Jump to content
Juoksufoorumi.fi



MMM

Jäsenet
  • Content Count

    310
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

212 Excellent

Converted

  • Coopperi
    3000 (joskus nuorena, ainoa juostu cooper)
  • 10km
    46:30 (noin 10 vuotta sitten treeneissä)
  • Puolimaraton
    En ole juossut kilpaa
  • Maraton
    4:07:00 (ainoa maraton, noin 10 vuotta sitten)
  • Tavoite
    Juosta joku piiiitkän matkan kisa 2020

Recent Profile Visitors

366 profile views
  1. Tuohan riippuu että paljonko on valmis laitteeseen sijoittamaan. Halvimmillaan esim käytetty Polar M430 noin 50 euroa, ja siinäkin käyttömukavuus on ihan eri luokkaa kuin tuossa vanhassa laitteessa mokkulan kanssa.
  2. MMM

    Salomon Speedcross 4 Wide. Koko?

    Onko kokemuksia kyseisestä kengästä, ja siitä miten kengän koko suhtautuu muihin merkkeihin. Jos on käyttänyt vaikka kokoa 44 muissa kengissä niin onko sama koko spiva myös otsikon kengässä, myös lumessa?
  3. Ainakin itsellä Strava on aina laittanut vähän verttiä lisää Polarissa näkyvään lukemaan. Jos mittarissa on ollut vaikka 500m , niin Stravassa lukema on ollut luokkaa 530m
  4. MMM

    Sykevyön korjaamisesta

    Ei järkeä korjata. Mutta vaikea sanoa kun ei tarkkaan tiedä mikä on vialla. Jos oikein halvalla haluaa uuden vyön niin Kiinan verkkokaupoista taitaa saada parilla eurolla vyön.
  5. Luottaisin sykkeeseen. Sinulla on hyvä perusohjelma nyt menossa ja ei ole mitään syytä siitä luopua. Eli jatkaisin vain tuota: 2x Keskipitkä 60-80 % sykkeellä kovempi lenkki, joko intervalli tai VK1-VK2 80-95% Pitkä lenkki noin 2-2.5h sykkeellä 60-70%
  6. hehheh...Itsellä viimeksi mattotestissä max 187, VK alueen yläraja 167 ja PK alueen yläraja 147 🙂
  7. Minusta nämä kaikki "todisteet" on aika turhia ja nämä kisat on kuitenkin leikkimielisiä. Jokainen voi halutessaan huijata niin kuin haluaa vaikka kuvia tai muuta vaadittaisiin. Katkeamaton video koko suorituksesta hieman hidastaisi huijauksia, mutta kuka nämä videot katselisi.
  8. Eipä siinä mitään. Voi varmaan tuotakin ohjelmaa noudattaa tai sitten ihan edellämainittua yleistä kaavaa. Jos juoksukilometrejä ei ole takana paljoa niin ehkä VK-treenejä voi vähentää ja muuttaa vaikka PK-treeneiksi, ja antaa jalkojen tottua iskutukseen ennenkuin juoksee paljon kovemmilla vauhdeilla.
  9. MMM

    Kenkätilastoja?

    Näkeekö hän jostakin yhteenvetoja tai tilastoja että millä kengillä huiput juoksee kisoja maailman tai vaikka Suomen tasolla. Lähinnä kiinnostaa maantiejuoksut. Vetääkö kaikki jo Vaporflyllä vai miten mallit jakaantuu.
  10. Kyllähän NUTS itsekin sanoo että tuon pitkän matkankin järjestäminen on hyvin epävarmaa, joten tuskimpa sitä on. Sitten vaan jännäämään että järjestetäänkö Nuts Pyhä.
  11. Oli tarkoitus käydä ihan pitkää lenkkiä heittämässä illalla mutta taivaalta tulee vettä koko ajan, ja ei jaksa lähteä. Ilmeisesti vanhuus tullut kun noin haittaa yksi vesisade. Ei voi olla kovin ylpeä nyt itsestä. 😞
  12. Ainakin itsellä tuo menee melko paljon pieleen. Kaavan mukaan max syke pitäisi olla 170, mutta viimeksi kynnysmittauksissa maksimi syke oli mittarin mukaan 187. Aerobinen kynnys oli 147 ja anaerobinen kynnys oli 167.
  13. MMM

    Polar Grit X

    Tuossa on kaikki työkalut mitä Mestari itse käyttää kun tutkii eri laitteita https://www.dcrainmaker.com/tools
  14. Näillä todella matalilla sykkeillä treenaamiseen ei liene mitään yhteistä näkökantaa (jos nyt mihinkään muuhunkaan). Joskus taisin katsoa jonkun pätkän jossa pari ihan huippuvalmentajaa keskusteli että onko matalalla sykkeellä treenaamisesta mitään hyötyä. Toinen oli sitä mieltä että PK treenit pitäisi tehdä laajalla alueella matalasta aina kynnykseen asti. Ja toinen oli sitä mieltä että nuo matalat ei auta mitään ja kannattaisi olla aina melko lähellä aerobista kynnystä.
  15. Onko näillä pelkillä vauhdeilla merkitystä, jos ei tiedä millä teholla/sykkeellä mitäkin vauhtia pystyy ylläpitämään.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy