Jump to content
Juoksufoorumi.fi










Runningidiot

Jäsenet
  • Content Count

    590
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    2

Runningidiot last won the day on June 10

Runningidiot had the most liked content!

Community Reputation

1 037 Excellent

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male

Converted

  • 10km
    41.35
  • Maraton
    3:19

Recent Profile Visitors

3 793 profile views
  1. Kyllä pisti naurattamaan tämän hammastikkulaatikko - touhu.😂 Kisan kärkimiehelle: "hei viittiks viedä tämän laatikon tuohon seuraavaan huoltoon samalla". Ei ole niin totista hommaa tämä polkujuoksu😂
  2. Usvaa putkeen sitten vaan kaikille foorumin 105 kilsaisille ja miksei muillekin! Itsekin ehdin karkeloihin vaikka vähän tiukkaa teki.
  3. Kai se täytyy vaan lutrata offia ihan huolella jos saisi sillä edes hyttyset karkotettua. Sääennuste näyttää siltä, ettei viitsisi pitkiä trikoitakaan / pitkähihaista paitaa pukea. Minä en ole ainakaan se joka tulee lähtöviivalle ruokaöljyä valuvana legendan pitävyyttä testaamaan.😄
  4. En olekaan vuosiin taistellut mäkäräisiä vastaan mutta muistijälki siitä riesasta on edelleen vahva. Onko markkinoilla nykyään mitään mikä tehoaa niihin pieniin perkeleisiin? 98E?
  5. On niin hyvä soppa että sotken osaltani. - Vuosien ympärivuotisen työmatka-ajelun kokemuksella väitän että siihen hommaan pitää olla kaksi pyörää. Nopea kesäpyörä ja maastopyörä talveksi 2.25 kumeilla. Sen kyklon kanssa runkkaaminen talvella kapeilla nastarenkailla jäätyneessä koppurasohjossa on ihan perseestä. - Triathlon harrastukseen ei tarvita kuin yksi pyörä. Triathlonpyörä. 10 kuukautta 12:sta veivaat sillä triathlonpyörällä harjoitusvastuksella laadukkaita treenejä ja otat ulos sen vasta nätillä kesäkelillä ja / tai kisoihin. Ulkona liikenteessä on aina jotain häiriötekijöitä jotka pilaavat suunnittelemasi täydellisen harjoituksen. Sisällä harjoitusvastuksella saa aina tehtyä kunnon harjoitteen eikä mene yhtään ylimääräistä aikaa. Kun kuitenkin haluat menestyä, osta lajiin kuuluva pyörä ja harjoitusvastus. Jos siis pää kestää ajaa sisällä ja tuijottaa seinää.
  6. Tuossa YP:n sivuilta löytyvässä garminin käppyrässä näyttäisi nousua olevan 1996m. Oma käyräni KK:lta keräsi noin 2070m, missä heittoa varmaan toki on. Vmaksin lausunto jättää sen verran mystiikkaa sisäänsä, ettei siitä dorka paljon tietoa ime. Aikavertailjukaan paha tehdä viime vuosiin kun matkat ja reitit muuttuneet.
  7. Miten tuo KK reitti vertautuu vaativuudeltaan tämän tapahtuman reittiin, jos nyt verrataan KK83:sta ja tätä 105km reittiä? Sen verran ymmärrän itsekin että 105km on pidempi matka kuin 83km. KK:lla huoltopisteitä on neljä ja pisimmät välit ovat 32km ja 27km, kun YP:llä niitä on seitsemän ja pisimmät välit 21km. KK:lla maasto on varsinkin alussa helppoa kun taas YP:llä mennään jatkuvasti ylös alas tuollaisia 100 metrin nyppylöitä. Verttiä kertyy lähes saman verran molemmilla matkoilla, KK:lla hiukkasen enemmän. Miten raakaa polkua täällä mahtaa olla? Onko se nilkkoja ja jalkapohjia raastavaa kivikkoa vai onko polku perusjampallekin hölkättävää? Kuinka vaativia nuo 21km pätkät mahtavat olla? Paljon kysymyksiä tiivistettynä yhteen: kumpi pahempi?
  8. Reilu tarjous, kiitos. Paha homma että mussa on reilusti sellaista juron kyynistä ihmisvihaajaa ja tuollainen tuntuu itselle vieraalta. Pitää nyt ihan ensin saada noi kynnet irti varpaista sen jälkeen seuraavaksi polulle koittamaan milloin kroppa alkaa olla palautunut. Sitten vasta harkita vakavasti lähtöä ja miettiä onko 160 liikaa tuolla. Ilmeisesti reitti on vaativampi kuin KK mutta huoltoja sitten toisaalta enemmän. 105km kiinnostaa tällä hetkellä enemmän. Pitää haudutella tätä asiaa.
  9. 🤨Mjoo... Junahommissa se pitäisi sitten ottaa tuo kolme yötä perillä että voisi hyödyntää bussikuljetuksia. Toivoin pääseväni vähemmällä majoittumisella. Vuokra-autokin tietenkin vaihtoehto. Pittää kattella ja tuumailla.
  10. Olen tässä kahlannut VR:n, Finnairin ja Norwegianin sivuja läpi ja yrittänyt etsiä jotain järjellistä tapaa matkustaa tähän tapahtumaan. Tuntuu loputtoman vaikealta löytää jotain ratkaisua. Ellei sitten ota tuota nutsin 1100 euron pakettimatkaa yhdelle hengelle ja maksa siihen vielä osallistuminen päälle. Juuei. Jos tonne meinaa päästä niin pitääkö vaan vetää autolla läpi yön nilkka suorana etukilpi irti ruuvattuna, vai onko joku löytänyt kätevän tavan keinon matkustaa Helsingistä?
  11. Haha ei ole tapana itseäni mainostaa mutta enpä tajunnut että päästin lähdössä jopa kisamaskotin edelleni 😁 Huonolla muistilla arvioiden ehkä 2-3km? Sellaisia parinkymmenen metrin perunapeltopätkiä siellä täällä. Nopeita juoksijoita varmaan auttoivat mutta ei tällaista väsynyttä laahustajaa kun ei niissä tahtonut paljon tasaista kohtaa löytyä.
  12. Nyt kun näki kärkijuoksijoiden menoa ihan vierestä niin on aika mykistynyt olo. Siinä ei näemmä juurakot, louhikot tai mäet tunnu missään kun painetaan menemään. Ne jätkät oikeasti lentää siellä mettässä. Hölmistyneenä melkein nauroin ääneen kun katselin sitä touhua. Nokelainen ja Eskelinen tuli kärjessä minua vastaan ja molemmat tsemppasivat minua oikein olalle tapautuksin / nyrkkivitosin. Reitillä kuulin lukemattomia kertoja sanan "tsemppiä", mutta noilta kahdelta herralta tuli kaikkein eniten sitä oikeaa tsemppausta. Simpanen taisi vetää kanssa jonkun pikku lenkin ja näytti olevan noin 78km/h vauhtia kun ohitti minut. Kovia urheilijoita ja hienoja miehiä.
  13. Tilanteet elää. Kastumma näemmä sittenkin.
  14. No niin eli amatöörien puuhasteluja tuollaiset sadetakit. Asia kunnossa, unohdan.
  15. Voe voe. Kannattaako kovan sateen sattuessa laittaa sellainen kertakäyttösadetakki? Hiostaahan se mutta oiskohan kuitenkin parempi kuin pelkkä juoksutakki?
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy