Jump to content
Juoksufoorumi.fi



rjr

Juoksufoorumi VIP
  • Content Count

    1 688
  • Liittyi

  • Last visited

Everything posted by rjr

  1. rjr

    Hoka One One

    @Baltsuoli vaan unohtanut leikata varpaankynnet.
  2. Siis onko tuo "3.34/km" vauhti? Missä sää oot käynyt?
  3. rjr

    Hyvä biisi

    wikipedia osaa kertoa, että "Vuonna 1972 MC5 teki kiertueen Euroopassa ja konsertoi elokuussa myös Turun Ruisrockissa." ja "Tämä kokoonpano konsertoi vuoden 1972 marraskuussa Helsingin Kulttuuritalolla ja Tampereen Kinopalatsissa[1]. Yhtye ei kuitenkaan onnistunut enää pitämään vanhaa henkeä yllä ja jäi Kulttuuritalon konsertissa lämmittelijäyhtyeensä Hurriganesin varjoon.".
  4. Et edes sinä ehdi noihin kaikkiin.
  5. Särkylääkkeiden kanssahan suositellaan maitohappobakteerien syömistä. Voisiko auttaa tuonkin kanssa?
  6. Pitää myös muistaa, että se lumi suojaa rataa pakkasessa. Jos on reilusti kylmä, niin ehkä ei kannata kaapia lunta pois. Tai sitten täytyy löytää jostain muuta suojaa (havuja, perkele?).
  7. Kukaan ei ole tainnut vielä tätä isoa Hesarin ilmoitusta 22.3.2021 noteerata:
  8. Jopa aikalailla. Esimerkiksi @hatapa:lla maksimi taitaa olla jotain 150 (?) ja jollain toisella se voi olla 230. Näistä laskettuna esimerkiksi se "AerK" (pk- ja vk-alueen "raja") on jossain välillä 120-180. Eli sykelukemia ei kannata verrata muiden kanssa ennen kuin tietää oman maksiminsa edes suunnilleen.
  9. Näin varmaan on, mutta tämä on ketju "Peruskunnon kehitys rapakunnosta edes vähän ylöspäin", joten oletettavasti juoksua on harrastettu maltillisesti ja vähän. Toki moni rikkoo itsensä ihan vaan hölmöllä harjoittelulla ja maltin puutteella myöhemminkin (täällä!), mutta se on eri asia. Ihmettelin siis tuota @huh huh:n väitettä, koska juuri maraton on sellainen matka, jota vanhempikin pystyy kohtuullisesti harrastamaan verrattuna esimerkiksi äkkijuoksuun.
  10. rjr

    Kläbo ja Bolshunov

    Voihan sitä pyöritellä, jos haluaa eli siis tunteella. Ensimmäinen saa valita väylänsä ja jos ottaa uloimman radan, niin sen ulkopuolelta ei saa tulla. Piste. On sitten toinen juttu se, että onko se "oikein". Joidenkin on vain pakko vääntää.
  11. rjr

    Kläbo ja Bolshunov

    https://www.juoksufoorumi.fi/topic/42156-mm-hiihdot-2021/ Sivutolkulla ... Sääntöjen mukaan mennään, ei tunteella.
  12. Tuota kysyttyä etsiessäni osui silmääni tällainen tutkimus, jonka voisi kuvitella sisältävän vähän perustellumpaa tietoa: KESTÄVYYSURHEILIJAN RAVITSEMUS Ainakin sisällysluettelon perusteella siinä on paljon tekstiä. Mutta tämä siis vain esimerkkinä.
  13. "14 vuotta myöhemmin" ... Olisiko se tämä: Tutkimustietoa urheilijan ravinnosta http://sundqvist.blogspot.com/2006/11/suositusta-ravinto-oppaastani.html
  14. rjr

    MM-hiihdot 2021

    Ainoa oikea ratkaisu on palata väliaikalähtöihin. Viesti saa olla. Sprintit voi poistaa kokonaan.
  15. rjr

    fillarifoorumi.fi

    Heräily jatkuu, kirjautuminen ei vielä onnistu ja "Foorumi on taas pystyssä. Piti kuitenki turvautua omiin varmistuksiin ja tuorein tietokannan versio oli marraskuulta. Pahoittelen että muutaman kuukauden jorinat häipyivät bittitaivaaseen. Jos joku ihmettelee katkon pituutta, niin syynä oli Telia inmics-Nebulan kovalevyjen hajoaminen ja datan pelastamista yritettiin siellä liian kauan." Varmistuksia ei siis ilmeisesti Telialla ollut ollenkaan?! Todella ammattimaista toimintaa. Voiko tuollaista edes olla kaupallisessa palvelussa?
  16. rjr

    fillarifoorumi.fi

    Fillarifoorumissa on jotain elämää. Tosin outoja merkkejä, mutta kuitenkin.
  17. rjr

    fillarifoorumi.fi

    Täytyy kyllä ihmetellä Telian toimintaa tässä tapauksessa. Jos tämä on kaupallista palvelua, niin miten voi kestää "yhteen levyjärjestelmään" rajautuneen vian korjaaminen 10 päivää? Vai onko tässä kuitenkin kyse jostain muusta (vrt. taannoinen Garmin-ongelma) ja Telia ei halua myöntää sitä?
  18. rjr

    Tunnustan...

    Älä lue niitä, en minäkään.
  19. Niin, viittasin vain siihen, että suomennos on tehty "tolerance":sta, ei "fitness":stä tmv. Tai kumminpäin se nyt onkaan käännetty, suomesta sinne vai tänne?
  20. Strain and Tolerance In addition to the Cardio load from individual training sessions, the new Training Load Pro feature measures your short term Cardio load (Strain) and long term Cardio load (Tolerance). Strain shows you how much you have strained yourself with training lately. It shows your average daily load from the past 7 days. Tolerance describes how prepared you are to endure cardio training. It shows your average daily load from the past 28 days. To improve your tolerance for cardio training, you need to slowly increase your training over a longer period of time.
  21. Ehkä heillä oli vaan kännykkä pudonnut jokeen?
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy