Jump to content
Juoksufoorumi.fi



run4fun

Jäsenet
  • Content Count

    582
  • Liittyi

  • Last visited

About run4fun

  • Syntymäpäivä 02.10.1961

Converted

  • Coopperi
    2800 (-06), 3130 (-96), 3270 (-87)
  • 10km
    45.38 (-10), 47.00 (-09), 39.19 (-83)
  • Puolimaraton
    1.43.49 (-10), 1.49.29 (-09), 1.51.20 (-08), 1.39.40 (-96), 1.32.00 (-87), 1.25.51 (-84)
  • Maraton
    4.15.05 (-10), 4.21.21 (-07), 3.59.40 (-96)
  • Tavoite
    M < 4 h, 1/2M < 1.40, 10K < 45.00, Cooper >2900m

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hopea on hieno saavutus, varsinkin kun muuta ei ollut saavutettavissa tuollaisella tuomaritoiminnalla.
  2. Vaikuttaa sykevyön kontaktihäiriöltä. Juoksevan vesihanan alla reilu kostutus ennen lenkkiä yleensä auttaa. Patterin vaihtoa enteilevät oireet ovat samansuuntaisia, mutta uudessa laitteessa se ei ole todennäköistä.
  3. Tähän sivupalkkiin liittyen: uudet viestit haulla tulee ruudulle 25 viestiä, mutta sivupalkkia ja sivua jatkuisi vielä lähes saman verran lisää. Saanko jostain omista määrityksistä lisättyä näitä uusien viestien määrää per sivu? Lisäksi väliotsikointi ei uudet viestit haulla kohdistu oikean alueen viesteihin.
  4. Tänään ajetut yhdysladut myös Pähkinärinne-Varisto-Petikko välillä. Aika hyvän näköistä, mutta märkää baanaa oli näkösällä viereistä kävelytietä juostessa. Itsellä tosin hiihtokausi on jo ollut ohi jo Pirkan hiihdon jälkeen, mutta muutama hiihtäjä näkyi vielä ladulla.
  5. Moi! Kyllähän sitä juoksenneltuakin tulee, vaikkakaan ei tällä hetkellä mitenkään ohjelmoidusti. Yhden puolikkaan juoksin läpi keväällä. Talvella pääosin hiihtoa ja nyt on pyöräilykausi vauhdissa. Syksyllä vähän suunnistusta ja juoksua ja valmistautumista hiihtokauteen. Ensi kaudella taas hieman enemmän tuloshakuisempaa ohjelmaa. Kuinkas sulla?

  6. Moi! Mites treenit sujuu? Vieläkö oot juoksennellu?

  7. Hyvin muistettu, 2004 matka muuttui 21,1km mittaiseksi ja melko hyviin tuloksiinkin on reitillä pystytty. http://www.yleisurheilu.fi/uutiset/jarjestotoiminta/1800-kuntoilijaa-saapui-maaliin-paakaupunkijuoksussa
  8. run4fun

    Finlandia-hiihto 2011

    http://www.ess.fi/?article=315828 Etelä-Suomen sanomissa latumestarin jutustelua.
  9. Juoksija-lehden sivuille kirjautuminen onnistuu: Käyttäjätunnus: Sukunimi Etunimi Salasana: Juoksija-kortin numero on 6 numeroa, jotka löytyy leimattuna osoitetiedoista lehden takasivulta nimen jälkeen (nolla eteen jos vain viisi numeroa)
  10. Viime vuonna onnistuin osallistumaan jokaiseen osakilpailuun ja ilmoittauduin/maksoin (5 x 10 eur) aina paikanpäällä ennen kisaa. Tarkoitus on edelleen osallistua jokaiseen osakilpailuun, joten nyt ostin sarjapassin ja helpotin myös kisa-aamun aikatauluani (numeron haku). Lisäksi kustannukset ovat vain reilut kolmekymppiä (31 eur/JK-alennus)
  11. Alla olevassa artikkelissa on juuri näin kerrottu. Bongasin ko.artikkelin joskus talvella olympialaisten aikaan täältä http://fasterskier.com/ Kalla Became the Best With the BjÅ“rgen-Method By Esten O. Saether · February 5th, 2008 · No Comments Editor's Note: According to Beckie Scott’s personal coach from 1998-2006, Torbjorn Karlsen, this is very similar to the training method that Beckie used from 2004-2006 enroute to her best season ever in 2006 – 4 World Cup victories, 9 World Cup podiums and second place in the overall World Cup. Karlsen and Scott worked closely
  12. Eipä ole myöskään minulla sykkeet juoksun alettua yhtään normaalia korkeammalla ja sykettä seuraamalla (km-tolppien lisäksi) saa matkavauhdin asetettua hyvin varsinkin alkumatkasta kohdalleen. Loppumatkasta taas syketason putoaminen patistaa vauhdin lisäykseen hiipuvallakin askelluksella.
  13. run4fun

    Forssan Suvi-ilta

    Forssassa ei ollut tietoakaan juoksutapahtuman nimen mukaisista olosuhteista, lempeästä suvi-illasta, muuten kuin järjestelyjen sujuvuudesta. Kaikki hoitui hienosti vuosien tuomalla ammattitaidolla ja varmuudella. Sää oli kuitenkin hyvinkin kohtuullinen, koska rankkasateilta säästyttiin. Omassa juoksussani tavoite oli alle 1.45, joka alittui reilulla minuutilla. (oma ajanottoni täsmäsi virallisen ajan kanssa lähes täysin). Parannusta huhtikuun Spring 1/2 maratoniin tuli 2,5 min ja viime vuoden Yyterin puolikkaaseen 8,5 min. Suunnitelmissa oli tasainen vauhdinjako lopussa kiristäen, joka tot
  14. Mukavan rauhallinen tapahtuma ja tilaa oli juosta omaa vauhtia ilman pahoja ruuhkia. Juoksin tasaisesti sykettä seuraten yli puolet reitistä, jolloin kilometrimerkintöjen puutteet eivät kovin paljoa haitanneet. Auto mahtui Pirkkolantien puoleiselle p-paikalla hyvin. Reitti oli näin alkukevääksi ihan ok, mutta kääntöpaikalla olisi kyllä mukillinen jos toinenkin maistunut. Mäkisyys tuntui loppukilometreillä jaloissa, mutta silti aika oli 1.46.xx eli parannusta tuli 3 minuuttia viime lokakuussa Kankaanpäässä paljon tasaisemmalla reitillä juostuun puolikkaaseen. Ihan hyvä kevään testijuoksu.
  15. Peesaan omasta kokemuksestani aiempia ohjeita eli lyhyillä juoksulenkeillä jalkojen totuttelua juoksuun ja sekaan ripeitä/lyhyitä pyrähdyksiä. Parissa viikossa juoksutuntuma palautuu, mikäli se on ollut hyvä jo ennen hiihtokautta. Mutta hyvän hiihtokauden jälkeen ansa on viritetty. Elimistö kun on tottunut hiihtäessä hitaaseen ja nautinnollisesti hiipivään rasitukseen ja kaipaa juoksulenkiltä samanlaista tunnetta sitä kuitenkaan saamatta. Vaarana on tällöin liian pitkät juoksulenkit ja juoksumäärän liian nopea kasvattaminen (viikkotasolla). Juoksutuntumaa pidin hiihtokaudella yllä juoksemal
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy