Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Vili_

Jäsenet
  • Content Count

    22
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vili_

    Polar Grit X

    Innolla odottelen rannesyketestiä! Itsellä on toistaiseksi ollut enempi ja vähempi vaikeuksia kaikkien kolmen ison valmistajan rannesykkeen mittauksessa. Anatomiasta mahtanee johtua mutta silti kiinnostaa onko tässä muutoksia VV:n.
  2. Itsellä ollut H7 muutaman kuukauden Vantage V:n kaverina ja toimii moitteitta, myös testeissä.
  3. Käytän aina treeneissä H7 anturia. Sitten vaihdetaan kun loppuu tuki tai herkeää toimimasta.
  4. Viikonloppuna tai viimeistään ensi viikolla olisi tarkoitus aloittaa enemmän tai vähemmän säännöllinen kuntosaliharjoittelu. Aiemmin en juurikaan ole kuntosalia kuluttanut ja käytännössä aivan nollista lähdetään liikkeelle. Sykemittarit ja kuntoharjoittelu kyllä muuten ovat tuttuja mutta mietityttää että miten saliharjoittelussa sykemittaria käytetään. Polar Vantage V:a löytyy tuo profiili "Voimaharjoittelu", onko tarkoitus että harjoitus kytketään päälle kun treeni alkaa ja sammutetaan kun harjoitteet on saatu pakettiin vai pitääkö harjoitus pausettaa siksi aikaa kun vaihtaa laitetta tai ot
  5. On tässä kyllä jotenkin vaatimaton tämä akun kesto. Jatkuva sykeseuranta päällä ja puhelimen ilmoitukset päällä viidentenä päivänä ilmestyy keltainen akun varaustason kuvake. Tähän viiteen päivään sisältyy n. kaksi tuntia salibandya eli ei gps:aa käytössä. Entinen Garmin Fenix 5X kesti heittämällä 8-9 päivää ja jopa enemmän. Vantagesta tykkään kuitenkin muuten enemmän käyttöliittymän ja paremman rannesykemittauksen ansiosta.
  6. Vili_

    Suunto 9 Baro

    Totesin tämän itsekin kun koitin yhtaikaisesti käyttää suunto appia ja movescountia. Minulle tosiaan suunnon laitteet ovat tyäysin uusi tuttavuus. Polaria ja Garminia aiemmin käyttäneenä tuntuu jotenkin varsin keskeneräiseltä tekeleeltä ainakin tämä 9-malli ja sen sovellukset vaikka ilmeisesti jo vuoden ajan ollut markkinoilla(?), ohjekirjakin on kovin puutteellinen kellosta löytyviin oimaisuuksiin ja toimintoihin nähden. Ensimmäisen harjoituksen tein tuossa maastopyörällä ja tiedoista tuli vastaan PTE ja EPOC. Näistä ei manuaalissa ollut kuin että laitteesta löytyy EPOC-symboli 🤦‍♂
  7. Vili_

    Suunto 9 Baro

    Kiitos näistä vinkeistä 👍 Movescountia en ole saanut jostain syystä toimimaan vielä puhelimella enkä tietokoneella. Ohjelma siis asentuu ja olen sinne rekannut mutta kelloa en ole sinne saanut liitettyä jostain syystä. Onko mahdollista jostain säätää tuota kellon näyttämää puhelin-ilmoitusta siten että näyttäisi vaikka vain että keneltä viesti tuli eikä viestin koko sisältöä? Garminissa oli tämä funktio ja sitä olen kaivannut.
  8. Vili_

    Suunto 9 Baro

    Itselleni vastaten. Mobiilisovelluksella onnistuin poistamaan itselleni turhia lajeja ja lisäsin pari. Tuossa valmiiksi asetetussa "Juoksu" lajiprofiilissa ei ole nopeutta ollenkaan?! Näitä en myöskään ole onnistunut mitenkään muokkaamaan. Eli pitääkö luoda taas mobiilisovelluksella oma juoksuprofiili johon voi laittaa haluamani kentät?
  9. Vili_

    Suunto 9 Baro

    Moi, Menin ja ostin Garminin jälkeen Suunto 9:n ja ajattelin että nyt elämä helpottuu pelkistetyn ja yksinkertaistetun käyttöliittymä- ja valikkorakenteen ansiosta. Noh, tavallaan näin kävikin mutta samalla ihmettelen eikö tosiaankaan saa tuohon valikkoon josta aktiviteetti valitaan niin lisättyä sieltä kohdasta "muu" esim. Salibandya vaikkapa Esteharjoittelun tilalle? Eli siis haluaisin muokata tuota listausta noista nopeasti valittavista aktiviteettiprofiileista mutta en siinä ainakaan onnistunut, onko tehtävissä? Toinen juttu sellainen että määrittääkö tämä automaattisesti maksimisykkee
  10. Terve, Reilun vuoden ajan olen yrittänyt opetella Garminin saloihin mutta lopulta on tunnustettava että ei onnistu ja paluu Polariin on edessä. Vantage V on se jota tässä nyt suunnittelen mutta muutamia käyttökokemuksia olen kuullu ja lukenut että askeleita tuntuu kertyvän melkein kuin tyhjästä. Tämä nyt ei niin kauhean suuren suuri "vika" ole mutta itseä häiritsisi kuitenkin kun teen paljon istumatyötä ja askeleiden tarkkailu on ollut tärkeää. Avopuolisolla on Vantage V ja perusaktiivinen päivä tuottaa reilusti yli 20000 askelta. Onko tähän jotain asetusta jolla pystyisi kalibroimaan askel
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy