Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tuusulanjärven maraton ja puolikas

Recommended Posts

• Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Itse ajattelin lähteä juoksemaan myös Tuusulajärven maratonia.En tiedä kuinka rankka se on noin muihin maratoneihin verrattuna esim. Vantaan maratoniin nähden(vantaa on meikäläisellä sujunut kohtalaisesti). Meikäläinen on vasta aloittelija maratoneihin nähden kolme maaliin asti , (puolikkaita on jo vähän enemmän plakkarissa).Hcm:ää en ole maalin asti päässyt vaikka kolme kertaa olen yrittänyt. "Mutta yrittänyttä ei laiteta".Tälläisen sanonnan oon joskus kuullut .Kiva ois saada tietää kokemuksista esim. tuusulanjärvi maratonista, kun lähtee tuohon pitkään matkaan taasen valmistautumaan.:hali_knuffl_rein:

Ajateltiin lähteä oikein isolla porukalla järveä kiertämään ja haastettiin kaikki kynnelle kykenevät sukulaiset mukaan. Saas nähdä kuinka moni ottaa haasteen vastaan. Pelkästään meidän perheestä lähtee 5 henkeä puolikkaalle.

Onhan se ainakin erilainen tapa viettää sukukokousta!

Pitäisköhän kopsata tuosta viiskytvuotisjuhliini idea... :hali_hehe:

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Minusta ne paljon puhutut mäet ovat siinä mielessä hyviä, että ne ovat aika pitkiä ja jo kaukaa ennen havaittavissa. Niihin tulee mentyä sopivalla vauhdilla ja asenteella eikä ajatuksissaan luukuta vahingossa liian lujaa. Sit taas sellasella syheröreitillä meikäläisen tulee painettua ainakin osa alkupuolen mäistä vakionopeudensäädin päälle unohtuneena.

Oletteko saaneet jonkinlaista vahvistusta maksettuanne osallistumisenne?

Ei ole muistaakseni aikaisempina vuosina mitään vahvistusta tullut, mutta aina on nimi löytynyt listalta, kun ilmoittautunut olen. Kuitti tietysti varmuuden vuoksi mukaan.

11 yötä vielä. Miten tämän odotuksen kestää? Täytyy vielä vähän revitellä, että saa jännittää ehtiikö palautua ennen kisaa.

Vieras
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy