Jump to content
Juoksufoorumi.fi




Parempaa kuunneltavaa lenkeille:

Tuike

Jäsenet
  • Content Count

    474
  • Liittyi

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Itse en saa niitä millään auki, ei varsinkaan jos on hikinen käsi. Leikkaan kynsisaksilla geeliin pienen loven ja siitä on helppo ja nopea repäistä auki.
  2. Minulla tulehtui oikean jalan isovarvas Dubain maratonilla tammikuussa. Se oli tulipunainen ja kynsi oli musta. Varsinaista kipua ei ollut. Kun punotus ei loppunut niin soitin puhelinlääkärille. Otin varpaasta kuvan ja lähetin samalle lääkärille. Se sanoi että tulehdus on ja vaatii antibiottikuurin. Ymmärsin kyllä että se on tarpeellinen mutta kun en ollut kovin innostunut sellaista syömään (=pelkäsin että ei saa juosta kuurin aikana) niin kysyin että onko ihan pakko syödä... Se sanoi että toinen vaihtoehto on ottaa antibiottikuuri liuoksena eli emulsiota levitetään puhtaalle varpa
  3. Hetihän se piti lähteä kokeilemaan. Vaikeeta oli, aivan kuin olisi ollut käsijarru päällä. Ekan lenkin tavoite oli käydä siellä turmapaikalla ja se täyttyi. Katkeruutta en enää tuntenut ainakaan suuressa määrin. Jalat ovat kunnossa ja olkapää kulkee mukana, pikkuhiljaa tästä eteenpäin.
  4. No nyt kun puhutaan näistä murtumista niin minäkin kirjoitan tähän erinomaiseen viestiketjuun. Olin juoksulenkillä Helsingin Keskuspuistossa kun pyöräilijä ajoi tuhatta ja sataa päälleni ja lensin kaaressa hiekkatielle ja olkapääni murtui 15. päivä kesäkuuta. Sitten alkoi juoksutauko ja olkapään luutumisen seuraaminen ja ravaaminen röntgenissä. Kuuden viikon jälkeen tällä viikolla tapaturmalääkäri kertoi että enää ei tarvitse tulla 😊, saat juosta ja jumpata. Kerroin että päivät menevät jo hyvin mutta yöllä kättä vielä särkee. Lääkärin mukaan fyysinen puoli on kunnossa mutta en ole
  5. Itse sain kolmessa kuukaudessa raudat nousemaan. Kesällä voi olla helpompaa kun on saatavilla parempaa tuoretta syötävää, nokkosta, pinaattia jne.
  6. Kokeile happy baby asentoa. Se avaa lantion seutua ja auttaa lonkan koukistajiin. Itse olen saanut siitä apua.
  7. Ota rautatabletti yöllä kun käyt vessassa. Silloin on ainakin kulunut riittävä aika kahvin juonnista, maitotuotteista jne.
  8. Yksityiselle urheilulääkärille, makso mitä makso.
  9. Minä olin pitämässä lystiä. Sopi niin hyvin lomamatkani ohjelmaan. Nyt olen jo palannut harmaaseen sateiseen Helsinkiin ja maraton on pelkkä muisto vain. Onnittelut sinulle, teit hienon juoksun, olet ohittanut minut jossain Jumeirah Beach Roadin toisella kierroksellasi 😊.
  10. Jos nyt vaan maltat kevennellä niin tammikuussa pystynet jo juoksemaan kotikisassa tai vaihdat sen kymppiin tai siirrät seuraavaan vuoteen. Mihin sinulla kiire, olet vielä nuori ja ehdit juosta paljon ja pitkälle. Tsemppiä!
  11. Onnittelut Seppo! - Joka juoksee rakkaudesta juoksuun, ei väsy koskaan. (Femanda Ribeiro)
  12. Annukka ja Mika ottivat Feetin kengät käyttöön. Nyt kun menet heidän kestävyysjuoksuleirille niin ilmoita jo etukäteen että haluat testata Feetin mallit. Mukava seurata projektiasi.
  13. @VPe, @Baltsu, @Spica, @Ghatmando ja muut foorumilaiset, Tokoinranta park run on peruttu huomenna lauantaina 7.9.2019 koska reitin varrella on toinen juoksutapahtuma Tough Viking. Pahoittelut että tieto tulee näin myöhään. Seuraavana lauantaina taas normaalisti.
  14. @Baltsu ja muut foorumilaiset, Tokoinranta park run ei ole Juoksija-lehden juoksukalenterissa, Tampere park run on. Toisaalta hyvä niin koska juoksuväylät ovat melko kapeat. Juoksu on joka lauantai klo 9.30 ympäri vuoden ja se on ilmainen. Kun olette rekisteröityneet https://www.parkrun.fi/register niin tulostakaa viivakoodi ja ottakaa se mukaan tapahtumaan. Viivakoodia näytetään kun tullaan maaliin, sitä ei voi näyttää puhelimesta. Juoksun jälkeen parin tunnin sisällä tulokset tulevat sähköpostiin. Juoksijoita on ollut keskimäärin 40 joka lauantai. Suurin o
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy