Jump to content
Juoksufoorumi.fi


hardy

Jäsenet
  • Content Count

    28
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

Converted

  • Coopperi
    3080m (2017)
  • 10km
    41.30 (2013)
  • Puolimaraton
    1:39.18 (2015)
  • Maraton
    3:46.00 (Helsinki 2013)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Paljonkohan Juoksija-lehdille tulisi postikuluja?
  2. Taitaa olla akun kanssa vielä alle 100g painokin. Eikö se ole aika vähän - positiivisessa mielessä?
  3. En tajua näistä otsalampuista mitään, mutta nyt pakon sanelemana osto edessä. Voiko tätä käyttää juostessa? https://www.hankkija.fi/Rauta_ja_rakentaminen/lvi--ja-sahkotarvikkeet/valaisimet/otsalamppu-hm50r-fenix/
  4. Kahdet ylimääräiset bluetooth kuulokkeet myytävänä. Erinomaisia tuotteita esim. juoksulenkille tai salille. JBL Synchros Reflect BT - punaiset Alkuperäinen pakkaus mukaan,3 paria korvasovittimia, lippulaput. Kuulokkeita käytetty muutaman kerran. Yurbuds Leap Wireless - mustat Suojapussi ja kahdet tulpat mukaan. Ostin varakuulokkeiksi, mutta ei ollut mitään tarvetta. Käytetyt korvasovittimet pesty laimealla saippuvedellä. Hinta: 20€ / kpl Sijainti Turku. Nouto tai posti.
  5. hardy

    Vantaan maraton 13.10.2018

    Sama täältä, hyvin järkätty kisa ja paljon kannustusta. Kiitos Vantaan suuntaan! Oma juoksu meni plörinäksi ja tuli elämäni toistaiseksi pisin mara, ajallisesti. 23km reiluun 2h ja polvisärky lopetti juoksut. Loppumatka meni enemmän ja vähemmän kävelyksi (joka on henkisesti raskasta). Tyyli onneksi vapaa ja jos joku ihmetteli laukalla etenevää miestä niin se olin minä. Hieman alle 5h maalissa. Tulipahan suoritettua joten kaikki hyvin ja seuraava kohti.
  6. hardy

    Vantaan maraton 13.10.2018

    Mukana myös, eka kertaa Vantaalla. Kesän muut vakiokisat jäi päällekkäisyyksien takia väliin niin koitetaan josko Vantaalla vuosittainen pakollinen yhden maran suoritus tulisi tehtyä. 15 puolikasta (sis. 2 30km lenkkiä alla) huhtikuusta lähtien. Tuleepa ensimmäistä kertaa koettua myös neljän kierroksen kisa. Pääseeköhän tuonne Turusta jotenkin kätevästi junalla vai onko vaan helpompi ajella autolla edestakaisin?
  7. Myydään vähän käytetyt Hoka One One Clifton 3 kengät. Kengät on ostettu marraskuussa 2017. Kenkien koko on 44. Kengillä on juostu yksi 11km lenkki ja kävelty pari kertaa lähikauppaan. Ei vaan millään istu jalkoihini. Kengät Turussa, postillakin kulkee. Hinta: 40 € Vaihtaa voin, mutta vain ja ainoastaan vähän käytettyihin Skecherseihin.
  8. Ostan ja maksan mitä vaan posteja! Laitan yv.
  9. Täältä myös vahva suositus Skechers Gorun Ultralle. Aikoinani kärsin vuosia kovista kantapää- ja nilkkasäryistä lenkkien jälkeen useamman Niken ja Addun mallin kanssa. Sain tutulta testiin Skechersin Ultrat. Nyt noita käytössä useampaa uudempaa ja vanhempaa mallia. Pehmeät ja kevyet sekä vaimennus tavallaan kengän keskellä, joka vähentää huomattavasti kantapääiskuja.
  10. Täysin samaa mieltä, että kroppa osaa ja sitä yritänkin alkaa kuuntelemaan entistä paremmin. Ja tietysti teidän, kokeneempien, vinkkejä ravintopuolesta. Mulla tuo liikuntapuoli on yleensä ollut itselleni sopivassa kunnossa, mutta ravintopuoli hieman retuperällä... Hyviä pointteja edellä. Mulla on mitattu melko alhainen verenpaine (en muista nyt lukemia ulkoa), että se voi siis olla yksi syyllinen. Päänsärystä en kärsi kuin joskus harvoin sunnuntaiaamuisin Toiseksi en koskaan syö 5-6 ateriaa päivässä vaan kuten edellä mainitsin niin yleensä 4 (aamu- ja iltapala mukaan lukien) ja isot annoskoot. Aamupalasmoothie sisältää 250g rahkaa, joten ei ihan hennoin smoothie ole kyseessä. Silti kyllä yleensä lounaaseen mennessä on jo kova nälkä. Pitäisi varmaan kokeilla tuota aterioiden lisäämistä. Tuntuu vaan kovin vaivalloiselta, kun liikkuvien lasten kanssa tuo arjen ruokailuprosessi on muutenkin hieman työläs. En halua (enkä usko tarvitsevani) lisää kaloreita, mutta ehkä tasaisempi energian saanti päivän aikana voisi auttaa.
  11. En heti löytänyt vastaavaa ketjua, joten... mistä johtuu kova suolaisen himo illalla? Ja mikä avuksi? Taustastani hieman: 186cm /79kg, keskimäärin juoksen 3-4 krt/vko (30-70km), salilla 2krt/vko, salibandy 1krt/vko. Juokseminen ehdottomasti lähimpänä sydäntä harrastusten puolesta. 10 maratonia takana, noin 4h keskimäärin loppuaika. Ei vaivoja, ei vammoja, ei huolia. Normi ruokarytmi: Noin kello 0800 smoothie, 1200 lounaaksi salaatti/lämmin ruoka, 1700 päivälliseksi lämmin ruoka, 21-22 iltapala. Syön isoja annoskokoja enkä kärsi nälästäkään, mutta lähes joka ilta on hirmuinen suolaisen himo. Varsinaisesti ei ole nälkä vaan tekee mieli syödä suolaista ja rasvaista (sipsejä, ranskalaisia, pekonia tms). Salaattiannos tai muutama ruisleipä juustolla ei auta asiaan. Tosin lieventää suolaisen himoa, mutta leipiäkin pitäisi syödä varmaan 6 kpl himon taltuttamiseksi. Kiitos jo etukäteen vinkeistä. OT. näköjään 2011 viimeksi kirjoitellut foorumille ja TAAS ;)
  12. Huh huh. Olipas kelit. Neljän tunnin alitusta lähdin kokonaiselle tavoittelemaan ja eka puolikas menikin "saunassa" kevyesti alle kahteen tuntiin. Tokalla oli pakko himmata tai olisi miestä viety vaakatasossa rauhoittumaan. Rapiat 04.20 tuli loppuajaksi joka on kaukana ennätyksestä mutta olen enemmän kuin tyyväinen silti. Kesä, marathon ja kylmät virvokkeet => loistofiilis :vrolijk_26:
  13. hardy

    Tukholma 2010

    Se on siinä! Tää oli mulle eka Tukholman mara (ja elämän toka mara). Enkka parani ekasta 52min kellojen pysähtyessä aikaan 3.48.23 Hienosti järjestetty tapahtuma ja oma tavoite (alle 4h) alittui kirkkaasti. Nyt on helppo olla :morebeer:
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy