Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Ticot

Jäsenet
  • Content Count

    144
  • Liittyi

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tänään menin hakemaan mun suksia, mut eihän se nyt ihan nappiin mennyt. Niihin oli laitettu väärät siteet (sns profil), vaikka olis pitäny olla pilot-siteet. Sanoin silloin ostaessa, et mulla on sns monot joissa on kaks rautaa, joten oletin, että osaavat laittaa oikeat.. Noh, lupasivat vaihtaa siteet ja pahoittelivat kovasti, ärsyttää vaan et pitää nyt sit taas sinne ajella..
  2. Okei, eli sovelluksessa näkyy muttei Flown selainversiossa... Ja sovelluksessa jos haluaa etsiä trendiä, niin joutuu selaamaan noita päivä kerrallaan, eli ole sellaista käppyrää josta näkis ANS-tilan? Ei luulis olevan mahdoton temppu lisätä sitä vaikka tuohon uniraporttiin....
  3. Sukset vielä odottelee XXL:ssä, kun jätin ne sinne voideltavaksi, pitäisi tässä lähipäivinä käydä hakemassa. Viikonlopuksi lupaa näköjään tänne Ouluun just sopivasti 0-keliä, siihen kai nuo Zerot hyvin sopii. Tämähän onkin muuten hyvä psykologinen aspekti, jos yleensä vihaa nollakelejä kun on loskaa jne. niin nythän sekin on vaan iloinen juttu, kun pääsee sitten uudet sukset oikeuksiinsa :D. Eilen kävin juoksemassa sellaisen tunnin lenkin ihan fiiliksen mukaan, tavoitteena vähän puuskutustakin muttei mitään tarkkoja sykerajoja eikä kellon tuijotusta. Näytti menevän n. 20min vk alueelle ja
  4. En jaksanut selata oliko tästä jossain jo keskustelua, mutta eikö tuota ANS-tilan seurantaa tosiaan löydy tuolta Polar Flowsta ollenkaan, vai enkö vain osaa käyttää? Haluaisin tarkastella sen trendejä, mutta en löydä mistään historiaa, ainoastaan kellosta aina sen viimeisen yön ja toki siinä näkyy ne keskiarvot..
  5. Eilen kävin XXL:ssä jouluostoksilla ja mites siinä sitten kävikään. Noh, sattui silmiini kyltti; poistotarjous, Fischer Zero 20€. Ei kun siihen sitten ihmettelemään, että mahtaisko olla mulle sopivia ja kuinkas kävikään, kyllähän siitä ihan sopiva pari tuntui löytyvän. Aivan pakkohan se oli sitten ostaa, kun tuo hinta oli noin naurettava. Olivat kuitenkin sellaiset ns. aktiivihiihtäjän mallit. Siteethän noihin toki sitten piti vielä ostaa ja otin voitelunkin, niin vähän vajaa 100€ tuli kokonaishintaa. Ihan hyvä löytö kuitenkin :).
  6. Ostin just eilen XXL:stä perinteisen sukset (Fischer Zerot poistossa 20€) ja sain kyllä niihin SNS siteet. Niissä suksissa oli se levy, mutta onnistuu kuulemma siihen päällekin asentaa. 40€ maksoi siteet.
  7. vko 50 takana ma: 30min kevyt, 4,5km avg 125, illalla venyttelyä 25min ti: 1h pk. Ajatuksena oli juosta tonnin vetoja, mutta kaikki meni vähän pieleen. Aika treenille oli siis lapsen harrastuksen aikaan ja siitä syystä ulkona, no pakkasta oli jotain -16, joten siinä ensimmäinen syy epäröidä tuota suunnitelmaa. Noh, sitten kun pääsin pelipaikoille, niin huomasin, että sykevyö unohtui kotiin. Eli tonnin vedot olisi hankala vetää, jos haluaa sykemittauksen, koska ranne jäätyy jos pitää kelloa esillä ja jos ei pidä, niin sit taas hankala tietää milloin veto valmis jne (okei, onhan siinä
  8. vko 49 takana ma: kiihtyvä pk/vk, 1:13, 13,1km@5:32 avg 151. Illalla voima 0:43. ti: kevyt palauttava hölkkä, 20min, avg 128 ke: kevyehkö pk 1:10, 11,2km@6:18 avg 130. Seassa 10kpl lyhyitä kiihdytyksiä, noin lyhtypylvään väli, kiihdytys ja hetki rennon kovaa, osa alamäkeen. to: 1h lihaskuntotreeni pe: pk2 poluilla, 0:30, 5,2km, avg 156. Välillä tämmöinen vähän lyhyempi reipas lenkki, oltiin lähdössä reissuun niin oli tuollainen sopiva välipala. la: ei mitattua treeniä, mutta laskettelua n. 3,5h su: aamupäivällä laskettelua 1,5h ja illalla pk 0:52, 8,3km@6:16
  9. Eilen tuplatreenipäivä. Lapsella oli uimakoulua, joten siinä oli hyvä hetki käydä itse juoksemassa. Viime viikkoiseen tapaan tein kiihtyvän pk/vk lenkin, tällä kertaa hieman eri jaksotus, mutta kokonaisuudessaan aika samantyyppinen lenkki. 1:13, 13,1km@5:32 avg 151. Nyt oli jaksotus 10min avg135, 10/146, 20/155, 20/165 ja loppuun reilut 10min kevyttä. Aerobinen kynnys mulla on siis 163, tosin mittauksesta on jo aikaa ja tuntemusten perusteella sanoisin, että saattaa olla kyllä vähän alempana tuo kynnys. Tai kyllä ainakin tuolla 163 tienoilla on jo hengitys raskaampaa kuin "pitää pystyä puhumaa
  10. Kannatti treenata eilen, heti oli palauttavammat yöunet :D. Viimeviikon treenit meni kokonaisuudessaan näin: ma: kiihtyvä pk/vk, 1:08, 12,5km@5:28 avg 149. Tykkään näistä kiihtyvistä lenkeistä, 15min avg133, 10/145, 20/155, 15/166 ja loppuun vajaa 10min kevyttä hölkkää. ti: tytön harrastuksen perheliikunta 1h kevyttä ja sitten illalla lihaskuntoa 1h ke: kevyt pk, 1:02, 9,2km@6:45 avg 128 ja illalla venyttelyä 0,5h to: lepo pe: kevyt pk, 0:44, 6,6km@6:45 avg 126 la: lepo su: villasukkajuoksu, 1:31, 12,8km@7:08 avg 134 vko yht. 6:53, 4
  11. Torstaina oli Polarin nightly recharge vielä erinomainen, mut ei vissiin kestänyt pitää lepopäivää kun sen jälkeen on ollut heikko nyt kolme viimeisintä yötä. Perjantaina kävin kevyen 45 min lenkin ja lauantaina pidin myös lepopäivän, mut ei auttanut ainakaan numeroiden valossa. Olo on ollut vähän sellainen puoli flunssainen, mut ei mitään kunnollista. Tänään päätin sit kuitenkin käydä kevyen villlasukkajuoksun, kun ei tuo lepo näyttänyt tilannetta muuttavan. Villasukkajuoksuhan kannattaa aloittaa silleen kevyesti ja totutella jalkoja ilman kengän tukea juoksemiseen, joten kävin 1,5h :D.
  12. Olipas hauskaa, että täällä oli myös tuosta hierojan työstä keskustelua. Aloitin nimittäin itse nyt "harrastuksena" hierojakoulutuksen (monimuotokoulutus) ja hieman tässä mietiskellyt, että voisiko sitä jopa kokonaan vaihtaa alaa, kunhan tästä joskus valmistuu. Aikalailla perus toimistoduunia tullut tähän asti tehtyä ja vähän olen leipääntynyt tähän toimistolla istumiseen.
  13. Noniin, kirjoitellaanpa taas välillä tännekin. Kesä oli ja meni ja tavoite jäi saavuttamatta. Aika paljon olen tässä pyöritellyt ensi kesää ja miettinyt, että minkälaisilla tavoitteilla siihen lähtis, mutta enpä oikein vieläkään ole päätöstä sen suhteen tehnyt. Tältä vuodelta tuli siirrettyä Nuts Pallas osallistuminen ensi vuoteen, eli siinä on nyt ainakin yksi varma startti tiedossa. Tuo kympin aika jäi myös sen verran harmittamaan, että jatkan ehdottomasti sen metsästystä ensi kesänäkin. Uskoisin, että se ei kuitenkaan niin kaukana ole, pitää vaan saada lisää laadukasta tehotreeniä ja välttä
  14. Me tehtiin tänä keväänä ulkovarastoon pieni kotisali, oon ollut siihen kyllä tosi tyytyväinen. Painoja löytyy tosiaan tori.fi aika edullisesti, ainakin jos sellaiset 30mm kelpaa. Itsellä tuo kotisali on kyllä lisännyt tosi paljon lihaskuntoharjoittelua, salilla käyntiä olen aina vierastanut. Tanko, painoja, penkki, säädettävät kyykkytelineet, noipa ne itsellä eniten käytössä olleet.
  15. Onhan tämä ihan mahtavaa ja todella mielenkiintoista oli saada lukea valmentajan ajatuksia. Kiitos teille molemmille.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy