Jump to content
Juoksufoorumi.fi


nöhveli

Jäsenet
  • Content Count

    23
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

Converted

  • 10km
    45 min. Toivottavasti paranee!
  • Tavoite
    Parantaa 10 km tulosta 42 min!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hirvilahti 7km- 33.24 (raskas reitti) , arvosana 6, 1/2 v loukkaantumisen jälkeen OK.(2.sija) Lintikko-juoksu 11km - 51.02 , arvosana 7+ , parempi, ei ollu vastuksia joten juoksu oli nautintoa.(2.sija) Kuopio Maraton 10 km - 46 min , arvosana 7, kipeänä, henki ei kulkenut ekalla 2 km mutta sisulla meni. (1.sija) Kuopio Puijo .9km, 44 min , elämäni rankin suoritus, mäkiä oli joo-o, 9, (1.sija) Loukkaantumisen jälkeen oli tällanen paluu vuosi, ensi kaudella kovempaa..
  2. Miksköhän mun mylogger näyttää juoksureitin siksakkina ja reittiin on tullut reittejä, missä en ole käynytkään. Olen huomannut että jos olen kävelylenkillä koiran kaa, reitti on aika tarkkakin. mutta kun juoksee reitti menee suurinpiirtein sieltä, mutta siksakkina ja lisälenkkejä on voinut tulla johonkin kohtaan. Mitenkä teillä, toimiiko hyvin?
  3. Ahkera nuori tyttö juoksija, joka haaveilee suurista. Ehkä liiankin suurista. Tosin urheilu tulee olemaan ammatti, joten kaikesta pitää haaveilla.

  4. Kannattaa osallistua! upea kokemus, vaikka juokseekin yksin on ihana kilpailla itseä ja toisiakin vastaan. Ja loppukiri kun lähtee on kiva ohittaa toisia juoksijoita. Onnea vaan!
  5. nöhveli

    MyLogger käyttäjät

    kiitoksia vain teille. LAtasin tuon trip ohjelman ja sillä näyttää toimivan! on muuten uskomaton vehje tuo MyLogger, en vain tajua miten se voikin tietää missä liikun.. hyödyllistä! pitää sitten kokeilla tuota traxmeet -palvelua, kunhan saavat tuon traxmeet sivun kuntoon.. sulattelevat ensin kinkkua!
  6. nöhveli

    MyLogger käyttäjät

    Kertokaapa kokemuksianne tästä laitteesta. Itse sain tämän juuri joululahjaksi, ja olisi aivan ihana asia jos joku jaksaisi ratkaista minun ongelmani asennuksen suhteen. Eli latasin traxmeet sync ohjelman osoitteesta mikä oli MYLOGGER:in sivuilla. Ja nyt kun laitan laitteen USB:iin ja sitten painan "siirrä treenit urheilupalveluun" . sitten se yhdistää laitetta ja sen jälkeen tulee : " JAVA 2 LOPETTI TOIMINTANSA , SULJE LAITE.." Mitä minun nyt pitäisi sitten tehdä, javan uuden olen asentanut, mutta ei, ei. joku tekniikan ihmelapsi, auttakaa =)
  7. huh, kiitos. Minulle on määrätty pakkolepo, ei omasta tahdosta TODELLAKAAN. ja tämä on yhtä kidutusta.. syynä ylikunto, omaa tyhmyyttä, tai no epätietoisuutta. pitäisi vaan keksiä sitä korvaavaa tekemistä..
  8. Hei, minua askarruttaa , että kauan kestää juoksukunnon katoamisessa? Esim. jos en kahteen viikkoon juokse ollenkaan vaan tekisin kevyttä liikuntaa, niin häviääkö/katoaako kunto jonnekkin. Vai voiko tauosta olla jotain hyötyäkin?
  9. itse mittasin sykemittarilla leposykkeen ja alimmillaan se oli 44. Koulutarkastuksessa on ihmetelty mun alhaista sykettä, vaikka siellä se oli 54, nooooh. urheilijat urheilijat =)
  10. onhan noita tapahtunu.. Tässä viikko sitten hirvi juos mun kanssa 10 metrin päässä vasemmalla, hyvä lenkkikaveri, kyllä kiihytin vauhtia! jäi vaan kahtomaan silmät ammollaan, mutta sit tajus : IHMINEN!! ja lähti kauheeta kyytiä takasin mehtään.. Sit kerran pien tyttö oli mun eessä ja sit juoksin sen ohi, se ei tajunnu mua ja kirkas kovasti. Huusin siinä sitten perään jotain: oho .. sori... :viheltely:
  11. Minkälaisia juoksuharjotteita teette tai suosittelisette tehtävän juoksuradallla? haluaisin parantaa nopeuskestävyyttäni. 1500m aikaa haluaisin parantaa , minkälaisia harjotteita suosittelette? kiitos:
  12. siinä 47 paikkeilla, kun kerran mittasin.
  13. olin käynyt noin kuukauden verran 7km lenkin jälkeen salilla ja se on osottautunut hyväksi. Salilla treenailen vatsa-selkälihaksia, ojentajia ym.. Jalkoja en paljonkaan. 7km lenkillä en mene tappo vauhtia, ja energia varastot ei ole sen jälkeen tyhjä. Peruskuntotasoni on hyvä. Samantapainen ohjelma on ollut käytössäni jo melkein puoli vuotta.. Ja lenkille en lähde jos tunnen oloni väsyneeksi tai en halua, mutta sitä tapahtuu todellakin harvoin. =)
  14. Laittakaapa tänne tämän viikon alustavan harjotusohjelman ja kommentoidaan niitä ja yritellään parantaa. Mun on tässä ma: 7km juoksulenkki + 1h punttisalia ja spurtteja ti: lepoa (koululiikunnassa kuntosalia) ke: 13 km juoksulenkki + lihaskuntoa kevyesti to: Jalkapalloharjoitukset 1,5 h pe: jalkapalloharjoitukset 1,5h la: lepoa tai kevyt lenkkki/lihaskuntoa su: 15 km lenkki miltä kuullostaa 15,v tytölle joka tähtää kesällä puolimaratonille, parannusehdotuksia? jalkapalloa oikesasti 3krt vko, mutta tänään on pyhäpäivä..
  15. Eli tässä perjantaina iski taas tämä melkein jokavuotinen talviflunssa. Kuumetta oli pe-su. Nyt ei ole mitään mutta räkä lentää ja yskittää. Eli.. Milloinka uskaltaisin lähteä lenkille? Porukat sanoivat että pitäisi ihan rauhassa aloittaa, mutta en tiedä millonka se rauhassa alottaminen tapahtuu. Mikä olisi teidän mielestä terveellistä, parin päivän päästä ?Tai olisiko jo nyt jotain mitä voisi tehdä , olen kyllästynyt sohvalla makaamiseen.. Ulkona olen tänäänkin ollut. Mitenkähän paljon elimistöön vaikuttaa flunssa? Meinaan että mitenköhän kunto on taas huonontunut? Jännittää kyllä nähdä se. Onko muuten normaalia jos ei tee kahteen päivään mitään- tai siis ei pysty tekemään vaan makaa vain sohvalla niin sit polvet tuntuu kauheen löysiltä ja kipeiltä. Ei niissä ennen ole ollut mitään särkyjä. Mutta kai ne on sit tottunu siihen jokapäiväseen liikuntaan. Lenkkarit odottaa eteisessä, jalat kaipaa juoksemista, aivot janoaa sitä, mutta räkä vain lentää. Tuntuu kuin en olis vuoteen juossu- vaikka viime torstaina- edel. päivänä kävin lenkillä ennen kun tulin kipeeks.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy