Jump to content
Juoksufoorumi.fi



rayham

Jäsenet
  • Content Count

    1
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ravitsemusterapeutti määräsi harjoituskieltoon, kunnes saan painoa noin 3-4 kg lisää. Paino on normaalin viiterajoissa, mutta on ollut joitakin fyysisiä oireita, joista kai pitäisi olla huolissaan. Lisäksi rasvaprosentti on turhan alhainen ja viimeistään lenkin loppuvaiheilla huomaa, että ei oikeasti olisi paukkuja juoksemiseen - tai olen pitänyt syketasoa turhan korkealla. Masennuksen takia on ollut syömishäiriöproblematiikkaa, jota olen nyt yrittänyt korjailla aktiivisesti. Siltikään kalorimäärät eivät riitä siihen, että paino nousisi. Työni on suht raskasta, mutta päätoimisesti opiskelen. Ehdotettiin, että 2300 kcal olisi viikon harjoittelutavoitteen ja em. kannalta suositeltava keskimääräinen päivittäinen kalorisaanti. Olisiko ystävällisesti tarjota joitain vinkkejä tähän tilanteeseen? Miten saavuttaa tuollainen määrä terveellisellä ruokavaliolla? Tekisi kovin mieli taas jatkaa harrastusta :-)
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy