Jump to content
Juoksufoorumi.fi


TCB

Jäsenet
  • Content Count

    445
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. TCB

    M: Polar Flowlink

    Polar Flowlink http://fi.polar.fi/fi/tuotteet/lisatarvikkeet/flowlink Uudenveroinen ja tarpeeton 20eurolla.
  2. TCB

    Hiihto -> painonnousu

    onko muilla samaa "ongelmaa" että hiihtokaudella paino nousee? Mielestäni läskiä ei lisää tule,mutta tarttuuko voima muhun sitten hyvin vai kerääkö yläkropan lihakset (joiden treeni kesällä vain tunti uintia ja puoli tuntia punttia) nestettä ->paino nousee? Hiihto treeni on pelkästään pertsaa ja noin 80% Aerobisesti. Vois kävästä taas sellasessa kehon koostumusanalyysissä.Siitä selviäis? kehon nesteet ja rasvat.
  3. TCB

    Vantaa Triathlon 2.6.2013

    Saattas kiinnostaa täälläkin. Pikku riski että vesi liian kylmää 1,5km:n uintiin?
  4. TCB

    Triathlonkesä 2013

    Samoin kävi mulle. Mitenhän menettelevät peruutuspaikkojen kanssa? vai käykö niinkun luulen että ahneuksissaan ottavat sittenkin lisää porukkaa viivalle?
  5. TCB

    Garmin Forerunner 110

    No voi....onkohan tuo Garmin connect vieläkin jumissa kun muka "kaikki" käyttäjätunnukset käytössä jo? Taidan kokeilla huomenna josko sais gigantista rahat takas..
  6. TCB

    Garmin Forerunner 110

    Eikö tässä saa näkyville yhtä aikaa sykettä ja sekkaria?
  7. olin viime talvena Pia Sundstedtin luennolla jossa hän sanoi ettei talvella pyöräile "juuri ollenkaan"!!!. Hiihdän vain. Tiedä sitten mitä "juuri ollenkaan" tässä tapauksessa tarkoittaa? :)
  8. Tsemppiä kisaan! Itsellä (ainakin) välivuosi noista karkeloista. Juoksen vaan, se on jopa mukavaa tässä suomen kesässä :)
  9. TCB

    Cooper

    Huomenna käyn ravaamassa jokakesäisen cooperin. En oo reenannu sitä varten vaan city marathon mielessä (suht hitailla vauhdeilla siis).Hyvä se on "maratoonarinkin" välillä tuulettaa keuhkoja oikeen kunnolla ja tsekata kesän maximisyke.
  10. Niin ehkä mulla painoi jaloissa edellisviikkojen reeni 7-9h:n treeni,eli en pahemmin tuohon valmistautunut.On tosin painokin noussu nelisen kiloa viime vuodesta :D Ilmeisesti Ank kynnys on noussut kun noin kovaa keskisykettä (mulle) jaksoin pitää? Pitäs varmaa nyt intervalli-treenissä lyhentää ja nopeutta vetoja,ja venytellä enemmän? Tiedä miten vaikuttaa kun talven aikana jonkin verran tehnyt jalkakyykkyjä noin 10-12 toistoilla (kiloista ei nyt puhuta :),ja voimat jaloissa onkin lisääntynyt,mutta onko myöskin jäykkyyttä tullut? Toivottavasti lisääntynyt voima tuo lisää vauhtia fillariin! siitä saa osviittaa loppuviikon 10km:n harjotustempo edestakasella vakioreitiilä.
  11. Nyt ei niin pujottelua ollut kun ennen,eli mielestäni parannusta tapahtunut. Pitäs järjestää kilpailijoille oma startti tai sitten järjestää tapahtuma ihan "naisten kymppi" meiningillä,tai sitten juosta seiska. Mitä seurannut sun kirjotteluja treenaamisesta,niin aika samanlaista settiä kun mulla.Päihitit vaan mut em.juoksussa noin seitsemällä minuutilla,eli toiset vaan on parempia :D Harmittaa pirusti oma juoksu,tunsin olevani elämäni kunnossa mutta surkeesti meni vrt.viime kertaan.,tai kai kuntoa olikin kun juoksun keskisyke 93% maksimista (177) mutta vauhti oli mitä oli. Nyt kyllä ketuttaa niin että taitaa joroiset ja muut jäädä.
  12. Pitäs olla harjoitustaso 1,5 .kun maaliin tultaneen (taas) vähemmän hymyilevänä ja joitakin taakse jättäneenä ikämies-sarjassa,mutta keskimäärin 10h/viikkko on aivan liikaa :O.
  13. Tilasin muutama vuosi sitten saksasta lähes tämmösen Radonin: http://www.bike-discount.de/shop/k1847/a62783/rps.html?mfid=52 .paitsi Ultegraa: vaihtajat,kahvat,ketju,10-pakka ja jarrut. Tontille tuotuna tais olla tonnin.
  14. ostin lehden vitosella vuokatti-hiihdon yhteydestä.Ihan asiallinen pyöräilypainotteinen lehti.
  15. Mitä nuo on :D. Talkootyö on tuttua (en oo nähny siellä ulkopaikkakuntalaisia) ,ja että lisenssi ja osallistumismaksut maksetaan seuran kassasta
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy