Jump to content
Juoksufoorumi.fi



memppu

Jäsenet
  • Content Count

    13
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About memppu

  • Syntymäpäivä 06.03.1975

Converted

  • Coopperi
    3010m - 2011
  • 10km
    45.30 - 2012
  • Puolimaraton
    HCR 1.45 - 2010
  • Maraton
    Berliini 2012: 3:46
  • Tavoite
    HCM 2013: 3:29.59
  1. kovin on hiljaista foorumeilla ja aikataulut ym. uupuu vielä sivuiltakin. Onkohan tonne ketään menossa? www.powermanfinland.com
  2. memppu

    Garmin Fenix3

    Garmin julkisti tänään uuden Fenixin. Yhdistää kaikki 920xt ominaisuudet Fenix-sarjaan. Aikaslailla houkuttelevan näköinen! http://www.dcrainmaker.com/2015/01/garmin-fenix3-firstlook.html
  3. memppu

    Espoon ladut

    Lepuskissa tänään 2km lenkki loistokunnossa. Sekaan mahtui aamulla hyvin. Sent from my Lumia 1020
  4. no niin. Treeneissä pientä takapakkia. Flunssa iski lauantaina ja viikonlopun hikoilut täyty jättää väliin. onneksi vieras oli lyhytaikainen ja maanantai jo täysin terve päivä. Maanantaille osuikin duunin johdosta siirtymä Pariisiin joten se päivä vielä huilattiin. Tänään tiistaina onnistuin kaksi treeniä päivään mahduttamaan. Yhteensä reilut tunti, juoksua 6km, kuntopyörää ja lihaskuntoa päälle kevyesti. Tästä pääsee taas jatkamaan toivottavasti ohjelman mukaisesti ainakin ke ja to vielä matolla täällä, maa kun on yllättäen jäässä ja lumessa (vielä eilen sulat ja kuivat tiet ihastuttivat...)
  5. memppu

    Helsingin ladut

    Paloheinässä eilen illalla (su 6.1) 5km lenkki ihan hyvässä kunnossa. Puistoladut myös erittäin liukkaita pertsaan. Lumetetut pätkät (1.8 & 3km) näyttivät olevan osittain puuroisia ja jäähileisiä.
  6. Kiitos vaan tsempeistä! samaa teillekin! Torstaina oli loistava päästä taas pitkästä aikaa juoksemaan kuivalle pinnalle ja sortseilla Esport Areenalle. Askel oli lennokas. TV reipas vauhtia 5.20/151 vajaa 8 kilsaa. Eilen vuorossa 30min LK -treeni. Näitä kun ei ole kesän jälkeen tehnyt, niin menee kyllä reidet hapoille. se näkyi tänään. Ohjelmassa oli 90min PK lenkki, mutta oli niin heavy legs että jätin 9km/54min/142 suoritukseen. Sykkeet pysy hyvin kurissa vaikka reitti oli mäkinen ja todella jäinen(nastat kyllä alla). Hyville mielin juoksu kulkee, täytynee ens viikolla ottaa vaan yks LK treeni että jaksaa juosta. Huomenna vielä viikko täyteen 1h PK / tai hiihtolenkillä.
  7. Tällä PK-kaudella 2x 30 min viikossa TRX (trxtraining.com) ja core treeniä (lankkuja ym. Pitoja). Huhtikuusta eteenpäin tarkoitus olisi hoitaa lajivoima mäkisprinteillä tyyliin 10x 10 sec pk-lenkin ohessa... Sent from my Lumia 800 using Board Express
  8. Saatiinhan se äijä liikkeelle aamuseiskan jälkeen. Kroppa oli vähän ihmeissään kun aamutoimia viimeksi harrastettu syyskuussa. Jalkakäytävät lähes asfaltilla ja ulkona lähes sortsikeli (+3) joten mikäs tässä. Pikkuhölkkä 5km 6.23/136 (yleensä aamusykkeet alempanakin). Huomenna VK treeni Esportissa ja päälle 30min TRX (www.trxtraining.com) & Corea. Otin tavoitteeksi 1h/vko lihaskuntoa tammi-maaliskuussa. Sen jälkeen hoitakoon mäkisprintit lajivoimaharjoittelun.
  9. Lance Armstrongin totuus ohjelma Ylellä sunnuntaina http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/paivittaiset-ohjelmanostot/lance-armstrongin-totuus
  10. Avataan näin uuden vuoden kunniaksi oma ketju treeneilleni. Tavoitteena otsikon mukaisesti alittaa 3.30 maralla tänä vuonna. Viime vuoden parhaaksi suoritukseksi jäi Berliini aikaan 3.46. Taustaa: Nuoruuteni vietin lähinnä pallopelien parissa (tennis, lätkä) ja kaikenlainen kestävyysliikunta oli mielestäni erittäin tuomittavaa. Kun perhe alkoi kuutisen vuotta sitten kasvamaan, oli aika pohtia ”kiireiseen” elämäntyyliin sopiva, rasvaa polttava ja terveyttä edistävä harrastus. Juoksu oli luonnollisesti hyvin nämä mitat täyttävä valinta. Jo alussa tiesin että ilman tavoitetta jää homma vaiheeseen, joten suuntasin n. vuoden aloittamisen jälkeen ensimmäiselle maratonille, HCM:lle. Tämän jälkeen on tullut juostua Tukholmassa, Forssassa, Pariisissa ja lokakuussa siis Berliinissä. Tämän vuoden tavoitteena on otsikon lisäksi alittaa 1.38 puolikkaalla ja 43 min kympillä. Painoa olisi lisäksi tarkoitus pudotella n. 5-8 kg (nyt 91, rasva 17%). Vaikka Teskun testien mukaan muutama rasvakilo riittäisi, aion kyllä saada pudotusta enemmänkin. Aion treenailla talven juosten, hiihtäen ja lihaskuntoa harjoittaen. Aktia-cup voisi olla hyvä kympin vauhtitreeni ja todennäköisesti puolikaan enkkaa jahdataan Forssassa ja/tai Hämeenlinnassa. Juoksusta ei ennen viime syksyä ole aiheutunut ainuttakaan vammaa – Berliiniin valmistautuessani sain seurakseni akillesjänteen tulehduksen, jonka diagnosoin vasta rustoutumisen jälkeen. Kuntoutus eksentriivisillä veny­tyksillä ja juoksumäärien pudotus (loka-joulukuu) on auttanut niin että vamma ei enää vaivaa. Treenejä seurailen Training Peaksillä ja Garminin Forerunner 610:llä. Kilsoja tuli 2011 kasaan 1436 ja 2012 saavutuksena 1675. Tavoite 2013 on ylittää 2000km. Polkasin vuoden tänään käyntiin luisteluhiihdolla Paloheinässä. Keli olikin mitä loistavin ja lento aivan mahtavaa. Keskivauhtina 4.15 kun yleensä tuuppailen reilua 5min/km vauhtia. Vettä oli pellon puolella välillä jopa puolipolveen, mutta ei menoa haitannut. Linkki lenkkiin: http://tpks.ws/8Afs Huomenna kutsuvat taas työhaasteet, josko sitä aamuisen hölkän saisi aikaiseksi.
  11. Mukana ollaan. Tavoitteena 3.30 alitus täällä tai HCMssä. Imoittautuneita näytti olevan vasta reilu tuhat...viime vuonna 13000 juoksijaa. Reittihän ei ainakaan liian mäkipainotteinen :-D Sent from my Lumia 800 using Board Express
  12. Mukana ollaan täälläkin. Tavoitteena 3.30 alitus kunhan sää suosii (Berliini 2012 aikaan 3.46)... Sent from my Lumia 800 using Board Express
  13. memppu

    Lumi-/latutilanne

    ... ei mitenkään erikoisessa kunnossa, mutta lunta riittää:thumbsup:
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy