Jump to content
Juoksufoorumi.fi










testysoul

Jäsenet
  • Content Count

    5
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

10 Good
  1. Muuten hyvä mutta viinejä en ala lipittämään:):).Kiinnitti huomiota tuossa nuo melko korkeat sykkeet siis mitä noista yleisesti olen lukenut... eikö niillä olekaan niin paljon merkitystä?entä onko tuo crosstraineri sellainen kävelylaite salilla?
  2. Sunnuntaina kävin pyöräilemässä runsaan tunnin lenkin ja eilen juoksin puolituntia tai voiko sitä juoksuksi sanoa kun niin hiljaa piti mennä että sykkeet pysyi 128-146;). Jos joku tekisi ohjelman minulle niin miltä se näyttäisi?. Tuossa ensimmäisessä viestissä olenkin jo kertonut nuo karmeat yksityiskohdat itsestäni. Tähän saakka olen tehnyt nuo kevyet lenkit pyöräillen (pysyy sykkeet kurissa)110-128 alueella ja lyhyemmät juosten 128-146 alueella, molemmissa oma tuntemus on että kovempaakin voisi mennä mutta tarvitseeko/kannattaako. Neljä kertaa viikossa tuntuu sopivalta määrältä tosin nyt alussa täytyy jarrutella ettei menisi joka päivä:)
  3. Mulla uusi t6+gps pod ja satelliitit löytyvät 10-20 sekunnissa kun olen ulkona ja seison paikallani eli mielestäni kyllin nopeasti;)
  4. Kiitos vastauksesta:)olinkin perjanataina vetäisemässä 40 km pyörälenkin ja sykkeen pyrin pitämään 110- 128 välillä ja aika kivasti se onnistui, lopussa pyrki syke vähän karkaamaan. Lenkeistä suurimman osan ainakin alussa teen pyörällä koska sykkeet pysyy paremmin kurissa ja tietysti tuon painon takia...
  5. Olen tälläinen 40 vuotias "aloittelija" olen ikäni pelannut ja lenkkeillytkin jonkin verran, tosin juoksut ovat kestäneet sen kaksi kolme kuukautta ja innostus on loppunut.Nyt ajattelin loukkaantumisen jälkeen kuntoilla pidemmän kaavan mukaan eli peruskuntoa maltilla ja sitten vasta kunnolla "irvistelemään";).Paino on päässyt pahasti nousemaan jo 103 kiloon,pituutta178 tosin olen tälläinen parrunpätkä tyylinen että 82 kiloa on se mun "normaali" paino. Eli pitäisi saada sellainen ohjelma jolla paino saataisiin radikaalisti tippumaan ja samalla peruskuntoa nostettua jos mahdollista. Tähtäin jolloin kunnon pitäisi olla hyvä olisi syyskuun alussa jolloin salibandy sarjat alkavat. Käytössä on suunnon t6 ja olen sen avulla lenkkejä jo tehnytkin runsaan viikon pyöräillen ja juosten. Aloitin aktiivisuustasolla yksi ja mittari korotti eilen tason kakkoseen oho;).
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy