Jump to content
Juoksufoorumi.fi



catpaps

Jäsenet
  • Content Count

    188
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    4

catpaps last won the day on September 25 2020

catpaps had the most liked content!

Recent Profile Visitors

1 155 profile views
  1. 23.10. vaimo altistui covid-19 virukseen ja tartunta tapahtui noin 2½h työskentelyllä samassa huoneessa. Ei fyysistä kontaktia. Toki tässä vaiheessa tämä ei altistumisesta ollut tietoa. Sunnuntaina aamuna rva:lla alkoi kurkussa kutittelemaan ja päivän mittaa muuttui karhentelu ajoittaiseksi yskimiseksi. Naureskeltiin että "se on korona", vähän väsynyt vitsi mutta sitä tuli taas heiteltyä. Sunnuntaina nousi lämpö, aluksi hyvin mietona, oltiin että mikäs nyt siellä kiusaa ropassa. Oireet pahenivat tasaisen hitaasti ja kuume siitä sitten hissukseen nousi kaveriksi. Sunnuntaina illalla myöhään sai
  2. Nyt vasta tämän havaitsin, voi veljet mikä juttu. Eipä mitään, tässä voivottelut paljon auta. 2kk on lyhyt aika, sitä komppaan myös. Se on keväällä sitten aikamoista..rokote, pois telakalta, aurinko oi oi.. voin vain kuvitella kun M50+ mies pääsee irti ja taas lenkille kirmaamaan. Siinä lehmät kattoo kuka siellä mylvii, kun 50+ Runner painelee menemään 😄
  3. Voe pärse. Korjatkaa aikaa jos raapustan väärin. 12vk juoksemattomuudelle ääni täältä lähtee, jos rasitusmurtumaa aavistellaan. Aikanaan pääsin mukavasti lähtöpisteeseen, kun kävin kokeilemassa ennen tätä. Siihen 12vk paluu ja jalka kipristeli vielä koko loppuvuoden, mutta kesti sitten taas. Tämä kotilääkärin homma on hauskaa kun ei tarvitte itte noudattaa. No hakkaan päätä itte plantaarifaskiitin kanssa ja aina välillä kokeilemalla sitä koitan parannella, ei tunnu toimivan.
  4. Se nakertaa hetken, vaikka ei nämä jupinat varmaan pätkääkään lohduta. Itse sama tilanne, sairastuminen, ärsytys, hyväksyntä, peruutus. Vuoden pääkisa itselle tämä oli ja toipilaana kävelen ja kattelen vaikka variksia.
  5. "Onko kenellään kokemusta kehon "huijaamisesta" sillä tavalla että tekisi yhdistelmäharjoituksia tyyliin pitkä rullahiihto/uinti/pyöräily + lyhyempi lenkki päälle? " Varsinkin kesäisin teen osan harjoituksesta yhdistelmällä. Saatan ajaa pyörällä ensin tai kaupinkipyörällä alkuun ja juoksen kotio. Sama toistepäin, ei väliä vähän miten huvittaa. Vähän kuin ajautunut tekemään korvaavia juoksun lisäksi. Jos korvaavat ovat vain peruskuntoa kohottavaa, silläkin voi saada kohtuullista hyötyä pääasiaan, eli juoksuun. Valitettavasti paras vaste varmaankin tulisi lajinomaisesti, mutta i
  6. Olisin valinnut mielelläni sen sykejumin. Synttärit taas kerran kk päästä ja palkinto kehon osalta saattaa olla annettu. 2013=193 2016=186 2018=184 2019=182 Ulkoa muistan osan kisojen tai harjoitusten kovimmista kierroksista. Suunta on selvä, ei auta mikään.Lauantaisen kisan maximi oli 170.
  7. Oli aika hyvä kirjoitus, "kärsin" juuri tästä tällä hetkellä. Lauantaisen 10km keskisyke minulla oli vain 162. Harkkatunteja nyt kevään pk kauden jälkeen kasassa hieman päälle 600h ja siinä ei ole jumpat ja vetkutukset mukana, liikuntaa kaikki. Silti ei kisatuloksessa alhainen syke näy. Ei vain tahdo lähteä, ehkä suuri pyöräilymäärä tekee omat temput. Osa on silti päästä kiinni, tunnistan sen. "Sen jälkeen ryhdytään vaan takomaan sitä 170:n vauhdilla treenejä ja hilataan maksimia pykälä kerrallaan kohti vanhaa maksimitasoa". Mielenkiintoista, tätä toki voisi kokeilla, aika vain tahtoo lop
  8. Soili, harmi kun et ole ollut mukana tänä vuonna keskiviikon reeneissä... tai liekö tässä syy. Pälpättänyt niin paljon omia jorinoita, että alkaa porukat jättää jo harkkaporukoita 😛Vakavasti, minun harkkaamiset on aika maksalaatikkoa. Saman toistoa ja joskus joku kohtaus iskee kesken kaiken ja teen äärirasittavan reenin ja sitten paluu entiseen. Ilman harkkaohjelmaa joka päivä mennyt, ei kovin hohdokasta.
  9. Tottahan toki taas, harrastus tämä on & aikaa on. Keväällä vaikka pyrin välttämään pyörällä tätä takkua, niin uusi wattikampi toi mukanaan keskinopeuksien ja muutenkin oman palautumiskyvyn uhmaamislenkit. Muutaman kerran kesässä on toki pakollinen 100km kovaa vauhtia kokeilu. Nyt myös mukana pajonko saan tunnissa watteja/keskinopeus. Muuten on ajettava hissukseen. Jos en aja ei juoksu kulje. Kerta viikkoon olisi selvästi hyvä saada puuskua matkaan, ettei käy kuin keväällä. PK juoksu oli tavattoman helppoa, mutta vauhtijuoksussa alkoikin semmoinen puuskutus joka oli uutta ja yllättävää. Om
  10. Sori alustus, en oikein osaa kertoa aivan lyhyesti asioita. Minulla oli kipinä kateissa alkuvuoden vaikka liikuinkin edelleen työmatkoja pääosin. Malliesimerkin tein itsestä mitä tapahtuu ropassa jos lähes puoli vuotta juoksee tasan PK1/PK2 rajalla. Keskiviikon reenit jäivät koronan vuoksi pois, joten sekin ainoa raastoralli oli sitten siinä, mitään yksin saa aikaan. Hieman painoa päälle lisää ja arkiressi, joka vaikutti uniin oli vielä päällä. Aloittelin toukokuussa uudelleen tavoitteellisemmat harkat ja meninkin kesällä Pasin vetämään kesäharkkareeneihin mukaan, joka oli kyllä tavattoma
  11. Toivottavasti kintut ovat kepeät lauantaina. Ikämiehille viikko on aikamoisen ärsyttävän lyhyt aika palautua, ei vain tahdo onnistua. Juoksin myös viime viikonloppuna Espoossa puolimaratonin ja huomenna tarttis näillä kalikoilla juosta 10km koitos. Torstaina kevyen lenkin jätin kesken, olihan edelleen vain kintut jäykät. Pyöräily tosin tuntuu todella vahvalta ja sykkeet ovat alhaiset, merkillistä.
  12. Kännykällä koitin 10km kisasta ottaa joitakin otoksia, viimeisessä on kuva vinottain. En osaa sitä korjata suoraan. https://youtu.be/74cfgsEE7Mw https://youtu.be/8cNR9GmbVfg https://youtu.be/cSnp8hXNsW8 https://youtu.be/9Xltu-v0Q00
  13. En hoksannutkaan että olit kuvaamassa, hyvä että jaksat näitä napsaista!
  14. Kaava on hyvä, mutta kintut ei tahdo kestää tuota 🙂
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy