Jump to content
Juoksufoorumi.fi


Spud

Jäsenet
  • Posts

    315
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    8

Spud last won the day on September 28 2017

Spud had the most liked content!

1 Follower

Recent Profile Visitors

1 380 profile views

Spud's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

545

Reputation

  1. Onko tavoitteesti vielä alle kolmen tunnin maraton vai tähtäätkö pidemmille matkoille? Uskoisin sinun pääsevän alle kolmen tunnin nykyisillä tuntimäärillä ja veikkaisin kunnon nousevan vielä eri tasolle, jos juoksisit esim. kerran viikkoon rennosti VK1 40min-1h15min tai VK2 20min-40min. Silloin tällöin ja viimeistään lähempänä kisaa olisi hyvä juosta myös MK-alueella esim. 6 x 1km/ 3min. Ohessa vielä hyvä linkki VK-harjoittelusta: http://www.petterimuukkonen.fi/2012/11/vauhtikestavyys-avain-onneen.html Tsemppiä treeneihin!
  2. Mahtavaa Seppo! Pitkä työ palkitaan. Congrats!
  3. Tässä maailmassa kaikki pitäisi aina olla itse tekemässä. Oletko miettinyt @Baltsupolitiikkaan mukaan lähtemistä?
  4. Laittelin ilmon sisään ensi vuoden 10km matkalle. Toivottavasti ensi vuonna on kokonaan uusi reitti esim. Olympiastadionin yhteydessä.
  5. Mikä nettisivuja yleensä kaataa? Joku suuri kävijäpiikki vai laitevika? Kiinalaiset hakkerit? Sivut edelleen alhaalla ja samalla menee early bird -kauppaa ohi.
  6. Ensimmäiset vuodet on monesti uusilla yrityksillä tappiollisia. Tuo on ihan normaalia liiketoimintaa. Huolestuttavaa on kuitenkin nuo lapsenkengissä olevat nettisivut. Olisi mielenkiintoista tietää millaisella kävijämääräpiikillä ne on kaatuneet. Sama porukka järjestää laadukkaan Helsinki Half Marathonin, joten sinänsä tässä tapahtumassa olisi potentiaalia. Olin aikeissa pistää ilmon ensi vuoden 10km kisaan, mutta hiukan on homma haastavaa nettisivujen ollessa edelleen alhaalla.
  7. Myös yksi 81v maratonturisti ohjattiin lopulta Oodiin, kun netistä ei löytänyt hakemalla tietoa. Miten muistelen, että myös viime vuonna oli sivujen kanssa ongelmia? Noh ehkä ensi vuonna sitten.
  8. Jos tolla musiikilla ei kulje, niin sitten ei millään. 😁
  9. Oma kolmen tunnin alitus onnistui, kun aloin tekemään PK-lenkit kevyemmin ja korvasin osan välillä uinnilla ja pyöräilyllä. Tuolla tavalla oli aina tehotreeneissä kunnolla palautunut. Itsellä sama tilanne eli työ ym. aiheuttaa lisäkuormitusta. Voin pistää tuon ohjelman emailiin, jos haluat tutkia tarkemmin.
  10. Kannattaa hiukan tarkkailla kokonaisrasitusta. Unettomuus, lihasten palautumattomuus ja kiinnostuksen puute urheiluun on tyypillisiä ylirasituksen oireita. Olen edelleen vilpittömästi sitä mieltä, että @Baltsuvalmentajan hommaaminen veisi sinun juoksun ihan uudelle tasolle.
  11. Tänä vuonna taas 10km kisaan menossa. Toivotaan hyvää ja happirikasta keliä.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy