Jump to content
Juoksufoorumi.fi

ZeroDiesel

Juoksufoorumi VIP
  • Posts

    4 913
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    77

ZeroDiesel last won the day on October 16

ZeroDiesel had the most liked content!

2 Followers

About ZeroDiesel

  • Syntymäpäivä 01.08.1968

Converted

  • Tavoite
    TBD

Recent Profile Visitors

4 028 profile views
  1. Eilinen lenkki numeroina 25km@2h20min55sek@5min38sek@120 Tänään kevyitä koirakävelyjä 7 500 askelta ruukkimaisemissa. Kylmä kolea sää jota tuuli voimistaa. Kohti marraskuuta. Pystypäin.
  2. ”Raastepöydästä voi aloittaa” rimmaa ”loppunostoon voi lopettaa” kanssa hienosti. Viileään aamuun liikkeelle vaan auringonnousu helli juoksijan kevyttä lampustelua alle 6 min/km. Loppunostona kilometrit 20-24 hiukan alle 5 min/km. Salivoimailu yhdistettynä loppunostoon tuntui lonkan seudun jäykkyytenä. Kokonaisuutena todella hyvä lenkki. Edessä siintää kevyt viikko.
  3. Erittäin paha aloittelijamainen virhe. Yks tuttu teki tuon kerran ja löysi polkupyöränsä solmittuna pyörätelineeseen. Siirtyi takas ulos juoksemaan. Et kai muuten käy juoksupaidassa ja -trikoissa tekemässä voimaa?
  4. Keskivoimakas sade, Turun tien ruuhkat, nouseva koronavirustilanne, hallituksen johtajuuden puuute, hallituksen jäsenten niskurointi ja Kim Kardashianin mielipiteitä jakavat aurinkolasit saa minut jättämään päivän lenkin väliin. Käännän suunnittelemattoman lepopäivän itselleni oppimismatkaksi ja teen tästä vahvuuden jonka päälle rakennan posia ja oivalluksia. Otan hetkeksi Sisäisen Protokollapäällikön roolin ja totean "Huomenna, jos Jumala suo, juoksen loppunostoon huipentuvan peruskuntokestävyyttä kohentavan pitkän lenkin". Kiinnostuneille tiedoksi puhkuisuuden olevan poissa.
  5. Salille menin suunnitellusti. Pieni mutta toimiva sali ja paikalla yksi nuorehko naisihminen. Reippaana hyppäsin matolle ja hihna päälle. Tuntuma hyvä ja ajattelin josko nousevan kympin ottaiskin ja päälle vähän voimaa. Kilometrin jälkeen kiusallisen voimakasta, Hitlerillekin vaivaa aiheuttanutta, puhkuisuutta. Littein pakaroin hipuloin vauhdinsäätönappia kohti koillista huomatakseni keikkumiseni fyysisen kiusan ja henkisen häpeän keinulaudalla. Taistellen 2,5 km täyteen, matto seis ja painojen kimppuun. Nuorehko naisihminen rupatteli mukavia. Tuskin olis tehnyt näin jos olisin maton vauhtia nostanut. Maine säilyi, jalkojen lihasmassa kasvoi ja kyllä; puhkuisuus on siirtynyt osaksi stratosfääriä.
  6. PK@13km@1h16min46sek@5min54sek@118 Semiraskain jaloin lampsin Nordnetin rahapodista J.Sarasvuota kuunnellen. Hänen YLEn monologeja en jaksanut yhtään kuunnella vaan tällä kertaa hänen kuunteleminen oli virkistävää. Mielenkiintoisesti kertoi oman yrittäjätaipaleensa vaiheista sopivalla namedroppailulla höystettynä ja itselleen nauraen. Huomenna kuntosalilla jotain jaloilla/jaloille. Siis mattojuoksua ja/tai jerkkua reisiin ja pohkeisiin. Joka välissä katson peiliin. Mitä olen saliniiloja katsellut niin tuolla tavalla pitää tehdä. Saliniinat ottaa lisäksi selfiet. Tuota vielä mietin🤓
  7. VL@10km@54min11sek@5min25sek@126 Reippaampaa verryttelyhölkkää, 4 x ~ 2min ~ 440 m ylämäkeen ja 3 min hölkkäpalautus, lopuksi hölkkä kotiin. Vedoissa max anakynnyksellä joten olisiko vedot sitten lipaisseet koko sykeskaalan ja keskimäärin mentiin vk-alueen keskellä. Hengitykseen ja jalkoihin treeni tuntui ilman hapotusta sopivasti.
  8. 1h18min38sek ✔️🙃 Kerran kirjoitin tehneeni drillejä missä nostelin sarjoina polvia pakaroihin. Perustellusti joku kyseli siitä tarkempia teknisiä neuvoja jos kyse omista pakaroista🥴
  9. PK@13,13km@1h38min18sek@5min59@116 Ei ehkä hurmosta mutta sopivasti hikeä. Tietystä syystä ilmassa leijaili vanhan laatukonjakin tuoksu 🥴 Parin kk päästä palataan tuohon harrastamiseen ja juostaan tässä välillä. Vuodesta 2020 siirtynyt https://www.milanomarathon.it/en/ saanut nyt päivämäärän 3 aprile 2022. Samalla pääsee katsomaan Zlatania, Simon Kjaeria ja Ante Rebicia AC Milan - Bologna -matsiin. Uskaltaakohan rouvaa kysellä mukaan kun vaatekaapit jo pursuaa kenkälaatikoita🤫
  10. PK@24km@2h16min54sek@5min42sek@~120 PeeKoota puolikkaan verran ja 3 km loppunosto vähän alle vitosta. Rauhoittavan hiljaista reitillä ja erityisesti merenrannassa. Huomenna lepo.
  11. PK@11km@1h05min47sek@5min58sek@👀 Jalat oli kipeät - askel askeleelta vähemmän. Aamulla pitkis loppunostolla.
  12. Kolmen vartin pituinen jalkavoimailutuokio ja hiukan corea. Kevyitä painoja vaan varmuudella tulee jalat kipeäksi. Täsmätoimena tätä 1-2 x vko seuraavan kk ajan.
  13. PK@15km@1h29min32sek@5min57sek@123 @SteadyRunner64 vireen viimeistelyä Tukholmaan. Nousukunto leijailee ilmassa👍 Rattoisasti itselle tuli hyvämittainen arkilenkki. Vähän oli väsynyttä joten huomenna ei juoksua. Todennäköisesti vähän kuntofillaria ja jalkojen lihaskuntoa edistäviä voimailuliikkeitä.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy