Jump to content
Juoksufoorumi.fi



DrO

Jäsenet
  • Content Count

    67
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

24 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. DrO

    Harjoituskaudet 365

    Ylös. Minulla samat suunnitelmat, niin kuulisin myös mielelläni tähän mielipiteitä.
  2. Houkutteleva tarjous, saattaisin olla kiinnostunut roikkumaan mukana jos pääsee mukaan. Juttuseuraa minusta ei kyllä kauheasti ole, kun tykkään painella suurimman osan matkaa omissa (musiikin) maailmoissa.
  3. Kaksi  viikkoa tukholmaan... Oon vetänyt noin 50-70 kilsaa viikossa paitsi lyhyet sairasteluviikot. Nyt oon arponut viimeisen kahden viikon settiä tuolla omassa päiväkirjassa. Jotain tämmöistä ajattelin, lisäksi huomenna vielä lyhyehkö pitkis. Herättääkö mitään ajatuksia? Ma - Ti PK 5 Ke TV 14-16 To - Pe K 6 La PK 8 Su - Ma TV 5 Ti (PK 5) Ke - To PK 5 Pe - La Tukholma (K ~5min/km, TV ~5¨:30min/km, PK ~6min/km)
  4. Kelihän näyttää hyvältä. Tsemppiä juoksijoille!
  5. DrO

    ongelmana ihminen

    Komppaan muita. Tämä on kyllä todella asiallinen foorumi, vaikka maraton ei alle kolmen tunnin menekään. Itse en tommoisia geneerisiä koko kansan foorumeita (suomi24) lue. Nettimaailmassa on helppo purkaa pahaa oloa ja kateutta toisiin tavalla, jota ei reaalimaailmassa ikinä kehtaisi. Erilaiset ihmiset on siihen oiva kohde ja suomi24:ssa on ihmisiä joka junaan. Tämmöisillä tiettyyn juttuun erikoistuneilla foorumeilla on enemmän samanhenkistä jengiä ja sen vuoksi meininki chillimpää. Vastapainona voi olla sisäsiittoisuutta, mutta omia kokemuksia ei ole täältä eikä muiltakaan missä oon pyörinyt.
  6. DrO

    32 km pitkis

    Joo myönnän että ilmaisin asian hieman epäselvästi. Minun tapauksessa ei varmasti ole kyseessä sellainen testijuoksu mitä monet teistä ajattelee. Tarkoitus ei ole juosta itseäni solmuun. Tavoitteeni ekalla maratonilla on selvitä maaliin semmoisessa kunnossa että saatan joskus palata starttiviivalle. Asetetaan aikatavoitteet toisella kertaa. Tämän vuoksi juoksen todennäköisesti "matalammalla syketasolla" kuin ehkä mahdollista. Myöskin olen oikeastaan vain kerran juossut kovaa yli 10 kilometriä (17km pari viikkoa sitten) ja tuntuu hyvin vaikealta arvioida maratonvauhtia sen perusteella. Niinpä ajattelin juosta lisäksi tämän ~30 kilsaisen iisisti ja näiden kahden perusteella iteroin sitten täydellisen arvion oikeasta vauhdista. Täytyy varmaan sitten raportoida tänne kuinka metsään kaikki oikeasti meni :)
  7. DrO

    32 km pitkis

    Sainpahan viimein aikaiseksi rekattua foorumille kun halusin heittää oman näkemykseni tähän asiaan. Eli treenailen ekaa maratonia varten ja loppuaika on varmasti siellä neljän tunnin huonommalla puolella. Tänä vuonna reilu 700 kilsaa juostuna ja viime viikot 40-60 km/vko. Voi siis sanoa että olen aloitteleva maratontreenari. Tähän mennessä pitkiä lenkkejä (21-26 kilsaa) on tehtynä seitsemän. Ohjelman mukaan jäljellä on vielä 5 pitkistä joista olen yhden suunnitellut olevan semmoinen kolmekymppinen eli siis noin kolme tuntia. Ei nyt siis 32, mutta ehkä silti soveltuu tähän ketjuun. Miksi sitten haluan tämmöisen tehdä vaikka harjoitushyöty on kyseenalainen. Tärkeimmät syyt on - vähentää jännitystä tapahtumaa kohtaan eli luoda mindsettiä "että onhan sitä pitkään juostu aiemminkin tää on ihan walk in the park". Ekojen yli kakskymppisten jälkeen ajatus että nyt oltas vasta puolmatkassa lievästi sanottuna kuumoitti. - arvioida tavoitevauhtia maratonille. minulla kun ei ole oikein mitään hajua mihin vauhtiin pystyn. - fiilistellä miltä päänupissa tuntuu loppuvaiheissa - testata varusteita, alkaako hiertää jne. Eli kontrollifriikki vähän hermoilee tuntemattoman edessä..
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy