Jump to content
Juoksufoorumi.fi



kimmoke

Jäsenet
  • Content Count

    4 550
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    1

kimmoke last won the day on July 12 2018

kimmoke had the most liked content!

Community Reputation

1 312 Excellent

About kimmoke

  • Rank
    Ex-voimailijasta kestävyyskoneeksi :).
  • Syntymäpäivä 03.03.1966

Converted

  • Coopperi
    Treenaamatta juoksua armeijassa ilman lämmittelyjä 3000m 69kg, 12.6.2013 2950m 90kg(5.4km TV-kova)
  • 10km
    8.9.2013 10km/ 46.46,8 /12.6.2013 5km/21:47
  • Puolimaraton
    1/2-mara Lassen hölkkä 1h53min.
  • Maraton
    Juostu pilalle menneessä Tervakosken 6h ultrassa 42.58km/5h14min.
  • Tavoite
    2020: Yritetään taas puolimaraa 1:45 ja 10km sub45min. Paino 79-77kg pelkästään riittäisi. Nyt paino 5.3.87kg illalla.

Recent Profile Visitors

2 819 profile views
  1. Garmin-ohjelman rääkkiä 300m radalla. 1.6km alkulämmöt, 8x3min/3min palatuksilla. Yht. 8.22km/52min. Periaatteessa nämä on reilu mailin vetoja. Garmin nosti Max. Hapenotoksi 48. Ikäisistä 10% kuuluu tähän porukkaan. Uskoisko? No kunto tuntuu olevan nousussa. PK-juoksu ei käyriä nosta ylöspäin.
  2. T-paita keli kevään ensimmäinen. Nämä on aina parhaita juoksuja. Vähän kuin lehmät laitumelle keväisin. 7.71km/50min. Sis. Tempojuoksua 2x1.61km.
  3. Garmin 10km juoksuohjelma Amy Parkelson-Mitchell perustuu täysin vauhteihin ja 10km tavoite aikaan. Outoa mulle kun aina juossut sykkeen perusteella. Ohjelma elää koko ajan, koska välillä on mailin testijuoksuja ym. Vaikeinta on arvioida tuo tavoiteaika, mutta Garminin mukaan jo 5vkon jälkeen on mittari vihreällä alueella ollut koko ajan. Koko ohjelma 18vkoa. Kaikki treenit on onnistunut, mutta ei ne helppoja ole. Viikko km lisääntyy koko ajan hitaasti. Se hyvä puoli, että jos tuntuu liian helpolta tavoitetta voi muuttaa koska vaan. No elokuussa 15 päivä sitten tavoite juoksu 10km.
  4. Garmin supersarjat x2. 200m lähes täysiä, 600m kovaa, 1,6km 10km tavoite vauhtia. 800m jälkeen tekisi mieli mennä radan varteen makoilemaan. Tuulta, kiitos oli ihan riittävästi. Koko paketti 45min/7,15km. Av-syke 142, max. 170. Tiukka setti. Koivuallergikkona keuhkot puhdistui hienosti. Onneksi siitepölyä ei enää taida runsaana olla. Juoksukin helpottuu.
  5. Garmin juoksuohjelman rääkkiä, mäkivedot 4x400m. Yht. 7,4km/48min. 150m mukavaa alussa viim. 50m tuntuu, että kävelee vaikka vauhtia n. 10km/h. N. 30m nousua mäkipätkällä. Toi Garmin korkeusmittari on vähän epätarkka. Garmin taas tykkää: Max. Hapenotto nyt 47. Noussut 42 tällä ohjelmalla. Ei paha 54v/87kg.
  6. Yksin ja vastatuuleen ja olihan tuolla vähän ihmisiä tielläkin joten hyvin kulki. Itellä tulee näitä mailin testijuoksuja Garmin-ohjelmassa. On se aina rankkaa mennä alueelle jossa ei haluaisi olla.
  7. kimmoke

    Suunto Ambit3

    Mulla vissiin 4v vanha Ambit 3Peak ja tuota ohjetta noudattanut, niin aina toiminut. Nyt ei tuo ole käytössä vaan laatikossa, kun Garmin tuli tilalle.
  8. Euroakaan ei travitse ottaa velkaa jos poikkeusoloissa tehdään lakimuutos pikaisena ja otetaan eläkerahastoista jotka on kerättykin kansaa kusettamalla. Samalla saadaan velattomasti 10mrd€ hävittäjätkin ostettua. Rahaa sinne jää vielä 190mrd€. Huvittavinta on että näitä rahoja ei ole edes tarkoitettu eläkkeiden maksuun vaan kasinopelaamiseen. Itse nimikin on jo kusetus.
  9. Itellä on vasen jalkaholvi matalampi joten nilkan sisäsyrjä ja penikkavaivaa tulee helposti. Jalat on vielä mallia räpylä +46nro jotka on veteen suunniteltu paremmin sopiviksi. Tuntuu, että itellä auttaa, kun juoksee jalkaterät lähempänä toisiaan hyvin vaimennetuilla kengillä. Erilaisilla alustoilla ja eri kengillä. Ikinä ei kyllä niin paljon ole nilkkoja särkenyt, että juosta ei voisi.
  10. Garmin-valmentajan 10km juoksuohjelma 4/18 viikko menossa. Amy Parkerson-Mitchell jos joku haluaa tietää ja kokeilla. 2km lämm.4km radalla 5:20/km, 2km jäähd. 53:48/6:41/km. Avg 147. Aika paljon ohjelmassa on VK1-VK2? Kerran viikossa vain yksi PK-juoksu? 4krt viikossa juoksua. Pyöräilyä tulee välipäivinä. No, Garmin kiittää ja kunto nousee. Koivuallergia vähän haittaa nyt hengitystä.
  11. Jaaha tähänkin saa taustakartan niin ei tarvi pelkkää viivaa katella. Eli dwMap. Vuosimaksu 10$, ei paha. Reitit tuolla samalla ohjelmalla.
  12. Sama juttu Garminin mobiili Connect. Uudelleen asennus poisti viat.
  13. kimmoke

    Garmin Connect

    Joo huomasin tuon, ei auttanut. Edit. Ohjelman uudelleen asennus korjasi viat. Ei ollut hukannut Garmin valmentaja Amyäkään.
  14. Jos en pääsisi askelkyykkyä, kuten ketjun aloittaja en varmasti juoksisi. Monipuolisempaa treeniä ja dynaamisia venyttelyjä. Kevyempää vähemmän jonkin aikaa. 3h pystyy juoksemaan niin ei se kovin paha vaiva voi olla.
  15. kimmoke

    Garmin Connect

    No niin alkoi se connect temppuilemaan. Eli tämän päivän juoksuharjoitus näkyy etusivulla, mutta kun avaa sen, välähtää harjoitus hetkeksi ja palaa etusivulle takaisin. Ei pysty nyt katsomaan harjoituksesta tarkempia tietoja. Bluetoothia myös yhdistää ja irrottaa ittekseen vaikka känny ja kello on nytkin 20cm päässä toisistaan? Mikäs auttaa? Edit. Mitään harjoituksia ei pysty katsomaan. Edit. 2. Tiedot synkronoituu Connectiin, mutta ei näy. Kellossa näkyy kaikki tiedot. Laitoin muuten Garmin juoksu-ohjelman 10k mittariin sen jälkeen on sekoillut? Tuoko sen tekee? Edit. 3. Tietokoneella näkyy kaikki. Klassinen uudelleenlataus kai auttaa.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy