaan tuuletonta päivää ja aurinkokin ois kiva nähdä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2009 No johan nyt jotakin, Pantse:-) Pysy nyt vaan kaurapuuro & ruisleipä -linjalla. Juoksemallakin kehityt vielä, ei tarvi mennä Martin keinoihin. Heh Hietsu. Kaurapuuro on parasta dopingia toki ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
villho Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Mua vähän kiinnostaisi osallistua Länsiväylälle testijuoksun muodossa, mutta arveluttaa HCR:n läheisyys, sillä HCR:llä olisi tarkoitus pystyä parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. Arveluttaako turhaan? Matkahan ei tuolla Länsiväylällä ole kuin 17 km ja aikaa HCR:iin jää pari viikkoa. Kertokaas kokeneemmat, että jos paukutan Länsiväylän täysiä, niin näkyykö se vielä parin viikon päästä (suorituskykyä haittaavana)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mage Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Kertokaas kokeneemmat, että jos paukutan Länsiväylän täysiä, niin näkyykö se vielä parin viikon päästä (suorituskykyä haittaavana)? Riippuu tietysti ihan taustastasi. Mulla näkyisi, mutta toisaalta en juoksisi kahta maratoniakaan tosissaan 1.5 kuukauden sisällä. Mutta täältähän löytyy nippu vipeltäjiä, jotka vetävät maratonin ja puolikkaan ennätysaikaan vain kaksi viikkoa välissä.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
villho Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Noh, pitää vielä harkita. Kun ei ihan lönkyttelyvauhdeistakaan viitsisi maksaa, kun saman reitin voi käydä juoksemassa ilmaiseksi normipitkiksenä milloin haluaa. Ehkä mut löytää kameran linssin takapuolelta ja vasta sit toukokuussa sidon juoksukengät jalkaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wauchti Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 7. maaliskuuta , 2009 Mua vähän kiinnostaisi osallistua Länsiväylälle testijuoksun muodossa, mutta arveluttaa HCR:n läheisyys, sillä HCR:llä olisi tarkoitus pystyä parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. Arveluttaako turhaan? Matkahan ei tuolla Länsiväylällä ole kuin 17 km ja aikaa HCR:iin jää pari viikkoa. Kertokaas kokeneemmat, että jos paukutan Länsiväylän täysiä, niin näkyykö se vielä parin viikon päästä (suorituskykyä haittaavana)? Itse juoksin puolikkaan ennätykseni viikkoa maratonin jälkeen. Ei tosin ollut aivan tosissaan juostu maraton vaan treenimielessä kiihtyvävauhisena lähes kymmenen minuutin negatiivisella splitillä. Toinen juttu onko tuo puolikkaan ennätys oikeasti maksimaalinen, kun oli vasta toinen juoksemani puolikas ja ensimmäinen oli mennyt poskelleen. Itsellänikin on tarkoitus juosta sekä Länsiväylä että HCR. Tosin varsinainen tavoitteeni on Suomi-juoksu, joten lähtötilanne tietenkin poikkeaa. Ennätystä kuitenkin tavoittelen myös HCR:ltä. Ottaen huomioon miten edellinen on tehty ja vieläpä raskaalla reitillä sen pitäisi olla realistista. Aika paljonhan tuo on kiinni miten paljon on kilometrejä pohjalla ja miten loppuun itsensä juoksee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SportFinn Lähetetty 8. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 8. maaliskuuta , 2009 Tänne tullaan, ehdottomasti. Länsiväylä ja HCR kuuluvat mun kevään merkkeihin. Länsiväylän 17 km voi vetää sopivasti lähelle HCR:n kilometrivauhteja. Sitten HCR:ssä rutistetaan tosissaan vielä aavistuksen kovempaa. Ainakin mulle tuo 4 kiometrin ero on aika merkittävä vauhtikestävyyden kannalta. Tuon 17 km voi vetää hiukan kovemmalla riskillä ilman pelkoa pahasta väsähtämisestä. Mutta puolikkaan kanssa joutuu tarkkailemaan vauhtia tarkemmin, pellit uskaltaa avata vasta jossain puolimatkan jälkeen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JRi Lähetetty 9. maaliskuuta , 2009 Share Lähetetty 9. maaliskuuta , 2009 Parina vuonna olen juossut Länsiväylän ja HCR:n peräkkäin. Ainakin minulle tuntuu talven jäljiltä olevan jopa eduksi, että saan täysillä juostun "melkein puolikaan" HCR:n alle. Tuo pari viikkoinen riittää hyvin palautumiseen, jos vain on ennättänyt saada edes kuukauden verran juoksuharjoittelua alle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts