Jump to content
Juoksufoorumi.fi

ete

Jäsenet
  • Content Count

    338
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

47 Excellent

About ete

  • Syntymäpäivä 04.11.1962

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ete

    Kokkola Ultra Run 18.–19.5.2019

    Otsikosta puuttuu kuukausi, pystyyköhän sitä editoimaan? Luultavasti 24 h mukaan.
  2. Kuopion Reippaan sivuilla on, että ilmoittatuminen aukeaa 1.10. Suattaapi olla että osallistun vuan suatan olla osallistumattakin.
  3. Falk tosiaan nukkui vähän, sanoi nukkuneensa ensimmäisen kerran 24 h jälkeen 90 min ja sen jälkeen olisko ollut 12 h jälkeen noin 30 min. Ruokatauot paineli ainakin alussa lautasen kanssa kävellen. Sanoi jo aika alkuvaiheessa, että ranskalainen juoksee sen verran kovempaa, että on pakko olla liikkeellä pitempään. Vidal sanoi harjoittelevansa kaksi kertaa päivässä ja joka päivä, mutta vain noin 6-8 km kerralla! Toisaalta sanoi juosseensa 10 km maatiekisan ilman mitään intervalliharjoittelua 37 minuuttiin. Näitä juttelin viimeisenä päivänä Vidalin kanssa, kun kaverilla oli jo aika euforinen vaihe päällä. Itselläni tulos 528 km. Siihen kilsamäärään pystyi pitämään 4-6 h tauon yössä ja ihan tarpeeksi ehti juoksemaan. Aivan näin hyvin ei nukkuminen mennyt, noin tunti meni suihkuun (teltasta kamojen etsiminen väsyneenä on hidasta puuhaa) ja välillä meni pari tuntia jalkojen kolotellessa. Varsinaisesti en kuitenkaan nukkumisväsymystä tuntenut. Päivisin 1-2 30 min taukoa ja ruokatauot päälle. Oli kyllä mahtava kokemus ja järjestelyt toimi koko ajan kuin junan vessa. Huomasi kyllä, että järjestelypuolella oli maailmanluokan kokemusta ultrajuoksuista.
  4. Juoksua kuukausittain seuraavasti vuoden alusta 363, 358, 225 (maaliskuussa parin viikon flunssa), 540, 478, 338. Ja matkana 6 d juoksu. Melko hermostunut olo, koska aiemmin olen osallistunut vain 100 km juoksuihin, jotka on menneet alle 12 h tunnissa. Nyt siis ajallisesti yli 12-kertainen suoritus edessä. Tyytyväinen olen jos menee yli 400 km, tavoitteena kuitenkin yli 500 km. Mutta joo, matka ja aika on pitkä, joten nöyrällä mielellä lähden matkaan. Viime hetken vinkit juoksustrategiasta ja varusteista tervetulleita.
  5. Pärjääkö kärki ilman unta? Katsoin esim. Schwerkin kierrosaikoja ja sillä oli vaan yksi noin 30 min tauko 19 h 45 min kohdalla. Ja pari 10 min taukoa muuten.
  6. Mielenkiintoisesti ilmoitettu Backwood hillbillies'ien kotisivuilla " Vuoden 2017 Unelma järjestetään lauwantaina 11.08.2018. "
  7. Maksoin hyvissä ajoin ennakkoon, mutta nimeä ei löytynyt ennakkoilmoittatuneista. Infosivulla on ensin tejsti ja että ilmoittatumisen voi siirtää sairaustapauksissa ensi vuoteen ja sen jälkeen linkki. Ilmeisesti tämä linkki olisi pitänyt klikata ja täyttää ilmoittautuessa(?), mutta maksoin vain maksun. Ei tullut niin tarkasti katsottua linkin sisältöä, kun luulin että liittyy tuohon siirtoon. Kaiken kaikkiaan mukava juoksu hornetteineen ja hyvä sääkin. Onko tulokset jossain?
  8. Poraa siihen reikä esim. 3 mm terällä ja sitten vaan sinivalkoinen nauha siihen.
  9. ete

    Wihan kilometrit 2017

    Kehveli, haamu lyönyt hanskat tiskiin jo 43 min kohdalla. Tavoitteena lauantaina parempi suoritus.
  10. ete

    Terwamaraton Oulussa 20.5.2017

    Ilmo sisällä. En ole osallistunut aiemmin. Reitti lienee melko tasainen, kun rantoja kiertelee? Mikä lienee lumitilanne Oulussa?
  11. ete

    Espoo Rantamaraton 17.9.2016

    Hieno ilma ja oma juoksu meni ihan nappiin, pystyin jopa vähän kiristämään vauhtia viimeisillä kahdella kilometrillä. Loppuaika 3:43 ja tavoitteena oli 3:45. Maalissa harvinaisen runsas varustepussi energiapatukoita yms. Ja saihan jo ennen lähtöä T-paidan lisäksi shampoota ja rakkolaastarin.
  12. No joo, kyllähän sitä olutta meni, en sitä maininnut, kun ajattelin että vaikuttaisi hiilihydraattipitoisena vain glukoosiarvoon. En ole seurannut päiväkohtaisia määriä. Toivoakseni tässä pääsee taas pikapuoliin juoksemaan tavallisesti. Muuten ajattelin jatkaa melko samoilla linjoilla, jatkossa yritän vielä vähentää kovia rasvoja.
  13. Sori, vinkki ja linkki tuli Muriaanilta.
  14. Arvot huhtikuussa glukoosi fs-Gluk 6,1 nyt 5,8, kolesteroli huhtikuussa 6,4, HDL 1,49, Trigly 1,36, LDL 4,3 nyt 7,0, HDL 1,53, Trigly 1,99, LDL 4,6. Paino laskenut pari kiloa. Olin huolestuneempi tuosta verensokerista ja se onkin laskenut, varmaankin etupäässä Ruiskarhun suositteleman 12 h vuorokautisen paaston ansiosta. Tosin tässä on ollut taukoja mm. viikon lomareissun aikana. Samoin olen vähentänyt leivän syöntiä. Ilmeisesti kovien rasvojen saanti on tätä kautta lisääntynyt. Täytyy nyt varmaan jatkossa kiinnittää huomiota juuston ja leikkeleiden syöntiin. Lähes kuukauden on tullut juostua tavallista vähemmän nivusvaivan takia.
  15. ete

    Oittaa Maraton

    Vaikuttaa hyvältä tapahtumalta. Onko reitti merkitty
×

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy