Jump to content
Juoksufoorumi.fi



sammatti

Jäsenet
  • Content Count

    443
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

527 Excellent

Recent Profile Visitors

596 profile views
  1. Mulla vaivasi myös polven sisäsyrjän kipu todella pitkään, kävin parilla fyssarilla mutta ei apua. Lopulta vielä yhdellä ja juurisyy oli niinkin yksinkertainen, että reiden sisäsyrjän lihakset ei aktivoidu kunnolla, pakara heikko ja tadaa punttia vaan kehiin, niin kaikki katosi muutamassa viikossa. Myös hieronta jeesasi, mutta pääjuttu oli lihaskunnon parantaminen.
  2. Juoksussa on pari lyhyttä tiukempaa nousua ja vanhassa kaupungissa mukulakiveä + nousua. Tasainen reitti se tosiaan ei ole, mutta tossa vanhan kaupungin kohdalla on kannustus kohdallaan.
  3. Fillari 111 km. Pari tuntia satoi vettä, mutta keli ihan ok.
  4. Aamulla klo 6.15 mereen, uintia kilsa. Ei ollut tungosta. Nyt kulki jo paremmin. Ip yht. 10 km, mukana vedot 5 x 1 km.
  5. Märkkäri päälle ja uimaan ekaa kertaa 3 kuukauteen. 550 m ihan kuin en olisi koskaan käynytkään uimassa. Perään 8 km juoksua. Huomenna aamulla uudestaan mereen, jotta vähän tulisi tuntumaa...
  6. Tripyörää ulkona pari tuntia reilua kolmeakymppiä kevyttä...
  7. 8.5 km pk. Upea keli oli vetää ensi kertaa t-paita + shortsit kombolla. Tuli myös tieto, että IM Köpiksen voi siirtää IM Tallinnaan, mahtavaa!
  8. Fillarointia 92 km. Upea keli!
  9. Mulla oli tota samaa aika pitkäänkin ja ekaksi pitää tietty saada tulehdusta pois. Jääpalaa, lepoa jne. Ongelman juurisyy oli heikko pakara ja liian kireät etureidet eli sinne treeniä ja foam rollausta.
  10. Aamu traineria 1h, ip uinti 3k 1h.
  11. 1.20 traineria, 10 min punnerruksia, kyykkyjä jne.. päälle.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy