Jump to content
Juoksufoorumi.fi



kiljander

Jäsenet
  • Content Count

    3 307
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    121

Viestit käyttäjältä kiljander


  1. 2017 lopussa viikon totaalilepo auttoi minulla pääsemään ylitse rasitustilasta joka ilmeni juuri tuollaisena sykkeiden nousuna. 2019-2020 tarina onkin sitten ihan toinen ja paljon pidempi

     

    Kun heräät huomenaamulla, ota sängyssä leposyke ranteesta sormilla. Nouse sitten ylös ja kävele kevyesti ja mittaa samalla sykkeesi. Nyrkkisääntönä omasta kokemuksesta sanon että jos syke hyppää 25-30 lyöntiä minuutissa tai enemmän, niin jonkinlainen rasitustila on päällä (ortostaattinen syketesti)


  2. 18 tuntia sitten, AnttiSn kirjoitti:

    Ei käy kateeksi. Siitepöly kera plus 20 astetta on ihan riittävän extreme meikäläiselle!

    Onneksi en ole kärsinyt siitepölystä sentään. VIheliäinen vaiva varmaan. Kai nuo lämpötilat kuitenkin kasvattavat ainakin pään sietokykyä vaikka vauhdit ovat normaaliakin naurettavammat

     

    Su: Aamulla pyörää 25min/8.4km/av104 ja 15min core sekä punnerruksia. Illalla matolla kiihtyvä 10km/0.54. Reilusti inhimillisempää kuin ulkona, mutta ihan likomärät vaatteet lopuksi. Juoksu ei tunnu ihan niin pahalta kuin sykkeet osoittavat.

     

    Viikko: 13h20min, juoksua reilut 88km

    • Like 9

  3. tunti sitten, perttu kirjoitti:

    Ei lähelläkään maan johdon värityskirjaa 🙂 Suomen oloissa voi toki edelleen olla vähän harvinaisempaa ja ehkä hyvä niin. Toisaalta siksi varmaan uponnut tehokkaasti.

    On harvinaista ja uppoaa ehkä kun kenenkään ei oleteta tekevän niin, vaikka löytyyhän niitä suuria puheita Suomestakin joskus. Kiinnostaa, mihin viittaat maat johdon värityskirjalla? E:  Joo USA, hidas sytytys.

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy