Jump to content
Juoksufoorumi.fi



kiljander

Jäsenet
  • Content Count

    3 307
  • Liittyi

  • Days Won

    121

Everything posted by kiljander

  1. 2017 lopussa viikon totaalilepo auttoi minulla pääsemään ylitse rasitustilasta joka ilmeni juuri tuollaisena sykkeiden nousuna. 2019-2020 tarina onkin sitten ihan toinen ja paljon pidempi Kun heräät huomenaamulla, ota sängyssä leposyke ranteesta sormilla. Nouse sitten ylös ja kävele kevyesti ja mittaa samalla sykkeesi. Nyrkkisääntönä omasta kokemuksesta sanon että jos syke hyppää 25-30 lyöntiä minuutissa tai enemmän, niin jonkinlainen rasitustila on päällä (ortostaattinen syketesti)
  2. Onneksi en ole kärsinyt siitepölystä sentään. VIheliäinen vaiva varmaan. Kai nuo lämpötilat kuitenkin kasvattavat ainakin pään sietokykyä vaikka vauhdit ovat normaaliakin naurettavammat Su: Aamulla pyörää 25min/8.4km/av104 ja 15min core sekä punnerruksia. Illalla matolla kiihtyvä 10km/0.54. Reilusti inhimillisempää kuin ulkona, mutta ihan likomärät vaatteet lopuksi. Juoksu ei tunnu ihan niin pahalta kuin sykkeet osoittavat. Viikko: 13h20min, juoksua reilut 88km
  3. La: Illalla 10km/1.07/av127 (36C,50% -> 42C). Nyt alkaa olosuhteiden kanssa olla siinä rajalla, onko enää järkeä hölkätä ulkona
  4. Jep! 90km viikko on TOSI Jees 👀💨
  5. Pe: 1h matolla, 24min ulkona, vajaat 1h matolla. Siirtymisineen n 24km/2.24 Matolla kulki mukavasti vaikka salin viilennyksessä säästetään, ulkona oli raskasta (efektiivinen n 40C kosteuden vuoksi)
  6. To: Aamulla Pyörä 17min, Powermill 20min (54 Floors), Kyykky, jalkaprässi ja ylätalja yht 20min Illalla nuorison seurana matolla 10km/1.00 ja ulkona 4km/0.25 (34C, 50% - > 38C) Matolla tuli katsottua sadatta kertaa Spartan edellisten vuosien videoita. Huomiot 1) En ole lähellekään tarvittavassa kunnossa (vielä) 2) Patsaalle pääsy on tunteikas hetki
  7. Ti: Pyörällä yhteensä 19km/0.55/av101 Kuntopiiri 30min Ke: Aamupyörä 11km/0.33/av105 Ilalla kuntosalille (aukeni 2 kuukauden tauon jälkeen max 1h kerrallaan) ja matolla 10.2km/1.00/134 Sen jälkeen ulkona vielä 4.3km/0.26 (33C, 60%) Tot 14.5km/1.26. Mukavaa hölkkää ja juomista kuluu.
  8. Ma: Aamupyörä 35min, kuntopiiri 15min. Illalla 15.8km/1.39/132. Ensin tuli vettä ja sitten hiekkaa. Lopussa helpotti.
  9. Muutama pankkipäivä menee paikallisten arkipyhien vuoksi, mutta kävin ”tukemassa” myös Sparta Assosiaatiota tänään, jotta muistan käydä lenkillä. Medical Cert pitäisi myös taas hommata jostain. Jos perutaan niin 2021 sitten.
  10. Su: Aamupyörä 25min, kuntopiiri 20min. Illalla 15.1km/1.35/128 (32C, 45%) Viikko: n11h30min ja juoksut 75km
  11. Pe: Lepo ja kahden yön minilomalla Naapuriemiraatissa La: Aamulla 4km / 1.24 / asc n 400. Nousu kävellen ja kiipeillen (muutama kuumottava paikka) meren rannalta huipulle ja juosten osin alas (32C , 50%) . Katselin edellisen päivän vuorta ja aamulla päätettiin mennä sieltä katselemaan uima-allasta. Illalla 10km/1.00/134 kiihtyvä kymppi (32C, 60% -> 37C) . Oikein hyvä olosuhteisiin nähden.
  12. Jep, turhasta taas revin stressiä (töissä). Ei enää tällä iällä kannattaisi
  13. Ke: Lihaskunto 30min To: Huonojen unien jälkeen klo 06.00 ovesta ulos. 20km/2.13/133 (av30C). Päällimmäisin tunne v**utus. Ei oikein huvita enää näissä keleiss eikä just nyt muutenkaan.
  14. Ma: Aamupyörä 29min, kuntopiiri 15min. Illalla 11.2km/1.12/133 (32C, 50%) Ti: Aamupyörä 38min. Illalla 15km/1.31/143 (33C, 50%). Sykkeet nousivat alusta loppuun mutta hyvän tuntuinen lenkki siitä huolimatta.
  15. Pe: Pyöräilyä yhteensä 50min La: Aamupyörä 30min, kuntopiiri 20min. Illalla 10.3/1.02/136 (32C, 55%) Su: Aamupyörä 30min. Illalla rouvan kanssa 9.1km/0.56 (33C, 50%). Rankka kostea keli ja tuli vähän liian kova lenkki. Viikko: 12h30min Juoksua n71km
  16. To: Aamulla kuntopiiri 25min. Illalla 18.3km/2.01/132 (29C, kosteus 72%). Ei lämpö vaan tuo kosteus 😓. Clifton 4 - ei ole kyllä mun kenkä.
  17. Ti: Aamupyörä 20min, kuntopiiri 30min. Illalla 11km/1.12/130. Suoraan ruokapöydästä ja meno oli sen mukaista (30C, 50%) Ke: Aamupyörä 30min. Illalla 10km/1.00/130 (29C, 50%). Oli helpompaa juosta kun ei ollut niin kuuma.
  18. Su: Pieni lomailu Ajmanissa ja treeni jäi 30min jalka/selkätreeniin. Viikko: 10h30min / n 62km Ma: Aamupyörä 30min. Vaimon kera illalla 13km/1.20/136 (34C kosteus 50%-> 36C). Hyvä lenkki yhdellä juomatauolla. Yksi pieni askel kireämmälle tällä viikolla, otaksun.
  19. Pe: Aamupyörä 23min, keskipäivän kidutuslenkki 19km/2.15/134 (asfaltti pikatestin perusteella arviolta 50-60C). Juomastoppi 4km välein. La: Aamupyörä 24min, kuntopiiri 20min, hotellin salin matolla 10.5km/1.00/137. Tarkeni sielläkin mutta helpompaa kuin ulkona.
  20. Ke: Aamupyörä 20min To: Aamupyörä 23min, core 20min, iltalenkki 10.1km/1.05/136/33C Tämä oli I P L
  21. Ma: Aamupyörä 15min, kuntopiiri 20min, illalla 12km/1.16/133 (32c, 70%} Ti: Aamupyörä 20min, core 20min, illalla vaimon kanssa 10.1km/1.03 (31C, 60%)
  22. Su: Aamupyörä 30min, kuntopiiri 20min, illalla juoksu 10km/1.02/136 (34C) Viikko: 10h/juoksua 60km
  23. To: Aamupyörä 26min Pe: Pakkolepo (kaveri löysi to iltana kotimaasta tuodun salmaripullon jemmasta. Iso virhe) La: Pyörä 41min, kuntopiiri 20min. illalla 20km/2.08 (31-33C, hum 70%, eff 34-36C)/132. 3 juomastoppia kämpillä.
  24. On harvinaista ja uppoaa ehkä kun kenenkään ei oleteta tekevän niin, vaikka löytyyhän niitä suuria puheita Suomestakin joskus. Kiinnostaa, mihin viittaat maat johdon värityskirjalla? E: Joo USA, hidas sytytys.
  25. Tuo on niin perusjenkkimeininkiä kuin vain voi olla. ”Vähän” liioitellaan sopivasti sieltä täältä. Substanssi ei ihan seuraa perässä.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy