Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Runningidiot

Jäsenet
  • Content Count

    739
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    6

Runningidiot last won the day on October 5 2020

Runningidiot had the most liked content!

Recent Profile Visitors

4 470 profile views
  1. Viikko 8 MA: 40min kevyttä töpöttelyä tahdilla 6:13, syke 110. Illalla leukaa, ei oikein säväyttänyt senkään kulku. TI: 19,8km / 2h15min rauhallista polkua, jalat oli vieläkin väsyneet eikä oikein maistunut. Tahti 6.49, syke 111, nousua 328m. Sunnuntain tunkkaus oli jättänyt näköjään jälkensä kun en tuon korkeammalle jaksanut sykettä nostaa. Lisäksi olin alipukeutunut ja alkoi vielä satamaan alijäähtynyttä vettä, niin kylmetin itseni oivallisesti. KE: Hieman heikko olo, kuivaa yskää ylähengitysteistä -> penkki ja kulmasoutu salilla. TO: 1h5mi
  2. Viikko 7. MA: Matolla pk 1h31min. Ensin 1k verttiä 15% kulmalla, ja loppuaika tasaisen paukutusta tahdilla 5:00. Oli tarkoitus tampata nousua koko 90min, mutta kantapäihin alkoi hiertymään rakot. 1000m tuli täyteen ajassa 1h17min. Keskisyke 125. TI: 1h31min /14,6km työmatka polkua, missä 60min tasaista alapeekoo-tuntumaa, sitten 3x8min syke noin 150 elikä kynnyksellä käsittääkseni. Nousua 266m. Illalla leuanveto ja sen jälkeen 30min kevyttä hölkkää kotiin. KE: Sali TO: 15km kiihtyvä tasamaalla / 1h22min. Keskitahdiksi tuli 5:14 ja sykkeeksi 130.
  3. Ihan vahinkolaakihan tämä oli, enkä ole mitään segmenttejä koskaan etsinytkään. Vasta tuli stravaankin liityttyä ja huvitti kun huomasin jonkun kruunun kuvan ilmestyneen sinne. Toivottavasti tekstistäni välittyi se, että asia on täysin merkityksetön ja suorituksenakin sellainen ettei katsetta voi maasta nostaa.
  4. Viikko 6, kevyt viikko. MA: Sali. TI: 40min kevyttä matolla, päälle leuanvetoa. KE: 47min kevyttä pakkashölkkää, sisältäen paskoja ruskoja jäisillä reisillä. TO: Sali. Kyykyssä tapahtunut siirtyminen maksimivoimajaksolle, tällä kertaa 5 x 5 x 120. PE: 45min kevyttä matolla, sisältäen muutamia kiihdytyksiä lopussa. Illalla dippiä salilla. Siis sitä tissilihastreeniä. LA: Viikon ainoa kunnon lenkki: 1h57min polkua, jossa lopussa 24min pätkä lähes täysillä. 19,1km, keskisykkeeksi 128 ja tahdiksi 6:09. Saavutin myös ensimmäise
  5. Pisteletkö pitkikset Pirkkolan sekä keskuspuiston polulla vai hinkkaatko jotain 3km purua? Välillä polulla jonkun juoksuliivihemmon kohdatessa tulee aprikoitua että mahtaako olla joku foralainen. Tähän mennessä tunnistanut keskuspuiston julkkiksista vasta Simpasen ja Peltsin.
  6. Joo se tuo Patolan kerrostaloalueen kerma, joka tykkää ulkoilusta niin kovin. Isämmaan toivot.
  7. Tehdäänpä kirjaukset hieman krapulaisen iltavuoron ratoksi. Viikko 5. MA: Sali. TI: Kotipolulla kevyttä peekoota 2h1min, tahti 6:45, syke 122 ja nousuakin kertyi 415 metriä. Ihmettelen että kuvitteleeko noi pössyttelijät todella että tuolla metsässä voi poltella piilossa kenenkään tajuamatta mitään. Taas tuli niin voimakas hasiksen haju nenään että tiesi odottaa kohtaamista ja kuinka ollakaan, piakkoinhan siellä liimatukka luimisteli polun varressa. Myöhemmin tuli sitten taas vaihteeksi kukan haju nenään ja odotuksien värinen kaveri löytyikin jonkin matkan p
  8. Viikko 4. MA: Matolla 900 metriä nousua, 81min, syke 135. Kilsat kulmiin 5%, 10%, 15% x 3. TI: Sali. KE: 1h47min polkua töihin, tahti ja syke alapeekoota. Alkumatkassa räppäsin kusitauolla vahingossa suorituksen katki garminista. Loppumatkan sitten mietin että miten paljon joutuu juomaan viinaa, jos suoritus vahingossa katkeaa kun everestauksesta on vaikka 7 tonnia takana. Illalla 30min hölkkä kotiin. TO: Matolla 70min, sisältäen 3 x 10min pätkät kynnyksellä, eli syke noin 145-153. PE: Sali. LA: 70min kevyt jalkakäytävähö
  9. Jos ei ole mitään merkittäviä suorituksia kerrottavaksi niin tämä kirjallinen raportointi on välillä raskaampaa kuin lenkillä käynti. Pari viikkoa kulunut: vk 2 MA: 1h22min pk-polkua töihin, syke 133, tahti 6:20. Illalla 30min hölköttelyä kotiin. Lunta oli tässä vaiheessa vielä sopivasti. TI: sali KE: 2h19min, syke 126. Verttitonni umpihangessa pikkaista mäkeä hinkaten. Kuivaa puuterilunta joten ihan ok vaikka sitä olikin parhaimmillaan polveen saakka. TO: sali PE: sali LA: Matolla 60min. Muistaakseni 9 x 2min vetoja 7% mäkeen, vauhdit kiihtyen 11,3km/
  10. Kiitti kannustuksesta! Vittu, pakko varmaan lähtee treenaa
  11. Leuka rinnassa uuteen nousuun. MA: 1h24min portaikkoa ylösalas keskisykkeellä 123. Garmin jätti kerrokset laskematta mutta tylsää oli joka tapauksessa. TI: Jalkoja ja tukilihaksia salilla. KE:48min kevyt diipadaapa-lenkki. Syke 121, tahti 5:39. TO: Yläkroppaa salilla. PE: 2h2min polkuilua Paloheinässä. Eksyin saatana omaan lähimettään, kun lumi oli muuttanut kuvioita. Lisäksi oli hirveä olo koko päivän kun olin juonut edellisenä iltana kaksi lasia jotain synkkää punkkua. Alan epäillä että muija piilottaa antabus-tabletteja lihasoppaan
  12. No, mä nyt sitten vedän sen Everesting homman niin on joku maaliviiva taas tiedossa. Unassisted version eli molemmat suunnat jalan, koska Paloheinän kondolihissin määrärahat ei näemmä ole vielä kasassa. Voi olla että sellaisiin dementiasauvoihin joudun kyllä tutustumaan jonain pimeänä yönä. Jos niistä jotain iloa tuntuu olevan niin ehkä voisin itselleni sellaiset sallia. Kävin tänään kävelyllä Paloheinän rinteillä tutustumassa reittivaihtoehtoihin. Paperilla laskien selvästi nopein reitti olisi vetää portaikon vierustaa mutta päädyn luultavasti kuitenkin tunkkaamaan monestakin syys
  13. Moneen otteeseen olen ajatellut tulla tänne aukomaan päätäni mutta enpä ole jaksanut. Josko nyt. Alkuun voin ilokseni raportoida että kroppa palautui lopulta joulukuun alkupuolella. Viimeistään kuun puolivälissä sykkeet ja tahdit oli taas siellä missä pitääkin. Moti on vaan ollut hiukkasen hakusessa ja lenkillä on tullut käytyä vain 2-3 krt viikossa. Lusikka on kuitenkin pyörinyt ahkerasti kreatiinipussissa ja dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö on pitänyt lihaskuntoharjoittelun ohjelmassa. Vuoden koskettavin hetki oli jälleen se, kun parin kuukauden nousujohteisen treenin päätteeksi p
  14. Nyt on torstai, viides viikko Vaarojen jälkeen. Muutaman kerran olen yrittänyt hölkkäillä, mutta pitkä ja vitun pimeä tunneli tuntuu olevan kuljettavana. Tänään taas yritys matolla: tahdilla 5:46 kevyttä hölkkää. 4km syke pysyi noin 125:ssä (mikä noin 10 lyöntiä koholla), 5km kohdalla syke 130, 6km kohdalla heikko olo, syke 135 ja matto seis. Ei hyvää päivää sentään. Pari luetteloa on mielessä, missä mielelläni näkisin nimeni ensi vuoden aikana, mutta ei näillä näytöillä paljon ilmoja sisään lyödä. Mikä mättää? Eikö vanhasta jarrusta enää tule kovaa kal
  15. 22.10.2020 Matto 0.5%: 6km @5:43, syke 126. Ensimmäinen hölkkä Vaarojen jälkeen. Ton verran jaksoi, pieniä outoja kipuja jaloissa, syke alkoi nousta lopussa. Ei ole vissiin mikään kiire vielä lenkille. Kisan jälkeen tuli pari viikkoa tuli maattua ja hörpittyä apinapunkkua, mitä nyt pikkuisen yritin rimpuilla painojen kanssa. Nyt lomat loppu ja palattu takaisin arkeen. Koska hölkkä ei vielä kulje eikä tarvitsekaan, pyöräillään nätisti työmatkoja ja pumppaillaan huijauspulverin voimalla hauikset sen verran turpeiksi, että jouluna saadaan kalenterista se i
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy