Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 9


puujalka
 Share

Recommended Posts

Viikko 9

Ma: A: 5,5 km kevyt, I: 11,7 km VL (ka 4.30/km, sis. 6x100 stridet)

Ti: A: 5,5 km kevyt: I: 10,7 km kevyt

Ke: A: 5,5 km kevyt, I: 13,3 km VL (ka 4.25/km, sis. 6x100 stridet)

To: A: 5,5 km kevyt, I: voima (vr kuntopyörä)

Pe: A: 5,5 km kevyt, I: 10,7 km kevyt

La: A: 5,5 km kevyt: I: 11,2 km kevyt + 5x100 stridet

Su: A: 20,5 km kevyt (5.15/km)

Yht. 111 km

Tämä on nyt viimeisiä I-jakson (Daniels) viikkoja. Parin viikon jälkeen alkaa sitten II-jakso. Treenit on sovelletusti 5-15k ohjelmasta, kuten viime vuonnakin. Noi stridet tuli tehtyä vähän liian kovaa, ainakin maanantaina ja keskiviikkona oli tuntuma jaloissa vähän liian raju. Muutenkin pitää varoa tuota Esport Areenaa, tulee aina vedettyä liian kovasti sisällä kaiken lumessa kahlaamisen jälkeen. Lauantain stridet tein härskisti autotiellä (ja meinasin jäädä auton alle, tietty).

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma: Lepo

Ti: TV 5.1 km, 6:27/km, 123 (68%). Powered by Icebug.

Ke: Lepo

To: TV 5.1 km, 6:26/km, 121 (67%).

Pe: TV Rento 10.0 km, 5:03/km, 154 (83%) + vr 2*2 km, upea treeni. Esport Arena. Tämän treenin jälkeen Suunnon Training mgr nosti aktiivisuusarviota tasolle 7.0 ("Juokset yli 15 km viikossa tai kulutat yli 3 tuntia viikossa vastaavaan ruumiilliseen toimintaan.") On se aika velho tietokoneohjelmaksi.

La: Pitkis: Hiihto 0:41 lammenjäällä vaimon kanssa, 56% HRMax + välinevaihto 0:24 + J/K 3:00, 25.2 km, 7:10/km, 116 (64%). Kävelyt 6*300m. Esport Arena.

Su: Hiihto 1:21 Bodomjärvellä vaimon kanssa. 56% HRMax.

Yht. Juoksua 35.4 km + 2h leppoisaa hiihtoa. Kevyt viikko. Roadrunnerille tiedoksi, että viime viikon kova määrä kostautui tällä tavoin.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: 10 km pk, 5:56/km, 130

Ti: 3*2000 m vedot (8:39, 8:29 ja 8:22) ja 1x1000 m veto (3:54). Lisäksi 3 km veryttelyjuoksua.

Ke: 6 km pk, 6:10/km, 129

To: 10 km pk, 6:00/km, 131

Pe: 5 km pk, 6:13/km ja 1 h sählyä

La: Kuntopiiri

Su: 17 km pk, 6:06/km, 135

Juoksua 58 km. Kuntoiluun käytetty aika yhteensä noin 7,5 tuntia. Ehdottomasti kovimmalle otti tällä viikolla sählyn peluu, kun tuli koko tunti painettua kovaa eikä ollut vaihtomiehiä. Lauantaina jalat olivat kipeämmät kuin pitkään aikaan, mutta nyt tuntuvat jo paremmalta.

Link to comment
Share on other sites

Ma 13,2km

Ti 15,2km

Ke 14,3km

To 15,2km

Pe 14,3km

La 20,0km

Su lepo

Yht. 92km ja risat. Oli tarkoitus juosta sunnuntaina vielä joku 10-12km lenkki ja siten yli 100km yhteensä, mutta tuli tunne että voisi keventää ja lepäillä vähän, joten kävin vain Santan kanssa kävelyllä. Pikku hiljaa nousujohteista treeniä kuitenkin. En tässä vaiheessa aio panostaa kovin pitkiin lenkkeihin, vaan enemmän siihen että yksittäisten lenkkien pituus on kohtuullinen ja laatu kohdillaan, ja määrä nousee sitten siinä sivussa vähitellen. Suomi-juoksuun on kuitenkin sen verran aikaa ettei tarvitse hötkyillä nyt.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 2 x 8,5 km työmatkat

Ti: 2 x 8,5 km työmatkat

Ke: Punttisali

To: 2 x 8,5 km työmatkat

Pe: Lepo

La: 2 x 11 km pk

Su: 31 km pitkis erittäin kauniissa kevätsäässä

Alkuviikosta oli vaikeuksia jaksaa, mutta sitten tajusin että on tullut syömisessä lipsahduksia. Aloin syömään runsaammin ja kyllä se alkoikin sitten helpottaa, lauantaina tuntui jo varsin mukavalta. Sunnuntain lenkillä en missään vaiheessa ollut enää yhtä väsynyt ja kipeä kun maanantain iltapäivänä.

Niin että jos tämä viikko jotain opettaa, muistakaa hyvät ihmiset syödä! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy