Jump to content
Juoksufoorumi.fi




Parempaa kuunneltavaa lenkeille:

Vee

Jäsenet
  • Content Count

    9
  • Liittyi

  • Last visited

Everything posted by Vee

  1. Pienen himmailun jälkeen on ollut taas hyvä nostaa sietokykyä.
  2. Nyt on hieman kiristetty tahtia. Nyt välillä otetaan löysemmin taas hetki.
  3. Mä ajoin kesällä ennen töiden alkamista keskimäärin 250-300 km viikossa poljettavalla yksipyöräläskillä maastossa. Se on yli puolet raskaampaa ajoa kuin 2 pyöräsellä läskillä ajaminen. Ja varmaan voi jokainen arvata että normi läskipyörä on selvästi raskaampi ajaa kuin maastopyörällä tai maantiepyörästä puhumattakaan. Ajelen tavallisella manuaaliläskillä oikeastaan vain lepopäivinä.
  4. Kesällä kun työt ei haitannu harrastuksia, reenit meni suunnilleen näin.. Aamulla herätys klo.6 Tankkaus, pakkaaminen, lämmittely ja venyttelyt. Kymmeneltä lähtö ja siitä baut 7h reeniä. Sitten kotiin ja venyttely ja kehonholto itsehierontana, ja sitten syönti. seuraava päivä meni kehonhuollossa ja jatkuvaa syömistä edellisen päivän kaloripaikkaamista. Sitten taas seuraavana aamuna reeni ja jne. 3-4 kertaa kuukaudessa 2reenipäivää peräkkäin.
  5. Valitettavasti en ole testannut vielä. Tarkotus olis käydä polkemassa koneessa. Mutta yhden kisakuskin kanssa olen pyöräillyt monesti. Joka on aika hyväkuntoinen. 20vuotta mua nuorempi. Mä olen 47v. Kello sillä ollut vasta nyt viimeaikoina. Ja rasituksen kesto on pienempi selvästi kuin mulla. Ja toiseksi hän jää. Mutta se on parin päivän väsytystaktiikalla. Netistä löysin Krista Pärmäkösken rasituksen sietokyvyn. Se oli 199. Mutta tokikaan en voi tietää oliko maksimi vai mikä. Mutta luulis ettei se ihan huvikseen sitä lukemaa julkaissut. Lisäksi olen monessa paikassa tehnyt kyselyjä
  6. Nyt sinä olet hakoteillä. En tuosta vasemmasta luvusta välitä tuon taivaallista. Mutta tuo oikealla oleva kertoo paljonko keho pitkällä aikavälillä sietää. Ja se on just se mitä katotaan. Enkä tietenkään palautumista nuosta lukemista päättele. Ja vähemmän liikkunut saa toki yksityäisestä ehkä suurempia arvoja.Mutta se pystyy vain yksittäisiin suorituksiin. Eli ei voi nostaa korkealle oikeanpuoleista lukua. Koska menee heti ylikuormalle. Voidaan me lähteä viivalle. Onhan nuota lähtiöitä ollut. Ja matkalle kaikki on jäänyt. Jos sietokyky ollut s
  7. Juu niinku sanoin, progressiivisesti mennään lyhyellä ja pitkällä aikavälillä katsottuna. yleensä mun ylikuormat kestää vuorokauden tai kaksi. nyt uniongelmien takia ollu viikon verran hieman ylikuormalla iltaisin. Aamulla taas kehittävällä. muttakun normisti yön aikana mulla tipahtaa ylikuormasta ylläpitävälle. Tai jopa aliharj. eli palautuminen on tosi nopeaa. juu ja tottakai kello on aina kädessä. Eihän se muuten mistään mitään tiiä jossei yöpalautumisia mittaa. vain latauksen ajaksi otan pois. Tuosta vertailusta ihmisten kanssa olen hieman erimieltä. Jos samaa l
  8. Tarkoitus on vielä lisätä rasitusta. uskon että saan lukeman selvästi korkeammaksi. progressiivisesti olen reenannut lyhyellä ja pitkällä aikavälillä katsottuna. 180-200 lukemissa ongelma oli syöminen. En käytä lisäravinteita, ja ison määrän syöminen oli käydä ylivoimaiseksi. Mutta nyt olen jo tottunut syömiseen. keskimäärin 4500 kaloria kellon mukaan menee keskimäärin joka päivä. 65kiloisena tuon määrän tankkaamiseen joutuu kunnolla panostaa. Toki tuo mikään absoluuttinen totuus ole mutta kuitenkin. no nyt on syöminen opeteltu, ja näkyy olevan nukkuminen nyt tullut haasteeksi.
  9. Harrastan lukemista ja leffoja 😉
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy