Jump to content
Juoksufoorumi.fi










Runningidiot

Jäsenet
  • Content Count

    534
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

768 Excellent

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male

Converted

  • 10km
    41.35
  • Maraton
    3:19
  • Tavoite
    Karhunkierros 160km

Recent Profile Visitors

3 618 profile views
  1. No niin eli amatöörien puuhasteluja tuollaiset sadetakit. Asia kunnossa, unohdan.
  2. Voe voe. Kannattaako kovan sateen sattuessa laittaa sellainen kertakäyttösadetakki? Hiostaahan se mutta oiskohan kuitenkin parempi kuin pelkkä juoksutakki?
  3. Vedetään huolella off topiccia. Suolatablettipurkin kyljessä luki käytettävä ennen 2017. Roskiin meni. Mistä saa suolatabletteja täällä Pohjois-Helsingissä? Edit: Ei enää mitään. 12,40€ jostain sättänan suolasta...
  4. Ei näytä kyllä lumiselta...
  5. Sikäli vähän huono artikkeli että tuosta saa sellaisen käsityksen, että pitää treenata järkyttäviä määriä vuosikausia ennen kuin homma luiskahtaa hanskasta. Ylikuntohan voi tulla paljon paljon vähemmälläkin jos ei muista välillä keventää.
  6. Tykittele sinä vaan, minä tulen sitten perästä. Seuraavaksi voisinkin jo toivoa ettei olisi NIIIN lämmintä ja kuivaa kuin viimeksi. Ainakin meikäläinen joutuu muuten juomaan niin järkyttäviä määriä että vähemmästäkin lähtee munuaiset laulukuoroon.
  7. 83km matkalla verttiä 2067m.
  8. No kyllä minä sanoisin hyvin rajoittuneella kokemuksellani, että kun lenkin vetää riittävän rauhassa niin ei siitä paljon sen kauempaa palaudu kuin "normaalista" kolmetuntisesta pitkiksestä. Sykkeen kun pitää ykköstasolla ja kävelee melkein puolet ( käytännössä ylämäet ) sekä tankkaa alusta saakka niin kuin olisi oikealle ultralle lähdössä niin hyvin menee. Korkeintaan jaloista voi sen jälkeen löytyä kolotuksia sellaisista lihaksista mistä ei aiemmin tiennytkään, mutta nehän helpottavat parissa päivässä. Itse olen yrittänyt vetää nämä ylipitkät suurinpiirtein samaa kevyttä tahtia kuin tuleva kisatahti. Aina en ole ole onnistunut vaan mennyt hiukan liian kovaa. Harjoitusvaste tulee sitten toivottavasti myöhemmin. Nämä ovat sitten vain minun ajatuksiani ja jos joku kokeneempi osuu kommentoimaan niin voikin tulla ihan erilaista mielipidettä. Siinähän sitten arvot että mitä tekisit.
  9. Noin viiden tunnin rauhallinen polku-ulkoilulenkki jossa pääroolissa on vauhdin sijaan jalkojen päällä olo, varusteiden testaus ja nesteen sekä ravinnon otto. Tänä viikonloppuna.
  10. Nyt tullee sellainen helleputki jotta suhina vaan käy kun hanget haihtuu ilmaan. Huoli pois. Itsellä pyörii mielessä ihan toisenlaisia huolenaiheita ja kysymyksiä. - Pitäiskö ottaa sauvat? Ikinä en ole sauvakävellyt joten varmaankin typerä idea enää niitä hommata. Sehän on huijaamistakin... - Kannattaisko rasvata varpaat? Onko siitä iloa? Ikinä en ole rasvannut. - Pitäiskö vaihtaa sukat / kengät puolimatkassa? Vai onko parempi vaan pitää ne jalat niin kuin onkin jos niissä ei ole ongelmia esiintynyt. - Neula ja teippiä dropbageihin rakkojen varalle? Mm tämän tyyppisiä juttuja pohdin päivittäin. Olen myös nähnyt jo parit painajaiset kisasta. Niissä pahin tilanne on ollut se, että en ole muistanut pakata dropbageja lainkaan.
  11. Kävin äsken hölkkäämässä reitin nolla-autona läpi. Keli vaikutti olevan mitä mainioin eikä Tuusulanväylän varressakaan tuntunut tuulevan, vaikka juoksinkin lenkin väärään suuntaan. Kehä 1:n reunus on melko suojainen, jos ei ihan suoraan väylän suuntaisesti tuule. Hiekkaa ei reitillä juurikaan ollut ja nousumetrejään ei varmaan paljonkaan kertynyt. Luulis irtoavan ihan hyvät tulosajat jos reitillä pysyy. Ainakaan vielä ei asfaltissa näkynyt valkoisia suuntanuolia kuin osassa reittiä mutta onhan tässä aikaa. Tsemiä kaikille juoksijoille! Ennen kaikkea @Seppo :lle kun juoksufoorumilla kerran ollaan. Täytyy katsoa josko ehtisi tulla Pakilan siirtolapuutarhan nurkkaan kannustamaan.
  12. Hyvältä kuulostaa. Molemmat ruoka-aineet ovat sen verran tuttujakin, ettei tarvitse erikseen lähteä pitkikselle niiden nauttimista harjoittelemaan.
  13. Onko siellä perusmatkan kääntöpaikalla jotain puuroa tai muuta lämmintä ruokaa tarjolla? Jos ei, niin mitä suosittelette? Jos vaikka kaataisi kiehuvat keitot termariin ja laittaisi dropbagiin niin mahtaako olla lämmintä kun ruokahetki koittaa? Jotain suolaista ja lämmintä ruokaa tekee taatusti mieli kuivan vaatekerran lisäksi. Ei millään jaksa pelkkiä geelejä imeä pahimmillaan sen 35 tuntia putkeen. Saiskos jotain vinkkejä konkareilta?
  14. Runningidiot

    Hoka One One

    Kengät tuonne 160km karhunkierrokselle. EDIT: Turhat lätinät pois. Speedgoatit ja Mafatet omaan jalkaan liian kapeat. Pitää ostaa 47 ja 1/3 koossa olevat ATR:t. Kävin testaamassa ATR5:t ja istuvat paljon tiukemmin jalkapöydästä kuin vanhat neloset. Toki kuluneissä kengissä on enemmän joustoa mutta ero oli silti huomattava. Eli ATR5 on varmaankin se valinta. Mutta normaali vai leveä malli? Onko kellään kokemusta tuosta leveästä, notta onko minkälainen ero?
  15. Runningidiot

    Kenkäalennukset

    Huoh... Jos jollain olisi sattumalta osunut silmään mistä saisi Hokan atr / speedgoat kenkää UK kokona 12 siedettävään hintaan niin saa vinkata. Tarttee uudet kengät mutta ovh hintoja ei pystyis maksamaan 😩 Ultrarunningmaratonstore ja sportshoes ym koluttu mutta alekoot menneet.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy