Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Runningidiot

Jäsenet
  • Content Count

    726
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    6

Runningidiot last won the day on October 5

Runningidiot had the most liked content!

Converted

  • 10km
    41.59
  • Maraton
    3:19

Recent Profile Visitors

4 391 profile views
  1. Nyt on torstai, viides viikko Vaarojen jälkeen. Muutaman kerran olen yrittänyt hölkkäillä, mutta pitkä ja vitun pimeä tunneli tuntuu olevan kuljettavana. Tänään taas yritys matolla: tahdilla 5:46 kevyttä hölkkää. 4km syke pysyi noin 125:ssä (mikä noin 10 lyöntiä koholla), 5km kohdalla syke 130, 6km kohdalla heikko olo, syke 135 ja matto seis. Ei hyvää päivää sentään. Pari luetteloa on mielessä, missä mielelläni näkisin nimeni ensi vuoden aikana, mutta ei näillä näytöillä paljon ilmoja sisään lyödä. Mikä mättää? Eikö vanhasta jarrusta enää tule kovaa kal
  2. 22.10.2020 Matto 0.5%: 6km @5:43, syke 126. Ensimmäinen hölkkä Vaarojen jälkeen. Ton verran jaksoi, pieniä outoja kipuja jaloissa, syke alkoi nousta lopussa. Ei ole vissiin mikään kiire vielä lenkille. Kisan jälkeen tuli pari viikkoa tuli maattua ja hörpittyä apinapunkkua, mitä nyt pikkuisen yritin rimpuilla painojen kanssa. Nyt lomat loppu ja palattu takaisin arkeen. Koska hölkkä ei vielä kulje eikä tarvitsekaan, pyöräillään nätisti työmatkoja ja pumppaillaan huijauspulverin voimalla hauikset sen verran turpeiksi, että jouluna saadaan kalenterista se i
  3. Onnittelut! Hieno stoori. Noista kivuista tuli taas mieleen kysymys, että olenko minä ainut joka vetää surutta kipulääkettä niihin? Nytkin tuli 1000mg paramaxille käyttöä siinä vaiheessa, kun oli muutaman kerran potkaissut isovarpaan jonnekin ja alkoi tuntua kuinka kynsi nousee pystyyn. Kyllä yksi nappi toi helpotuksen siihenkin kipuun moneksi tunniksi kerrallaan. Ilmeisen vaikeeta on kyllä ollut kun katselee tuon viimeisen mäkikirisi aikaa ja sijoitusta. Olin varma että tube-kamaa siellä on vaan rauhakseltaan kuvailtu.
  4. No niin ja @Seppokin näyttää siinä olleen hetikohta mun edelläni. Sen jälkeen pistittekin sitten eri vauhtia menemään.
  5. Oli mulla varattuna siihen touhuun muutakin materiaalia, mutta oli ilmeisesti tippunut kyydistä kun puolimatkan huollossa jäi yksi vetoketju auki. Olin kyllä yllättynyt ettei polvi kiukutellut yhtään! Luulen että tuollainen reipas kiipeily on sikäli parempaa polvelle, että siinä väkisin venyy lihakset eri tavalla jalkoja nostellessa kuin tasaisella tampatessa. Hah! En mä sitä vittuiluna ottanut, kannustus ei vaan kantanut hedelmää tällä kertaa. Sellainen "hyvältä näyttää!" kannustus menee sitten tuossa tilanteessa enemmän pään aukomisen puolelle.
  6. PE: Polkujuoksu 27h2min, 130km, tahti 12:10, nousua 5253m. Yllättävän pitkää raporttia pukkaa. Se oli niin sanotusti tilipäivä taas tältä erää. Palkka treeneistä käytiin noutamassa Kolilta, mihin ajeltiin vaimon kanssa perseet puutuneina taukoineen noin 6 tunnin siivu. Ennen numerolappujen noutoa ehdittiin pitämään romanttinen kylmä Saarioisten eines-päivällinen jonkun lätäkön ääreen rakennetuilla pitkospuilla, jonka jälkeen lappujen noutoon ja etsimään vuokramökkiä. Mökillä huolellinen varusteiden räpläys ja hyvä nyrkillinen valkovaseliinia herrasmiesosiin. Sitten hetkeksi jalat y
  7. 😀 Minut varmaan erotti parhaiten ensimmäisellä kierroksella shortsien alla olleista kirkkaanpunaisista trikoista. Itsekin bongasin ennen lähtöä monta tyyppiä foorumilta (ainakin @vmaksi@Seppo@Elwood @tmai), mutta ei jotenkin istu tällaisen juron mu**un tyyliin kiertää lähtökarsinassa esittäytymässä "moi mä oon se idiootti foorumilta". Ehkä se olisi luontevampaa juoksun ohessa höpötellä.
  8. Hyvin meni. Suoritus oli kunnon mukainen eikä isoja ongelmia ollut. Vertin määrä oli ensikertaiselle ehkä pieni järkytys, vaikka nousumäärä onkin paperilla etukäteen tiedossa. Perimmäinen tavoite oli päästä maaliin alle vanhan 28 tunnin aikarajan ja se alittui melkein tunnilla. Viimeiseen mäkietappiin vielä all out vedolla top10 aika, että sai kunnon hikihorkan yöksi.
  9. Se alkais olemaan homma paketissa. MA: 44min ala-pk, lopussa 5x45sek rennonletkeät vedot. TI: - Pelkkää tankkausta. KE: 30min kevyttä, lopussa muutama kiihdytys. Lisää tankkausta. Jalat tuntuu ihan ok:lta mutta pata on aivan sumeana kaikesta hiilarin ahmimisesta. Vaahtokarkkeja tässä paraikaa tungen naamaani ja huohotan onnellisena siitä, että nähtävästi pääsen terveenä viivalle ja viime kuukausien treenitkin on tullut tehtyä suunnitellusti. Jos kunto ei sitten kestä riittävää vauhdinpitoa läpäisyyn, niin on täysin oma vika eikä syyksi riitä se,
  10. Onhan nämä olosuhteet ihan huikeat. Yölläkin kuutamo valaisee. Jos sattuu läpäisemään niin lasketaanko sitä ollenkaan?
  11. Samat aatteet. Tässä alkaa hyvin voimakkaasti kyseenalaistamaan omia valintojaan kun toiset painaa ihan eri määriä vielä tässä vaiheessa. Seppokin varmaan tekee treeninsä hyvin valistuneen valmennustiiminsä suunnittelemana, kun itse vedän arvalla. Tokihan vauhdit, kunto ja normaalit juoksumäärät onkin eri tasolla kuin meikäläisellä. Ei pitäis alkaa vertailemaan kun alkaa vaan valumaan veristä stressiulostetta hanurista...
  12. Kiitos korjauksesta! Peiponpellosta onkin näköjään vielä 11km maaliin joten täytyy justeerata suunnitelmaa. Olikohan se huolto sitten viime vuonna siellä satamassa kun jostain sain sen päähäni. Voisikohan se loppu sitten lutviutua suurinpiirtein näin... ---- Kiviniemi - Peiponpelto n. 3h etappi ---- Juo kaikki nesteet 2x pötkö = 90g 5 x geeli = 115g melkein loput karkeista ja lakuista = 110g Yht: 315g huolto ajassa 9:30 - 10:20. Juo ensin vatsa täyteen, sitten molempiin lötköihin vesi ---- Peiponpelto - Maali n. 2h etappi ---- 2x pötkö
  13. Joskus luin internet-viisauden että paskakin suunnitelma näissä pitkissä kisoissa on parempi kuin ei suunnitelmaa ollenkaan. Jää sitten nähtäväksi saako siellä painaa karkkipussit käsissä vai mahtuuko liivin kyytiin.
  14. En tehnyt tällä viikolla juuri mitään. En muista ihan hetkeen näin rehellisesti rötvänneeni. MA: 12,3km rento vauhtileikittely mäkisellä pururadalla. Tahti 5:28, keskisyke 122. Tässä oli helppoa ja voimakkaan tuntuista menoa. Varmaankin kuntohuippu. TI: Salilla selkää ja olkaa. KE: 8,8km kevyttä. TO: lepo PE: Jotain pientä fysiojumppaa ym kyöhnäystä, luennehtisin kuitenkin että lepo. LA: Matolla 55min ala-pk, lopussa 5 x 1min kevyitä vetoja 7% mäkeen. Aika tahmeantukkoista oli, ilmeisesti liikaa levätty. SU: T
  15. Ei muuta ku verta pakkiin ja paskaa housuun. Vaaroilla nähdään! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3350449678331823&id=237153569661465&ref=page_internal
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy